Fitness Seller

Snelste KO ooit.

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
1.075
Lengte
1m90
Ik zag vorige week op Eurosport een gevecht tussen Kid Yamamoto en een of andere Japanner. Mooiste en snelste KO die ik ooit heb gezien dus ik moet hem ff delen.

[Link niet meer beschikbaar]

Erg mooi, maar lijkt wel alsof het ingestudeerd is ???

Denk dat ie al eens werd gepost.

Is al eens langs geweest, maar blijft leuk om te zien.

Bizar filmpje! Ben je maandenlang aan het trainen voor dit ene gevecht, is het na enkele secondes over :D

ik vind uhm eigenlijk helemaal niet zo mooi. die knie zat er geeneens goed op , die kerelhad geluk dat de tegenstander oip de grond viel.

Vind het wel relaxed voor hem dat zo snel gaat maar mooi gevecht is het zeker niet. Toch bedankt voor het sharen;)

@ ignashov : die knie zat er wel stevig in maar die vent viel op de grond en het ging best hard dus door de vaart ging hij erlangs waardoor het imo leek dat de knie er niet goed inzat..

ja dat zou wel kunnen maar ik keek uhm in slowmotion en kon alleen zien dat hij met zn andere knei zn schouder raakte dus dacht ik dat die daarom op de grond viel .

ignashov zei:
ja dat zou wel kunnen maar ik keek uhm in slowmotion en kon alleen zien dat hij met zn andere knei zn schouder raakte dus dacht ik dat die daarom op de grond viel .
Beter bekeken: hij gaat volgens mij niet knockout door die kniestoot maar door die vuist erachteraan....

jep die vuist doet het hem hij wil weer overeind maar gaat niet door die klap wel heftige match je zou maar zo'n dur kaartje hebben gekocht

re:

jimi zei:
jep die vuist doet het hem hij wil weer overeind maar gaat niet door die klap wel heftige match je zou maar zo'n dur kaartje hebben gekocht

Ik heb het ook gezien vorrieg week...
Mooi hoor!

En om die die dure kaartje maken die japaners zich niet druk hoor, die lui vinden zo'n KO geweldig...

ignashov zei:
ik vind uhm eigenlijk helemaal niet zo mooi. die knie zat er geeneens goed op , die kerelhad geluk dat de tegenstander oip de grond viel.
bullshit. Die knie hakte er vol in. Daar zat geen spatje geluk bij.

Die ene kerel maakt een shoot terwijl die andere een knie erin springt. Dan ga je echt wel liggen, of je nou wil of niet.

Lauw zei:
bullshit. Die knie hakte er vol in. Daar zat geen spatje geluk bij.

Die ene kerel maakt een shoot terwijl die andere een knie erin springt. Dan ga je echt wel liggen, of je nou wil of niet.

idd je mag zijn wie je wil als je op je kin gepakt word,hij was er zwaar op

die zat er absoluut niet vol op . kijk goed en zet uhm stil wanneer hij uhm maakt.

in begin wil hij er met zijn rechter knie in gaan maar hij raakt hem met de linker knie

• Topic Starter Topic Starter
Het is jammer dat de kwaliteit van het filmpje een beetje slecht is en dat er geen herhaling van een andere hoek is want op Eurosport kon je zien dat het volledig de intentie van Yamamoto was om hem met zijn linkerknie te raken en dat hij er ook vol op zat. Die andere japanner kijkt nog even verdwaast om zich heen en krijgt dan nog een stoot op zijn smoel.

Anoniem zei:
Het is jammer dat de kwaliteit van het filmpje een beetje slecht is en dat er geen herhaling van een andere hoek is want op Eurosport kon je zien dat het volledig de intentie van Yamamoto was om hem met zijn linkerknie te raken en dat hij er ook vol op zat. Die andere japanner kijkt nog even verdwaast om zich heen en krijgt dan nog een stoot op zijn smoel.

Dat was de KO pas idd;) maar hij is er niet met 2 knien in gegaan want hij 'tolt'/'draait' rond let goed op... Maar hoe dan ook , goeie actie(Y) ik ga het ook eens proberen :P (beter niet bij sparren;))

Precies hij wilde gelijk weer opstaan, en toen kwam die gast er al aan met zijn vuist,
als de scheids er eerder bij was dan was die wel weer op gestaan.

De gong was nog niet helemaal weggestorven of die gast lag al op de grond. Ergens denk ik wel dat hier geluk mee gemoeid is.

Terug
Naar boven