Fitness Seller

Snicker havermout ontbijt

Ik raad sterk aan er toch ruimte voor te maken hahahahha. Het is serieus heerlijk! Ik eet het zelfs in mijn diepste cut, zelfs als ik mezelf erna moet uithongeren :pp
Ik probeer, zeker tijdens het cutten, mijn kcal zoveel mogelijk op te sparen voor savonds. Zodat ik nog een fatsoenlijke maaltijd kan vreten wanneer het thuisfront ook avond eet. Heb er een hekel aan als zij met volle borden zitten en evt nog wat bij scheppen en ik aan een mierenmeal zit. Maar bedankt voor de inbreng, ook @Borstkas!

Ik probeer, zeker tijdens het cutten, mijn kcal zoveel mogelijk op te sparen voor savonds. Zodat ik nog een fatsoenlijke maaltijd kan vreten wanneer het thuisfront ook avond eet. Heb er een hekel aan als zij met volle borden zitten en evt nog wat bij scheppen en ik aan een mierenmeal zit. Maar bedankt voor de inbreng, ook @Borstkas!

Op hoeveel kcal cut je dan? Ik cutte eerst op 2400/2500 en dat was een hel, nu op 3500 en echt zoveel beter. Doe liever meer cardio ipv eten schrappen

Dit gisteravond alvast klaar gemaakt en heel snel gaan slapen! Zo voor het trainen eten! Can't wait! :)

Heb het vandaag gemaakt maar dan zonder pindakaas. Just 20g Whey 100g havermout met water. Ietsje mislukt; te weinig water waardoor het leek alsof ik een koek zat te eten, was te dik, zet ontzettend uit. En 3 min is in deze magnetron echt te lang, brandde me bek. Volgende keer 2 minuutjes en meer water erbij. Momnomnom. Straks tijdens de bulk wanneer we wat flexibeler kan zijn met melk = momnomnomnomnom.

Terug
Naar boven