Fitness Seller

Snowboarden

tsjechie is k*t

Momenteel zit ik dicht bij de tjechiesche grens. Maar er is in tijden al geen goeie sneeuw gevallen.
Vandaag een piste in de buurt opgezocht maar de zachte sneeuw is veranderd is kleine stukjes ijs. Echt flink balen dit. Je board gaat zo ook echt naar de klote.
maargoed zit niks anders op dan het beste er van te maken en hopen op een beetje sneeuw.

ja gisteren was het er goed boven nul en vandaag ook nog daarna kans op vers en ver onder nul. Dus hopen dat het er vrijdag goed bij ligt

ben 1 keer in pec pod snekou geweest en dat was aardig ruk. Harrachov schijnt ook bagger te zijn. Maar spindreluv schijnt best aardig te zijn. Collega van me die al 20 jaar board is er 2 jaar terug ook geweest en heeft zich er prima kunne vermaken. Overal stoeltjes liften en redelijk lange pistes. Ben benieuwd dus. Kijk het zijn niet de alpen en voor een week wintersport ga ik ook altijd naar de alpen. In tjechie is het voor een paar dagen te doen...niet voor een week.

En anders kunnen we altijd nog 3 dagen aan de pivo's gaan :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Walkietalkie's? :p Laat ff weten hoe het was!

Vertrek naar VT begin maart :)

http://www.youtube.com/watch?v=N6STyHeoe8U

Can't wait!

Val Tho is zeer goed bevallen! Alleen de laatste twee dagen veel zon en in de nacht vorst wat de kwaliteit van de pistes niet ten goede kwam. Ijzige vlakten waardoor off piste ook bijna onmogelijk werd.

Ik ga er zeker nog eens naar toe, gezellig daar alleen zoals bij elk toeristisch gebied is alles er nogal duur.

Val thoran is wel leuk om heen te gaan! Ben der vorig jaar geweest vanaf 1 jan.
Je kan der leuk snowboarden en savonds kan je der wel leuk apresskieen in de Veronica bar en Malaysia (ondergrondse ''discotheek'')
In die periode waren er wel veel Engelse, gekke lui dat! ;)

Engelsen blijken er het hele seizoen aanwezig te zijn , dat zijn ook de enige die je na 2 uur in de nacht nog hoort schreeuwen. Ze hadden bij ons ook overal nogal aparte feestjes en verkleedpartijen.

Val thorens lijkt me zo vet om een x heen te gaan! ma op dit moment niet het geld voor.. hoop volgende winter te kunnen gaan.

Val Tho is zeer goed bevallen! Alleen de laatste twee dagen veel zon en in de nacht vorst wat de kwaliteit van de pistes niet ten goede kwam. Ijzige vlakten waardoor off piste ook bijna onmogelijk werd.

Ik ga er zeker nog eens naar toe, gezellig daar alleen zoals bij elk toeristisch gebied is alles er nogal duur.

Engelsen blijken er het hele seizoen aanwezig te zijn , dat zijn ook de enige die je na 2 uur in de nacht nog hoort schreeuwen. Ze hadden bij ons ook overal nogal aparte feestjes en verkleedpartijen.

Vooral verkleedpartijen zijn die engelse goed in.. ben vorigjaar aardig wat vreemde engelse lui tegen gekomen in de meest gekste kleding. :o

Nog mensen op wintersport geweest of plannen om te gaan? Ik hoor veel slechts de laatste tijd over de wintersport gebieden...

Vandaag teruggekomen van wintersport in sölden. Prachtig maar dan ook 7 dagen prachtig weer gehad. Echt alleen maar zon, en temperaturen rond het vriespunt. Lag niet veel sneeuw alleen maar in solden toch elke dag prima kunnen boarden ivm met sneeuwkannonen.

Volgende week word het volgens mij 10-12 graden dus dat wordt 1 grote papzooi, ben benieuwd.

