Fitness Seller

Sopranos

Dat was de grappigste aflevering!

Laatst bewerkt:
Nooit geweten dat hier een topic van is.

Persoonlijk vond ik de eerste seizoenen beter. Wat een roffe dude is het toch. En zijn neefje slaat alles, de ouwe snuiver haha.

De laatste gingen mij dusdanig vervelen dat ik blij was dat er een einde aan kwam:P

Die zoon gaat ook echt vervelen naar de laatste reeksen toe. Ik had Tony Blundetto nog het liefst!

Laatst bewerkt:
Laatste aflevering net gezien.. Vond de spanning te snijden in 6B, stuk beter dan 6A imo.
Ik ben nog niet helemaal over uit over het einde.. Zou graag denken dat Tony nog lang en gelukkig verder leeft maar er zijn toch redelijk wat factoren die er op kunnen wijzen dat hij wel degelijk wordt gewhackt.. :(

Ik ben nog bezig met 6B, heb aflevering 1 en 2 gezien

Ik begin me trouwens (in seizoen 6A) enorm te irriteren aan Paulie, natuurlijk is dat wat ze proberen te triggeren, maar vind het erg vet.. Ben echt boos op hem gewoon :roflol:

Paulie: "You are not gonna believe this! The guy killed 16 tjecho-slovakians.....he was a interior decorator!!

Chrissie: "His house looked like shit?"

:bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow::bow:

idd een van de beste episodes. Het mooiste aan paulie was het 1e seizoen, waar die steeds grappen maakte om vervolgens keihard om zijn eigen grap te lachen en hem dan nog een keer herhalen om er zeker van te zijn dat ook iedereen zijn grap gehoord had.

Jammer dat ze er nog een halve duits van gemaakt hebben.

Haha, is dat dan met die 1ne aflevering waar Paulie & Tony ergens op stap gaan.
En Pauli constant verhaaltjes van vroeger begint te vertellen?

O.a... Ik begin me aan elke woord dat hij zegt te irriteren...

Maargoed, heb nu heel seizoen 6 gezien

Ik denk dat er zeker nog wel een vervolg komt. Ze kunnen het niet maken om iets zo te laten eindigen, dingen waren nog niet klaar.. Sil nog in een coma, niet alles 100% duidelijk met NY.. Daarnaast hebben ze ook een te grote fanclub om iets op deze manier te laten eindigen

Damn deze serie!!!

Echt slecht voor mijn nachtrust...

Maandagavond begonnen aan seizoen 2 (had 1 al eens erg lang geleden gezien, en toen was mijn download van seizoen 2 verdoet en is het beetje verwaterd). Resultaat was dat ik dinsdagmorgen om ****ing 10 uur ging slapen!!! Hele nacht die shit liggen kijken...

Vanmorgen was het weer half 9... Zucht...

Vanavond beginnen aan seizoen 3 :D

Damn deze serie!!!

Echt slecht voor mijn nachtrust...

Maandagavond begonnen aan seizoen 2 (had 1 al eens erg lang geleden gezien, en toen was mijn download van seizoen 2 verdoet en is het beetje verwaterd). Resultaat was dat ik dinsdagmorgen om ****ing 10 uur ging slapen!!! Hele nacht die shit liggen kijken...

Vanmorgen was het weer half 9... Zucht...

Vanavond beginnen aan seizoen 3 :D

Geweldige serie inderdaad.

De enige serie die ik de moeite vond om op dvd te branden, al mis ik wel seizoen 5

Heb ze allemaal gezien en allemaal van genoten . Er zijn mensen die het einde telleurstellend vinden maar dat vind ik nu net niet .

Heb ze allemaal gezien en allemaal van genoten . Er zijn mensen die het einde telleurstellend vinden maar dat vind ik nu net niet .

Vind het einde ook geniaal. Al was niet iedereen het er mee eens.
Doodsbedreigingen aan de regisseur enzo:rolleyes:

Heb alles origineel op DVD, echt de beste serie ooit!:cool:

Terug
Naar boven