Fitness Seller

Sopranos

Ik ook maar hoe bekijk ik in godsnaam die klote extra's? Ik kan het maar niet vinden? ??? :D

Ze staan gewoon op de dvd's hoor:D
Maar je moet helaas even zoeken op welke dvd.
Ze staan niet op elke dvd van de box. En het is ook nergens aangegeven op welke dvd de extra's staan. Je zal dus elke dvd bij langs moeten gaan..

Edit: bij seizoen 3 is het bijvoorbeeld dvd 2.

Net klaar met seizoen 3, nog 1 afleveringetje van 4 en dan ga ik echt maffen :)

:roflol: Heb je vakantie ofzo ? :D

Sow vandaag klaar met seizoen 6. Was een geweldige serie. Al moet ik zeggen dan ik de 1e 3 seizoenen toch wel het tofste vond.

Over het einde:

Waarschijnlijk wordt Tony toch gewoon neer geknalt daar, die gast die naar de wc gaat. Zo niet, dan moest hij altijd nog voorkomen waarschijnlijk. Wat Tony zelf al eens aan gaf; 80% van ons eindigd dood, of in de gevangenis. Zo zal de kansverdeling ook wel liggen na het open einde denk ik.

Laatst bewerkt:
Sow vandaag klaar met seizoen 6. Was een geweldige serie. Al moet ik zeggen dan ik de 1e 3 seizoenen toch wel het tofste vond.

Over het einde:

Waarschijnlijk wordt Tony toch gewoon neer geknalt daar, die gast die naar de wc gaat (zoals in seizoen 1). Zo niet, dan moest hij altijd nog voorkomen waarschijnlijk. Wat Tony zelf al eens aan gaf; 80% van ons eindigd dood, of in de gevangenis. Zo zal de kansverdeling ook wel liggen na het open einde denk ik.

Valt me een beetje tegen van je . Dat je zo lang over al die seizoenen gedaan hebt :D

Ja ik weet het, heb mezelf een beetje op een sopranos rantsoen gezet ;)

Ben nu begonnen met het eerste seizoen te downloaden. Volgende week begin ik te kijken. Eerst 1e seizoen van Californication afkijken.:)

Ben nu begonnen met het eerste seizoen te downloaden. Volgende week begin ik te kijken. Eerst 1e seizoen van Californication afkijken.:)

Heb je je sociale leven wel even een maandje stop gezet dan?:D
Californication is trouwens ook helemaal top!

Ben zelf ook begonnen vanaf seizoen 1, heb wel al vroeger losse afleveringen gezien maar niet zo achter mekaar.
Wel leuk dat iedereen van de cast er al in zat vanaf episode 1 (zie ik net).

Californication is the shit.

Californication is zeker vet. Al moet ik zeggen dat ik het nu wel aanzienlijk minder begin te vinden, season 1 was toch wel beter.

Terug
Naar boven