LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit geweten dat hier een topic van is.
Persoonlijk vond ik de eerste seizoenen beter. Wat een roffe dude is het toch. En zijn neefje slaat alles, de ouwe snuiver haha.
De laatste gingen mij dusdanig vervelen dat ik blij was dat er een einde aan kwam![]()

Laatste aflevering net gezien.. Vond de spanning te snijden in 6B, stuk beter dan 6A imo.
Ik ben nog niet helemaal over uit over het einde.. Zou graag denken dat Tony nog lang en gelukkig verder leeft maar er zijn toch redelijk wat factoren die er op kunnen wijzen dat hij wel degelijk wordt gewhackt..
Ik ben nog bezig met 6B, heb aflevering 1 en 2 gezien

Haha, is dat dan met die 1ne aflevering waar Paulie & Tony ergens op stap gaan.
En Pauli constant verhaaltjes van vroeger begint te vertellen?
Damn deze serie!!!
Echt slecht voor mijn nachtrust...
Maandagavond begonnen aan seizoen 2 (had 1 al eens erg lang geleden gezien, en toen was mijn download van seizoen 2 verdoet en is het beetje verwaterd). Resultaat was dat ik dinsdagmorgen om ****ing 10 uur ging slapen!!! Hele nacht die shit liggen kijken...
Vanmorgen was het weer half 9... Zucht...
Vanavond beginnen aan seizoen 3![]()
Heb ze allemaal gezien en allemaal van genoten . Er zijn mensen die het einde telleurstellend vinden maar dat vind ik nu net niet .
Heb alles origineel op DVD, echt de beste serie ooit!![]()
Heb alles origineel op DVD, echt de beste serie ooit!![]()