- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Momenteel zit ik dicht bij de tjechiesche grens. Maar er is in tijden al geen goeie sneeuw gevallen.
Vandaag een piste in de buurt opgezocht maar de zachte sneeuw is veranderd is kleine stukjes ijs. Echt flink balen dit. Je board gaat zo ook echt naar de klote.
maargoed zit niks anders op dan het beste er van te maken en hopen op een beetje sneeuw.

Walkietalkie's?Laat ff weten hoe het was!
Vertrek naar VT begin maart
http://www.youtube.com/watch?v=N6STyHeoe8U
Can't wait!
Val thoran is wel leuk om heen te gaan! Ben der vorig jaar geweest vanaf 1 jan.
Je kan der leuk snowboarden en savonds kan je der wel leuk apresskieen in de Veronica bar en Malaysia (ondergrondse ''discotheek'')
In die periode waren er wel veel Engelse, gekke lui dat!![]()
Val Tho is zeer goed bevallen! Alleen de laatste twee dagen veel zon en in de nacht vorst wat de kwaliteit van de pistes niet ten goede kwam. Ijzige vlakten waardoor off piste ook bijna onmogelijk werd.
Ik ga er zeker nog eens naar toe, gezellig daar alleen zoals bij elk toeristisch gebied is alles er nogal duur.
Engelsen blijken er het hele seizoen aanwezig te zijn , dat zijn ook de enige die je na 2 uur in de nacht nog hoort schreeuwen. Ze hadden bij ons ook overal nogal aparte feestjes en verkleedpartijen.

Wat een waste van u wintervakantie! lol!
Me elke avond te pletter zuipen zal ik hier wel doen als ik dat wil.
Op wintersport ga ik voor te snowboarden en niet voor te feesten + daar kost het echt wel veel te veel geld voor om tot 10u in u bed te ligge met een kater.
kater valt daar ook reuze mee, een teug vrisse lucht naar binnen en je bent weer helemaal helder. Heb iedere nacht hooguit 5 uur geslapen, en dat is meer dan genoeg om weer een hele dag op een board te staan voor mij 

Last minute nog een week Val Thorens erin geplanned voor komende week.
Weet iemand van jullie misschien iets over een anti-fog spray voor goggles? Ik heb nogal cheapass goggles en geen anti-fog. En ik las ergens iets vaag over een spray ervoor, maar heb er nog niets over kunnen vinden.

Last minute nog een week Val Thorens erin geplanned voor komende week.
Weet iemand van jullie misschien iets over een anti-fog spray voor goggles? Ik heb nogal cheapass goggles en geen anti-fog. En ik las ergens iets vaag over een spray ervoor, maar heb er nog niets over kunnen vinden.

Ben bij Daka, Boardstyle, Bever en Perry geweest. Niksss. Dan maar nieuwe kopen, hahaha.