Fitness Seller

Snor / movember

Een beetje geilen in de media doet wonderen voor de inzamelacties, en geld is hard nodig voor onderzoek.

Niets doen... dat helpt echt geen ene reet. Als je het niets vind, trek dan je portomonnee en laat je geld voor je spreken.

helemaal waar!

desalniettemin is de manier waarop irritant, dat wilde ik aangeven
kanker is gewoon gruwelijk (hip ook maar wel net iets minder)

daarbij mag er ook meer promotie komen voor alternatievere geneeswijzen en preventie
geen sylvia millecam praktijken maar zaken als voeding/beweging
maar dat terzijde

Wie neemt GeenStijl nou nog serieus tegenwoordig?

Ik doe trouwens ook mee maar gewoon omdat 't ****ing grappig is, niet vanwege het kankergebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk mij eens vet betrokken zijn bij dit onderwerp, nee serieus kijk naar mij. Zie je mijn snor? dat is vanwege movember, daar doe ik aan mee. Ja ik ben echt zo betrokken bij kanker enzo en ik probeer totaal geen aandacht op mezelf te vestigen / me een gevoel van goede daad te geven.

Dit geldt voor vrijwel iedereen die meedoet en niet lid is van de site en acties sponsors werft. En geloof me, dat zijn er veel. En die mensen moet je aftuigen.

Of mensen nou een snor aan hebben of zijn snor drukken.... Het zit wel snor.

Ik zie ze een beetje als jongetjes die klasgenootjes plagen... het lijkt allemaal zo grappig en onschuldig, tot er iemand zelfmoord pleegt ....

anderzijds hebben ze in hun relatief korte bestaan veel zaken aangestipt in het algemeen belang. en veel lolzor gemaakt ook.

OT: Krakatoa, i know that feel

Ik wou dat ik een snor had, dan liet ik hem het hele jaar door staan, niet alleen in november.

Kijk mij eens vet betrokken zijn bij dit onderwerp, nee serieus kijk naar mij. Zie je mijn snor? dat is vanwege movember, daar doe ik aan mee. Ja ik ben echt zo betrokken bij kanker enzo en ik probeer totaal geen aandacht op mezelf te vestigen / me een gevoel van goede daad te geven.

Dit geldt voor vrijwel iedereen die meedoet en niet lid is van de site en acties sponsors werft. En geloof me, dat zijn er veel. En die mensen moet je aftuigen.

Stel je voor dat je iets doet gewoon omdat het grappig is :eek:

Wordt niet goed van dit soort shit.. Nu dit weer, tijdje geleden al die bishes die hun relatie status op Facebook aanduidde met een dranksoort. :rolleyes:

Ohja, nu zie ik weer overal van die hypocriete k*t plaatjes voorbij; Stop pesten blabla en een heel jank verhaal erbij. Stakkers.. :rolleyes:

Brah, ik ben alpha en heb een baard!

Niks mis mee, maatje van me heeft ook een kleine bijdrage gedoneerd en laat zn baard staan. Spoort vaak ook mensen aan om kleine bijdrage te maken en snor/baard te laten staan.

Ongeacht of het trendy of hipster of andere bullshit is, er komt wel geld in het laatje en dat is het allerbelangrijkste, want daar zitten de mensen met kanker op te wachten.

Dus voor iedereen, doe een kleine bijdrage

Zijn wel wat mensen die wat anti sociaal zijn hier, is gewoon een actie. Net zoals pink ribbon day voor borst kanker. Rustig aan met je zuur spuwen naar mensen die een snor laten staan voor Movember.

ik wil best meedoen, maar ik heb geen snor :fa:

:p

sommige hier erger je echt dood aan

Leuk filmpje :) bij mij ging 't toch wat makkelijker. Ik was zelfs best wel blij dat ie eraf kon.

Terug
Naar boven