XXL Nutrition

Snor / movember

wazzup

Gargantuan Beast
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.446
Lengte
1m89
En... zijn er hier nog echte mannen die hun snor laten staan op DBB in november ?

WELKOM BIJ MOVEMBER
Elk jaar, in november, vraagt Movember aan mannen over de hele wereld om hun snor te laten staan, met als doel geld in te zamelen en aandacht te vragen voor gezondheidsproblemen van mannen. In 2003 lieten mannen in Australië voor het eerst hun snor staan voor Movember. Sindsdien heeft de gezondheidsboodschap van Movember steeds meer mensen over de hele wereld bereikt. Movember organiseert momenteel officiële campagnes in Australië, Nieuw-Zeeland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, de Verenigde Staten, Canada, Zuid-Afrika, Finland, Nederland, Denemarken, Noorwegen, België, de Tsjechische Republiek, Spanje, Hongkong, Singapore, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Zwitserland en Oostenrijk. Daarnaast wordt Movember gesteund door afzonderlijke Mo Bros en Mo Sistas uit de rest van de wereld, die allemaal een belangrijke bijdrage leveren aan het succes van Movember.

Mannen (Mo Bros) kunnen zich hier op movember.com aanmelden, waarna ze vanaf 1 Movember (met een gladgeschoren gezicht) een fraaie snor laten staan.". Met steun van de vrouwen in hun leven, ook wel Mo Sistas genoemd, zamelen Movember Mo Bros geld in door sponsors te zoeken voor hun snor (‘Mo’, van ‘moustache’). Het is gebruikelijk dat de Mo Bros en Mo Sistas aan het einde van de maand een Movember-feest houden, met uitreiking van de begeerde titels ‘Miss Movember’ en ‘Man van Movember’, als beloning voor hun inspanningen om geld in te zamelen voor prostaatkankeronderzoek

Mo Bros geven de gezondheid van de man een nieuw gezicht door in feite 30 dagen lang als wandelende en pratende reclameborden te functioneren, waarbij ze met woord en daad aandacht vragen voor de dialoog over een thema waar vaak te weinig aandacht aan wordt besteed: de gezondheid van de man in het algemeen en prostaatkanker in het bijzonder. Samen geven we de gezondheid van de man echt een nieuw gezicht.
http://nl.movember.com/

http://www.youtube.com/watch?v=8w1p5UI7Siw&feature=player_embedded

Movember: kijk kanker eens ludiek zijn

Twee jaar geleden. Dat was het moment dat Movember ophield cool te zijn. Ongeveer een maand nadat wij er een topic over schreven. Je snor laten staan tegen kanker, je baard tegen leukemie en je balzakhaar tegen hygiëne, toen was dat nog underground, spontaan en dus een goed idee. Inmiddels, twee jaar later, is Movember Nederland een officiële bedelcampagne die volledig in handen is van de post-GameBoy generatie van de BKB-kids. En BKB staat tot hipheid zoals chemotherapie staat tot kankercellen. Ontdekken dat de BKB zich met iets bemoeit....http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/movember_kijk_kanker_eens_ludi.html

groeit met mijn baard mee

Alleen agenten en homo's hebben snorren.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen agenten en homo's hebben snorren.

vergeet Turken niet !

(en Ghandi, Sean Connery, Frank Zappa, Albert Einstein, Chuck Norris, Borat (OK slecht voorbeeld ;), Hulk Hogan en Freddy Mercury (ja een homo, maar meer vent dan heel erg veel DBB-ertjes :D)

Laatst bewerkt:
vergeet Turken niet !

(en Ghandi, Sean Connery, Frank Zappa, Albert Einstein, Chuck Norris, Borat (OK slecht voorbeeld ;), Hulk Hogan en Freddy Mercury (ja een homo, maar meer vent dan heel erg veel DBB-ertjes :D)

Vergeet Ted ter Braak niet.

OT: Kep nog te weinig gezichtshaargroei ervoor :(

Heb een epic baard momenteel al maand niet geschoren.

Ik zou willen dat ik meer kon laten groeien dan een hier en daar een haar op me kin en een snor niet veel langer dan die van me oma.

Aangezien ik geen dikke snor krijg doe ik maar een no shave november. Dan is er nog iets van haar te bekennen na een maand.

Twee jaar geleden. Dat was het moment dat Movember ophield cool te zijn. Ongeveer een maand nadat wij er een topic over schreven. Je snor laten staan tegen kanker, je baard tegen leukemie en je balzakhaar tegen hygiëne, toen was dat nog underground, spontaan en dus een goed idee. Inmiddels, twee jaar later, is Movember Nederland een officiële bedelcampagne die volledig in handen is van de post-GameBoy generatie van de BKB-kids. En BKB staat tot hipheid zoals chemotherapie staat tot kankercellen. Ontdekken dat de BKB zich met iets bemoeit....http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/movember_kijk_kanker_eens_ludi.html

dit

Dit

dom hipster gedoe is het onderhand geworden
kanker is verschrikkelijk en een paar irritante bn'ers die trots hun snor laten staan en daar lekker hip mee doen gaat daar niks aan verhelpen

• Topic Starter Topic Starter
Dit

dom hipster gedoe is het onderhand geworden
kanker is verschrikkelijk en een paar irritante bn'ers die trots hun snor laten staan en daar lekker hip mee doen gaat daar niks aan verhelpen

Een beetje geilen in de media doet wonderen voor de inzamelacties, en geld is hard nodig voor onderzoek.

Niets doen... dat helpt echt geen ene reet. Als je het niets vind, trek dan je portomonnee en laat je geld voor je spreken.

:)

Laatst bewerkt:
Dit topic herinnerde mij eraan dat ik me moest scheren, thanks for that!

De tijd dat GeenStijl vernieuwend, leuk origineel, ludiek of hip was is inmiddels toch ook alweer tijden voorbij, of heb ik dat fout?

vergeet Turken niet !

Je vergeet de meest bekende 2: Tom Selleck & Hitler.
Oh ja.....Groucho Marx :cool:

Vroeger ja, denk dat tegenwoordig stuk minder homo's met een snor rondlopen.

Terug
Naar boven