AndroidHealthClinic

Sp grote winnaar

dat is dus vrijwel gelijk aan 2003, niet slecht idd

ja en toevallig zijn die standpunten en zijn ideeen helemaal niet zoveel anders als die van fortuyn.

O jawel. Ik vind ze veel genuanceerder, veel meer doordacht. Hier is duidelijk te tijd voor genomen om het op te zetten en door te rekenen.

't Steekt imo veel beter in elkaar dan de waar de LPF mee kwam aanzetten. :)

jammer dat jij al een discussie stopt als er een ongenuanceerde opmerking geuit wordt.

Omdat dat vaak wel aangeeft met wat voor type discussiepartner te maken hebt.

Maar goed, ik heb nu aangegeven waarom ik het programma van EenNL anders vindt dan die van de LPF en EenNL inhoudelijk ook zeker niet als een partij zoals Fortuyn en Wilders zie.

Het is wel stil hier :D De rode revolutie laat zijn sporen al na, iedereen is zijn tassen aan het pakken.

Het is wel stil hier :D De rode revolutie laat zijn sporen al na, iedereen is zijn tassen aan het passen.

Yeps, kan straks 75% van mijn salaris direct inleveren aan de partij secretaris van mijn plaats.

Dus ik ga zsm richting een normaal land.

VS ofzo. :D

Fortuyn had minister president moeten worden, zo iemand is onvervangbaar.

Maar de laatste jaren is er wel enige vooruitgang geboekt met het cda-vvda etc. Zal nu wel diep zinken met sp :S

Geen basis voor coalitie CDA, VVD"

PvdA-voorzitter Van Hulten en VVD- minister Kamp zeggen dat er kennelijk voor de huidige regeringscoalitie geen basis is. Nederland heeft gekozen voor verandering, zegt Van Hulten. Kamp vindt niet dat de uitslag gevolgen moet heben voor de positie van parTeider Rutte.

CDA-fractieleider Verhagen wil nog niet speculeren over de formatie. Hij sluit geen enkele partij uit, ook de SP niet. Verhagen zegt dat het CDA wil overgaan van een "hervormingsagenda" naar een "investeringsactie" en niet wil komen aan de zekerheden van mensen.

Ex-CDA-minister Donner voorziet een lastige formatie.

berichtje van kleine 10 minuten geleden

De formatie zal ook lastig worden ja.

Laat de CDA het nu maar even lekker uitzoeken zou ik zeggen. :)

We sturen eerst al die criminele Antillianen terug Klusmiertje! ;)

Hopelijk pakt Wilders niet al teveel zetels. Wat een ramp als hij mee gaat regeren.

benieuwd of ze het oude record van 208 dagen kunnen verbreken :P

Kan iemand me kort samenvatten waarvoor de SP staat?
En wat hun positie was in bepaalde gevoelige bellangrijke zaken in de afgelopen 5 jaar.
kan men deze partij vergelijken met de SPa in Belgie?

Terug
Naar boven