Fitness Seller

Snel hersteld

als ik het goed begrepen heb is fsh meer voor sperma productie in de certolicellen in de testis samen met het testosteron dat door de cellen van leydig geproduceerd word. dus mi is hcg zeer belangrijk om de test weer op gang te krijgen en aldus ook de spermatogonese.

Nee dat heb je dus mis.....HCG mimict LH en HMG mimict FSH.....FSH heb je nodig voor je herstel...LH onderdrukt alleen nog maar meer.

• Topic Starter Topic Starter
Nee dat heb je dus mis.....HCG mimict LH en HMG mimict FSH.....FSH heb je nodig voor je herstel...LH onderdrukt alleen nog maar meer.

[Link niet meer beschikbaar]
Hier zeggen ze toch iets anders
en op wiki ook
Ik citeer ff uit die link :
A7.2.3 Testosteron

Testosteron (C19H28O2) is een hormoon dat vooral in mannen, maar ook in vrouwen wordt geproduceerd. In mannen zorgt het hormoon onder andere voor de ontwikkeling van de spermacellen. In de puberteit, wanneer de concentratie een stuk hoger wordt, zorgt testosteron voor de groei van lichaamshaar en schaamhaar en voor het vergroten van de spiermassa. Het niveau van testosteron daalt wanneer mannen 45 à 50 jaar worden, hoewel sommigen hogere niveaus kunnen blijven hebben tot ze 80 jaar of ouder zijn. In mannen wordt testosteron vooral geproduceerd in de Leydig cellen. Het uitscheiden van testosteron wordt gereguleerd door LH (luteïniserend hormoon). De productie van LH en FSH wordt weer gereguleerd door het hormoon GnRH (gonadotrope hormonen) uit de hypothalamus. In de Sertoli-cellen van de testis stimuleert FSH samen met testosteron de ontwikkeling van spermacellen. Ook zorgt FSH voor de productie van het hormoon inhibine in de Sertoli-cellen. Om te zorgen dat er niet te veel LH en FSH wordt geproduceerd, heeft zowel testosteron als inhibine een onderdrukkend effect op de hypofyse en de hypothalamus. De concentraties LH en FSH zijn zo altijd onder controle.

Ben ff op pubmed bezig maar die werkt ff niet goed bij mij nu

hmg is moeilijk aan te komen
(moeilijker dan aan hcg)

ik ga ook eens hmg proberen

Ik heb al bijna 2 jaar zware testikel atrofie,loop daarvoor bij een anabolen poli.
Deze schrijven je dus absoluut GEEN hcg voor,gewoon omdat het NIET GESCHIKT IS. HMG kan wel,maar is vreselijk duur,dus liever proberen ze dat te mijden....inmiddels is mijn probleem opgelost,met nolva. bijna 12 maanden op 20mg pd,waardes verdubbelen met de maand.

ook weer vruchtbaar kriel? of ben je daar niet op getest?

zoals je zelf al zegt zijn de cellen van leydig maar 10 % van de testikels dus jah hcg verhelpt maar 10% van de atrofie maar wat willen we? dat de test weer op peil komt of gewoon grotere testikels. Ik heb trouwens geen ervaring (ook geen verstand of onderzoeken bij de hand) over het weer op gang brengen van een situatie die heel erg lang onderdrukd of weg is geweest. Ik vermoed dat ze dan fsh geven om de sertoli cellen op te starten via een shortcut om ook de vruchtbaarheid weer een boost te geven aangezien fsh vooral op deze cellen inwerkt samen met in mindere mate lh.
blijft bij dat de onderzoeken die ik lees op pubmed fsh meer aan vruchtbaarheid gelinkd is en lh aan de cellen van leydig die test productie leveren.
Te veel fsh onderdrukt trouwens ook omdat het het hormoon inhibine creert wat net zo onderdrukkend is als test.

325.jpg - 23263

Laatst bewerkt:
wel mooi te horen dat alles weer opstart bij je na zo een tijd goede keuze geweest dus om van de trt af te gaan lijkt me

is dat hmg zo vreselijk duur dan?

Laatst bewerkt:
nee dat weet ik maar, was wel benieuwd jammer :( spreek je later bro.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, een update heb ik beloofd. Nu 3 weken na mijn nakuur.
Trainen gaat echt super terug ik word terug voller, ik was even die hardheid kwijt die is nu terug.

Hm dit is wel eerste keer dat ik hcg en human grade nolva heb gebruikt, vanaf nu altijd zelfs voor kleine kuurtjes!

Terug
Naar boven