AndroidHealthClinic

Snelle eiwitte

buffelaarke

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
85kg
Ik ga nou voorlopig stoppen met protein shakes te kopen aangezien ik effe op centjes moet letten..wat kan ik ervoor in de plaats pakken smorgens en na t trainen?

Ei, kip, alles waar veel eiwitten in zitten.

waarom? is bijna even duur als je slim koopt

Een pak volle melk na de training is perfect. Bevat zowel whey als caseïne. Alhoewel je dan niet eens echt veel goedkoper uit bent als met een huismerk shake.

Bulk whey kopen, altijd nog goedkoper dan kip ofzo.

chocomel van nutricia ?

maar volgens mij is whey goedkoopste eiwit bron.

Hormonen in melk :D?

Heb daar lang geleden eens een artikel over gelezen die ik niet meer terug kan vinden. Heb wel het volgende via Google kunnen vinden wat zegt dat halfvolle melk en volle melk minder hormonen bevatten dan magere melk.

http://www.gezonderworden.nl/2007/05/meer-acne-door-melkproducten/
De hormonen maken onze huid vetter, waardoor de talgklieren gemakkelijker verstopt raken. Verstopte talgklieren leiden tot puistjes. Wie vooral magere melk drinkt, is hierbij slechter af dan wie halfvolle en volle melk drinkt. In magere melk is de verhouding hormonen immers groter.

Ik hoor het graag als je er andere inzichten over hebt, want ik drink veel (volle) melk.

Hormonen worden niet oraal opgenomen ...

Tenzij ze een 17aa aanpassing hebben.

Hormonen in je vlees en dergelijke kan maar als mens merk je er niets van.

De pil van mijn meisje bevatten geen 17-AA verbinding en worden hopelijk toch echt opgenomen.

Dat hoop ik zeer zeker, anders heb ik een grote kans meervoudige papa te zijn...

Ligt eraan wat voor hormonen he, neem aan dat er geen test in zit.

Maar sowieso zal het allemaal wel meevallen en ik zie geen referenties bij die link staan.

Terug
Naar boven