XXL Nutrition

Snowboarden

^lekkere film

Morgen eindelijk naar valtho!

Is er iemand die mij kan zeggen welk model van Smith Goggles deze bril is?

2m799mv.png

Ik heb enkele keren de modellen doornomen maar ik vind geen blauwe bril, met witte PMT letters op en een rechthoek neuslijn.
Karma zal in overvloed beloond worden

Is er iemand die mij kan zeggen welk model van Smith Goggles deze bril is?

2m799mv.png

Ik heb enkele keren de modellen doornomen maar ik vind geen blauwe bril, met witte PMT letters op en een rechthoek neuslijn.
Karma zal in overvloed beloond worden

Op de kleur van het glas moet je niet letten hé, vele brillen komen met verschillende kleuren glazen, zodat je kan aanpassen wanneer nodig.
Bril staat dus mss gewoon in de brochure met geel glas of whatever.

Mooie jas ook @ de poster daarboven.

Op de kleur van het glas moet je niet letten hé, vele brillen komen met verschillende kleuren glazen, zodat je kan aanpassen wanneer nodig.
Bril staat dus mss gewoon in de brochure met geel glas of whatever.

Mooie jas ook @ de poster daarboven.

Ja je hebt gelijk maar heb ook het type van glas niet gevonden. Kleuren waren allemaal. Ik zal nog eens rondkijken. Nog andere tips zijn welkom.

Hahaha, ja. We hebben zelfs niet zo heel veel gezopen, omdat we zo diehard gingen boarden. Elke dag toch zeker 9.15 op de piste (wij noemden het consequent "het derde liftje"). Het was echt zo intens vet. Geweldige pistes en prachtig weer(veel zon!). We hadden een ****ing dikke dump midden in de week, waardoor je niet eens de piste op kon, omdat je echt geen reet zag. Maar dat zorgde wel voor geweldige pistes en heerlijke offpiste condities nadien.

Het was wel echt MOEILIJK koud trouwens. Nog nooit meegemaakt. Ik had na de koudste afdaling van de week zelfs een ijspegel aan m'n kin van zo'n 5cm lang (het sneeuwde ook). Haha, hardcore baby.

Ook net terug. En zoals hierboven gezegd was het echt retekoud, voordeel was wel dat de pistes er echt super bij lagen.
Niemand iets gebroken, en al bij al een goede tijd gehad. Geslaagde verlof dus!!

Wel iets teveel alcohol gedronken, maarja zat ook deels in de prijs.

s1m5jd.jpg

:o:D

LOL @ foto van Kane! Geslaagde vakantie zo te zien dus idd!

Doet er hier nog iemand (sport)specifiek wat als voorbereiding op het skiën/boarden?

Vette props voor die knakker die hier eerder postte dat ie naar Vail, Colorado ging. Lijkt me ook supervet. Ben langs Aspen gereden in de zomer een paar jaar geleden toen ik bij vrienden op vakantie ging. Supermooi daar.

Zelf ga ik naar Val Thorens in de week van 24 maart. Superrrrr. Heb er onwijs zin in!

Hahaha, ja. We hebben zelfs niet zo heel veel gezopen, omdat we zo diehard gingen boarden. Elke dag toch zeker 9.15 op de piste (wij noemden het consequent "het derde liftje"). Het was echt zo intens vet. Geweldige pistes en prachtig weer(veel zon!). We hadden een ****ing dikke dump midden in de week, waardoor je niet eens de piste op kon, omdat je echt geen reet zag. Maar dat zorgde wel voor geweldige pistes en heerlijke offpiste condities nadien.

Het was wel echt MOEILIJK koud trouwens. Nog nooit meegemaakt. Ik had na de koudste afdaling van de week zelfs een ijspegel aan m'n kin van zo'n 5cm lang (het sneeuwde ook). Haha, hardcore baby.

ja was echt moeilijk koud he. Was ff naar spindleruv en we hadden in de ochtend -26.......wel ****ed up dat mijn gopro half bevroren was en alle beelden paars, oranje of rood geworden zijn.....:mad:

Leuke foto van mij en een maatje.......goed zoeken!!!

357g7f4.jpg

sfgs5c.jpg

ab1945.jpg

Mijn hoofd en een stukkie schouders is te zien links.

bleek een beekje onder de tiefsnee te liggen......zakten ineens 1,5 a 2 meter diep de sneeuw in :eek:

kzou wel willen snowboarden.. misschien doe ik dat januari 2013 met me familie.. moet alleen wel oefenen van te voren :P

net terug uit la joue du loup. Was leuk en meteen ter plekke een snowboard gekocht van een snowboard leraar.

2hfs0e9.jpg

board: nitro eero ettala 157 '09-'10
drake czar bindings '09-'10
Bij elkaar 200 euro voor betaald...board heeft wel wat krassen maar niets wat niet te repareren valt

Laatst bewerkt:
Heeft iemand van jullie een idee waar je een gopro in belgie kan halen? of is het enkel bestellen via de site?

Terug
Naar boven