Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zo hoort t ook, geld voor iedereen trouwens, keep it real aight!!!!!DBC01 zei:Ik denk dat het alles te maken heeft met jezelf zijn; je kunt wel stoer zijn maar dat is iets anders dan jezelf zijn. Snoop heeft zoiets over zich als: IK hoef niet stoer te zijn, ik ben mezelf. En dat is dat.
nee heel moeilijk om er een antwoord op te geven er zijn vele groten geweest en gepasseerd maar als je puur op muzikaal en lyrisch vlak bekijkt was pac zeker niet de grootsteBrutez zei:
qua teksten fabolous??!George zei:

EricR zei:Omdat hij zich voordoet als een pimp en jonge pikkies dat cool vinden misschien? 50cent is toch gewoon de K3 onder de rappers.
DBC01 zei:Ik denk dat het alles te maken heeft met jezelf zijn; je kunt wel stoer zijn maar dat is iets anders dan jezelf zijn. Snoop heeft zoiets over zich als: IK hoef niet stoer te zijn, ik ben mezelf. En dat is dat.
wazzup zei:Het verschil tussen stoer doen en stoer zijn.
Als je zonder gene in zo'n duf telefoon-tv spotje gaat optreden stijg je sowieso al in mijn aanzien. Ik mag hem wel, de laatste clips die ik van hem zag waren ook goed. Goed gevoel voor humor, jammer dat ik het interview niet gezien heb... geen archief bij MTV ?

jazeker, 1 voor 1.George zei:
Rob G zei:Ik ben helemaal niet into al die rap shizzle. Maar wat ik me af vraag: ligt het nou maar aan mij of is die 50 cent de beroerste rapper van alle tijden?! Die gast kan toch voor geen enkele meter rappen of wel dan?!?! Mijn demente oma van 87 heeft een betere flow dan die gast man! Hij praat alleen, hij praat op een suffe monotone manier en doet het niet eens op de maat van de beat of zo. Ik bedoel, ik wil niet zeggen dat ik er ook maar een grijntje verstand van heb, maar als ik 50 cent hoor rappen kan ik echt totaal niet begrijpen waarom die gast helemaal de bom gevonden wordt.
DBC01 zei:
Dat TV-spotje is allesoverheersend fantastisch.
MTV is van de herhalingen Wazzup, je komt elk programma dat al 56 keer is geweest, weer gewoon tegen maar dan op een ander tijdstip of in een specials-weekend.![]()
DBC01 zei:Klopt!
Het leuke is dat nu Snoop wat ouder is geworden, hij de zaken héél anders ziet.
Stond nog een artikel over in diverse (muziek)bladen.
Zoals ie al in 'Diary' zegt: 'Ik volg de moeilijke situatie tussen rappers onderling op de voet maar ik bemoei me er niet mee. Totdat het uit de hand loopt en dan grijp ik in met woorden. En dan is het opgelost.'
Daddy komt even langs om de ruziende kids te kalmeren
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
QUOTE]
hehe klopt ook![]()
DBC01 zei:
Dat TV-spotje is allesoverheersend fantastisch.
MTV is van de herhalingen Wazzup, je komt elk programma dat al 56 keer is geweest, weer gewoon tegen maar dan op een ander tijdstip of in een specials-weekend.![]()
Beste Wazzup,
Bedankt voor je mail.
Helaas wordt deze aflevering van MTV diary voorlopig niet meer uitgezonden.
Groetjes Florence
Klinkt leuk

Santoz zei: