- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ten eerste boldenone gestopt in week 10 wegens redenen.
Sustanon heb ik laatste week afgebouwd zodat mijn ampullen op waren dus sustanon 1 ml (250mg) per week van organon.
Die ampul is al 5-6 weken geleden.
die 100 mg decaonaat is er op 6 weken wel uit hoor.
Heb ook pregnyl de gehele kuur gebruikt.
Ik weet ook wel dat je axis moet herstellen etc.
Maar hoe verklaar je dan dat mijn libido 3-4 weken wegwas en nu helemaal terug is. En ik terug aan het bijkomen ben en kracht ook. Terwijl ik 3 weken niets zin had om te trainen.
wat is mis met 500iu in de week ofte wel 250iu e3d tijdens een kuur
haalt wat niet
begrijp me niet verkeerd ik geloof er ook geen fl**ker van dat je na 5 weken hersteld kunt zijn alleen wil ik graag weten wat jij mis vind met hcg protocol
als je meteen begint dan blijven je leydig cellen gevoelig is het verhaal dus dan blijven ze het wel doen. Als je pas op het einde doet dan zijn ze minder gevoelig en dan hebben ze een flinke dosis nodig wat ook weer schadelijk kan zijn.
Te veel hcg is ook aromatiserend
uhhh je herhaalt hier mijn post die je ok nog is quoteLeydig-cellen kunnen aan gevoeligheid gaan prijsgeven wanneer inactiviteit plaatsvind. Inactiviteit hoeft niet 100% te zijn, zelfs een gedeeltelijke 'lamlegging' van de cellen kan het aantal receptoren, die signalen ontvangen, verminderen.
Je dient altijd meteen te starten. Leydig-cel inactiviteit kan al hebben plaatsgevonden zonder dat men het beseft. Atrofie is ook een zeer slechte indicatie-maatstaaf voor leydig-cel inactiviteit aangezien eerst de inactiviteit ontstaat en dan pas de atrofie. Sommigen ervaren niet eens die 'bal-krimping' maar hebben wel hun leydig-cellen in een coma.
En met het ontdekken van atrofie ben je in weze al veels te laat om gevoeligheidsvermindering van de cellen tegen te gaan.
HCG in een kuur is een must. Tis niet alleen maar voor het behouden van het libido en het zorgdragen voor een sneller herstel na een kuur.
In the long run voorkomt het de kans op permanente hypogonadisme.
Kom er maar in krieltje.... volgen Mjn had hij een onderzoek oid waarin stond dat 500iu per week genoeg was om leydig cellen voldoende actief te houden
uhhh je herhaalt hier mijn post die je ok nog is quote
---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 12:19 ----------
Zijn meerdere onderzoeken die reppen over 250-300 e2d of e3d dus dan zit je tussen de 500-900 iu/week dus ik geloof zo dat krieltje zo een onderzoek bij de hand heb. Ik zit nu ff op een andere computer dus kan ff geen opzoeken.
Sowieso denk ik dat je of hcg protocol of power pct moet doen naar gelang je de ene of de andere lekker vind gaan. Ik heb nu als laatste power pct gedaan ben nu 52 dagen off en voel me redelijk goed.
Man, denk je dat ik ga liegen, ik heb 500iu gezet en zal dit ook blijven doen.Klopt helemaal geen zak van dit verhaal.
Libido slechts 3/4 weekjes pleite? Met de roids en HCG die je hebt gebruikt? Je bent nu terug aan het bijkomen? Was je aan het afvallen dan?
3 weken geen zin om te trainen, is dat wat je bedoelt met je libido-tekort?
Snap er echt helemaal geen fluit van!
Wat ik wel graag van je zou willen weten, hoeveel HCG heb je gebruikt?
Mag ik raden, euhm, 500IU in de week mischien??
Begrijp je eerste opmerking niet.
Hm, om ff te mierenken, tussen de 500-900, kan het dus nooit 500 zijn.

Ik heb ten eerste boldenone gestopt in week 10 wegens redenen.
Sustanon heb ik laatste week afgebouwd zodat mijn ampullen op waren dus sustanon 1 ml (250mg) per week van organon.
Die ampul is al 5-6 weken geleden.
die 100 mg decaonaat is er op 6 weken wel uit hoor.
Heb ook pregnyl de gehele kuur gebruikt.
Ik weet ook wel dat je axis moet herstellen etc.
Maar hoe verklaar je dan dat mijn libido 3-4 weken wegwas en nu helemaal terug is. En ik terug aan het bijkomen ben en kracht ook. Terwijl ik 3 weken niets zin had om te trainen.