Ik ben net een paar uur terug uit saalbach-hinterglem ;D heb me een week lang helemaal de t*ring in gezopen en af en toe op mijn board gestaan. Ben nu zo gaar als maar kan.

mooiste vond ik de party van mental theo, helemaal los midden op de berg, echt vet!

http://www.youtube.com/watch?v=3vjsokidkRA

Ben wel blij dat ik eindelijk weer normaal kan eten en trainen nu ik weer thuis ben:D

Wat een waste van u wintervakantie! lol!
Me elke avond te pletter zuipen zal ik hier wel doen als ik dat wil.
Op wintersport ga ik voor te snowboarden en niet voor te feesten + daar kost het echt wel veel te veel geld voor om tot 10u in u bed te ligge met een kater.

Wat een waste van u wintervakantie! lol!
Me elke avond te pletter zuipen zal ik hier wel doen als ik dat wil.
Op wintersport ga ik voor te snowboarden en niet voor te feesten + daar kost het echt wel veel te veel geld voor om tot 10u in u bed te ligge met een kater.

Valt wel mee hoor.. Ik stond iedere morgen gewoon om 9 uur op de piste :) kater valt daar ook reuze mee, een teug vrisse lucht naar binnen en je bent weer helemaal helder. Heb iedere nacht hooguit 5 uur geslapen, en dat is meer dan genoeg om weer een hele dag op een board te staan voor mij :D
Nu ik thuis ben, ben ik dan wel weer helemaal kapot, geen energie en stront verkouden, maar dat maakt me niet zo veel uit, ik heb het daar in ieder geval vol gehouden :P

Last minute nog een week Val Thorens erin geplanned voor komende week.

Weet iemand van jullie misschien iets over een anti-fog spray voor goggles? Ik heb nogal cheapass goggles en geen anti-fog. En ik las ergens iets vaag over een spray ervoor, maar heb er nog niets over kunnen vinden.

Weet iemand van jullie misschien iets over een anti-fog spray voor goggles? Ik heb nogal cheapass goggles en geen anti-fog. En ik las ergens iets vaag over een spray ervoor, maar heb er nog niets over kunnen vinden.

Heb er inderdaad ook wel eens iets over gehoord.. Het moet wel bestaan. Ben je al in een sneeuwwinkel geweest oid? ze zullen daar vast wel iets hebben.. En trouwens. het gaat toch mooi weer worden.. Gewoon een zonnebrilletje op en gaan! :)

Ben bij Daka, Boardstyle, Bever en Perry geweest. Niksss. Dan maar nieuwe kopen, hahaha.

Ik doe nu net ook wa freestyle en als ge dan ervaart hoe vies een gewoon jumpje pakken is, dan zijn die toeren da die gasten uithalen gewoon beyond comprehension. Gewoon geen woorden voor. De hoogte van die jumps op wat voor terrein. Steil is gewoon nog zacht uitgedrukt waar die afgaan. Das praktisch loodrecht naar beneden. 1 Foutje of 1 slippertje en je tuimelt tot aan de voet van dien berg. Gewoon ni normaal, echt, ziek! RESPECT! ^^

Je haalt me de woorden uit de mond

Hele film komt najaar van 2011, kan niet wachten om hem te zien ook al ben ik skiër :)

Hey! Zit er volgende week ook!
Vertrek zondag ;)
Zou zeggen als je me tegenkomt zeg eens goeie dag :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nieuwe clothes voor 2011 ^^

Board is een burton twin. Moest je me vinden hah ;)

Damn, een weekje Val Thorens. Alleen maar zon gehad. Maar dan ook echt alleen maar zon. En dus geen enkele keer sneeuw. De pistes lagen er in het begin van de week al niet meer acceptabel bij en aan het einde van de week waren het grote ijsvlaktes. Erg jammer.

Feestjes bij de Folie Douce waren lachen. Als er vervolgens een paar honderd man dronken naar beneden probeerden te komen, was dat geniaal om te zien.

Terug
Naar boven