Mistral8
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er iemand die mij kan zeggen welk model van Smith Goggles deze bril is?
![]()
Ik heb enkele keren de modellen doornomen maar ik vind geen blauwe bril, met witte PMT letters op en een rechthoek neuslijn.
Karma zal in overvloed beloond worden
Op de kleur van het glas moet je niet letten hé, vele brillen komen met verschillende kleuren glazen, zodat je kan aanpassen wanneer nodig.
Bril staat dus mss gewoon in de brochure met geel glas of whatever.
Mooie jas ook @ de poster daarboven.

Hahaha, ja. We hebben zelfs niet zo heel veel gezopen, omdat we zo diehard gingen boarden. Elke dag toch zeker 9.15 op de piste (wij noemden het consequent "het derde liftje"). Het was echt zo intens vet. Geweldige pistes en prachtig weer(veel zon!). We hadden een ****ing dikke dump midden in de week, waardoor je niet eens de piste op kon, omdat je echt geen reet zag. Maar dat zorgde wel voor geweldige pistes en heerlijke offpiste condities nadien.
Het was wel echt MOEILIJK koud trouwens. Nog nooit meegemaakt. Ik had na de koudste afdaling van de week zelfs een ijspegel aan m'n kin van zo'n 5cm lang (het sneeuwde ook). Haha, hardcore baby.

Heeft iemand van jullie een idee waar je een gopro in belgie kan halen? of is het enkel bestellen via de site?

Thx voor het snelle antwoord
en site is echt te betrouwen ?
jazeker, heb al aardig wat spullen daar besteld en is allemaal prima en snel geleverd. Ook krijg je snel antwoord op emails met vragen.