MuscleMeat

Sp grote winnaar

Partij voor de Dieren ook erg opvallend. Er zijn toch aardig wat signalen gegeven vandaag.

Wilders
PVDD
SP

De grote winnaars en maken duidelijk dat Nederland een signaal wil afgeven.

Ik ben benieuwd, voorspellingen van de hond en nipo liggen aardig uitelkaar.

Dus nu........ Wat voor formatie?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, ze zijn echt de groote winaar, gelukkig is wilders ook lekker bezig.

Ongelovelijk hoeveel mensen er op de SP gestemt hebben. Net als met de LPF toendertijd zijn het wel veel proteststemmers.

Als je dan vraagt of ze weten dat de kernpunten van de SP (nee, niet de leuke flyer) bestaan uit het versoepelen van de WAO regels, uit de NAVO stappen, max. loon invoeren, nog hogere belastingen voor topinkomens en de strafmaten voor zware delicten niet willen verhogen dan staan ze je aan te kijken of ze water zien branden.

"Eh, dat wist ik niet."

Nee dan had je je maybe ietsiepietsie meer moeten verdiepen alvorens op die knop te rossen.

Serieus, sommige mensen zouden gewoon niet morgen stemmen.

Ach dat is politiek Jeroen en het gaat al tig jaar zo. Amerikaanse toestanden, koppen tellen en het programma nog amper.

Partij voor de Dieren ook erg opvallend. Er zijn toch aardig wat signalen gegeven vandaag.

Wilders
PVDD
SP

De grote winnaars en maken duidelijk dat Nederland een signaal wil afgeven.

Leuke mevrouw van de pvdd maar komop wat moet zo'n splinterpartij nu beslissen over zaken als economie? datzelfde geld trouwens ook voor die kleine rechtse partijen als wilders en pastors die allemaal nog willen meeliften op fortyun.

Ik als SP stemmet vraag jullie allemaal het volgende:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het wordt denk ik gewoon PvdA-CDA, andere mogelijkheden zijn erg lastig.

Liefst zou ik de SP in de regering hebben, dan zien mensen hun fouten snel genoeg in inclusief Eric, maar gaat niet gebeuren.

Het gaat om het signaal Shutterspeed. Hoe weinig de meesten zich aantrekken van dierenrechten is het wel een zaak die aandacht verdient.

Ga dan een stichting beginnen als het je (mevr. Thieme) om 1 standpunt gaat.

Leuke mevrouw van de pvdd maar komop wat moet zo'n splinterpartij nu beslissen over zaken als economie? datzelfde geld trouwens ook voor die kleine rechtse partijen als wilders en pastors die allemaal nog willen meeliften op fortyun.

Waarom kan dat niet!? De juiste persoon voor een post vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het CDA, SP en Christenunie word:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil trouwens wel wat karma ontvangen voor dit veel belezen topic;)

Ga dan een stichting beginnen als het je (mevr. Thieme) om 1 standpunt gaat.

Er zijn genoeg partijen geweest die het om maar om 1 zaak ging. Sommigen hebben een programma maar de kern is vaak duidelijk. Bij Wilders hoor je ook alleen maar 'islamisering'. Dat klinkt aardig one issue.

Terug
Naar boven