AndroidHealthClinic

soja eiwit poeder (waar bestellen ?)

De Tuinen.

heb het daar ook gehaald, voor de smaak moet je het niet doen ;)

onderdrukt soja eiwit niet je eigen test ? heb ik ooit eens gelezen ? ik weet niet of het klopt!!

onderdrukt soja eiwit niet je eigen test ? heb ik ooit eens gelezen ? ik weet niet of het klopt!!

Nee, de fyto-oestrogenen van Soja hebben juist een tegengestelde werking. Die zorgen er voor dat oestrogeenniveau daalt i.p.v. onderdrukken testosteron.

Nee, de fyto-oestrogenen van Soja hebben juist een tegengestelde werking. Die zorgen er voor dat oestrogeenniveau daalt i.p.v. onderdrukken testosteron.
volgen bigr heeft soja helemaal GEEN invloed op oestrogeen of testosteren...
dat testosteron daalt is wel een mythe gebleken...

• Topic Starter Topic Starter
lol, dat gay verhaal! lmao

hoeveel gram is 2lb eigenlijk ?

1 Lbs is 454 gram, 2 Lbs is dus 908 gram.

• Topic Starter Topic Starter
dankje

smaakt wel verschrikkelijk vind ik, wel goedkoop

Kalk, het is inderdaad niet echt smakelijk.

volgen bigr heeft soja helemaal GEEN invloed op oestrogeen of testosteren...
dat testosteron daalt is wel een mythe gebleken...

Tegenwordig is bekend dat estradiol 2 soorten receptor kent, een alfa- en een beta variant. Negatieve aspecten (voor de man) liggen bij koppeling aan de alfareceptor en laten de estrogenen uit soja nu aan de betareceptors koppelen waardoor je wel de positieve maar niet de negatieve bijwerkingen krijg

Jongens, voor soja eiwit isolaat poeder kan je het beste naar Krachtshop.nl gaan.

1 kg 14,95 euro
4 kg 52,50 euro

Smaken: aardbei/ vanille/ choco of neutraal

Boven 50 euro geen verzendkosten, anders 4,95 euro.

Kon geen goedkopere vinden en leverancier is Solae. Die staat bekend om goede kwaliteit, ethische bedrijfsvoering en non-GMO.

Heb zelf de choco en neutraal geprobeerd. De choco is best lekker, de neutraal smaakt naar kalk. Maar als je die mixt met fruit vind ik die eigenlijk nog lekkerder dan whey shakes (geloof het of niet!)

Terug
Naar boven