MuscleMeat

Snel vet verliezen op korte tijd.

Jakku

Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
57kg
Hallo,

Ik ben Jakku, 13 jaar oud en ik heb toch een vetbuikje.
Ik weeg 57kg en ben 1m64 groot, mijn vetpercentage heb ik nog niet gemeten.

Ik speel Floorball, bij de Belgische Nationale ploeg van de U16.
Nu moeten we binnen 1 maand en 1 week ongeveer in Nederland een zeer belangrijke match spelen.
Graag zou ik wat van mijn vet verliezen en zo veel als mogelijk spieren kweken.
Ik train 1x per week 1u30m voor Floorball. Dit komt omdat het een onbekende sport is en we niet meer uren krijgen.

Hoe zou ik dit zo snel kunnen doen?

Met vriendelijke groeten,
Jakku.

Ehh, alsof je nu opeens met wat minder vet en/of meer spier die match een stuk beter gaat spelen? Wat zit hier werkelijk achter en wat is je hoofddoel, spieropbouw of vetverlies?

Precies at Anthem zegt.

Heel veel Bounty eten en heel veel cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Ehh, alsof je nu opeens met wat minder vet en/of meer spier die match een stuk beter gaat spelen? Wat zit hier werkelijk achter en wat is je hoofddoel, spieropbouw of vetverlies?

Vetverlies, floorball is een heel intensieve sport en daardoor vind ik het belangrijk.

Zoveel vet zou je echt wel niet hebben, focus maar op kracht/explosiviteit en uithoudingsvermogen.

Snel vet verliezen op 13 jarige leeftijd ben ik een tegenstander van. Je groeit nog zo vreselijk snel dat je er wel uit groeit. Gewoon niet te veel eten en dat spieren kweken helemaal even 5 weken uitstellen. Ook zijn je hersenen nog in ontwikkeling en dat is iets dat je helemaal niet wil beperken door veel te weinig te eten.

Terug
Naar boven