Fitness Seller

Sopranos

Kameraad 'heeft/is bezig' om alle seizoenen te kopen.. Morgen beginnen we met seizoen één :D

even een topicbump :D
Alle afleveringen zeker 4 keer gezien van deze ubervette serie! Nu is het wachten op de laatste box. Heb hem 2 maand geleden al gereserveerd bij bol.com.. 28 November kan ik hem verwachten! Nog meer mensen netjes aan het wachten op de dvd-release of stiekem al gedownload?

even een topicbump :D
Alle afleveringen zeker 4 keer gezien van deze ubervette serie! Nu is het wachten op de laatste box. Heb hem 2 maand geleden al gereserveerd bij bol.com.. 28 November kan ik hem verwachten! Nog meer mensen netjes aan het wachten op de dvd-release of stiekem al gedownload?

Ritchie Aprile en Ralph Cifaretto herrijzen uit de dood en komen wraak nemen.:fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::shoot::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire:

wil de pret niet bederven, maar de eerste afleveringen van het laatste seizoen waren een stuk minder leuk als de rest van deze sublieme serie. Helaas.

hehehe die mogen wegblijven wat mij betreft.. Adriana daarentegen.. :titty:

wil de pret niet bederven, maar de eerste afleveringen van het laatste seizoen waren een stuk minder leuk als de rest van deze sublieme serie. Helaas.

Heb seizoen 6a al gezien.. Hoewel de voorgaande seizoenen leuker waren vond het toch nog steeds zeer goed hoor! Maar ja, op een gegeven moment is de inspiratie op, beter nu er een eind aan breien dan langzaam aan steeds slechter worden..

Heb seizoen 6a al gezien.. Hoewel de voorgaande seizoenen leuker waren vond het toch nog steeds zeer goed hoor! Maar ja, op een gegeven moment is de inspiratie op, beter nu er een eind aan breien dan langzaam aan steeds slechter worden..

pff, ik was echt de afleveringen aan het uitzitten, ipv het gewoonlijke balen dat er alweer 50 minuten voorbij zijn.

hm zal 6a nog eens overnieuw kijken.. Maar heb jij 6B al gezien dan?

Nee, heb hem besteld. Was ff benieuwd of die beter is dan het eerste deel van seizoen 6.

in mijn versie gaat hij ook niet doet

happy end :p

Laatste aflevering net gezien.. Vond de spanning te snijden in 6B, stuk beter dan 6A imo.
Ik ben nog niet helemaal over uit over het einde.. Zou graag denken dat Tony nog lang en gelukkig verder leeft maar er zijn toch redelijk wat factoren die er op kunnen wijzen dat hij wel degelijk wordt gewhackt.. :(

Nooit geweten dat hier een topic van is.

Persoonlijk vond ik de eerste seizoenen beter. Wat een roffe dude is het toch. En zijn neefje slaat alles, de ouwe snuiver haha.

De laatste gingen mij dusdanig vervelen dat ik blij was dat er een einde aan kwam:P

Ik heb tot en met seizoen vier gezien en ik vind het zowat de beste serie die er is . Alle componenten om een fijne reeks te maken zitten er op een originele manier in verweven . Je hebt de overspelige maffiabaas die enorm tiranniek kan zijn en langs de andere kant heb je de gevoelige huisvader die constant voor dilemma's en moeilijke keuzes staat en de hulp nodig heeft van een psychiater .
Echt prachtige serie die tegen de 'conventionele' manier van soaps maken indruist. Schitterend !

Terug
Naar boven