Fitness Seller

Snelle koolhydraden na KT en cardio in de cut

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Hoi,

Als je cardio direct na je KT doet, wanneer kan je het beste dan je eiwitten en snelle koolhydraden nemen als je aan het cutten bent. Of nemen jullie helemaal geen snelle koolhydraden in de cut na trainen.

Bijv. Ik neem na KT meteen whey shake en dan cardio en na cardio ook direct snelle koolhydraden en wanneer ik thuis kom eet ik alleen groente en eiwitten.
Wat zouden jullie aanraden om optimale vetverbranding te stimuleren.
Hier zijn nog enige discussies over en ben benieuwd wat de voedinggoeroes hiervan vinden.

Voor optimale vetverbranding zou ik carbs en whey voor het trainen nemen, zodat je er geen gedoe mee hebt met je cardio. Liever de cardio apart doen van je KT ook.

• Topic Starter Topic Starter
Voor optimale vetverbranding zou ik carbs en whey voor het trainen nemen, zodat je er geen gedoe mee hebt met je cardio. Liever de cardio apart doen van je KT ook.

Oke, dus alleen eiwitten na trainen..maar wat ik niet begrijp is, je moet na kt wel snelle koolhydraden nemen omdat je lichaam dat nodig heeft.
en ik kan geen cardio in de ochtend doen dus moet wel na KT.
trouwens cardio na kt is net zo effectief als in de ochtend omdat je je koolhydraden toch heb verbruikt tijdens de KT en begin je ook snel met vet verbranden tijdens het cardio.

Krachttraining is catabool. KoolhydraTen zijn anti-catabool.

Als je het dan toch optimaal wilt doen, waarom doe je dan niet je cardio op een ander moment ?

Krachttraining is catabool. KoolhydraTen zijn anti-catabool.

Als je het dan toch optimaal wilt doen, waarom doe je dan niet je cardio op een ander moment ?

Wanneer zou ik cardio kunnen doen dan. Ik doe 4 keer per week krachttraining en als ik dan op de andere 3 dagen cardio moet doen ben ik 7 dagen per week bezig met sporten. Die tijd heb ik niet.
Ik werk overdag's en savonds train ik dan. in de middag ergens gaat dus ook niet.
us blijft alleen CARDIO na KT over

Als je wil vetverbranden, ga je tog geen koolhydraten eten voor de training?
Je lichaam neemt dan geen vet van je lchaam, maar die koolhydraten die jij 'm juist gegeven hebt.
Ik neem enkel een whey shake 30mins voor KT, na de KT doe ik cardio, en half uur NA dit alles, eet ik mijn eiwitten en koolhydraten (snelle, zoals een fles gatorade of aquarius bij m'n kipfiletje)

Het is wel beter als je voor je training een appel of ites van eenf ruit neemt hoor. Dat verbrand je toch wel tijdens de KT en als je dan overgaat naar je cardio begin je vet te verbranden. Als je half uur voor je training whey neemt met fruit, verbrand je meer tijdens de rust.
Als je na krachttraining en cardio alleen op eiwitten houd, dat je bij elke beweging al vet verbrand.
Wat bij mij niet wil binnen dringen is dat als je geen snelle koolhydraden neemt na kt haal je niet alles uit ivm spierherstel.

Fruit? Fruit verteerd veel langzamer dan vloeibaar voedsel, daarom neem je vooral vloeibaar voedsel na training.

Tijdens het bulken een banaan direct na de training.
In de cut prot shake en 200 gram mkwark voor mij!

Terug
Naar boven