MuscleMeat

Sp grote winnaar

Leuke mevrouw van de pvdd maar komop wat moet zo'n splinterpartij nu beslissen over zaken als economie? datzelfde geld trouwens ook voor die kleine rechtse partijen als wilders en pastors die allemaal nog willen meeliften op fortyun.

Ik vind 1NL er zeer positief uitspringen en zeker niet meeliften op Fortuyn. Ze hebben normale volwassen standpunten en zou ze persoonlijk zelfs socialer inschalen dan de VVD.

Negatieve Richard?
Rooie karma he ;)

Hoelaat word de uitslag nu echt bekend?

Ik vind 1NL er zeer positief uitspringen en zeker niet meeliften op Fortuyn. Ze hebben normale volwassen standpunten en zou ze persoonlijk zelfs socialer inschalen dan de VVD.

1NL is er veel te laat bij gekomen, dat lukt bijna nooit om dan nog je te vestigen. Pastors tegen Wilders was een ongelijke strijd.

pastors is door pim vooruitgeschoven toen hij de politiek betrad. hij was zowat de holmaat van pim dus ga niet zeggen dat hij niet dezelfde ideeen / standpunten naar voren brengt als fortuyn.

Player omroep.nl

Ach vertrouwen houden, de SP heeft er 12 jaar over gedaan om van 2 naar 20+ zetels te gaan. Zelf was ik er in 1994 al bij, een echte kameraad dus:D

pastors is door pim vooruitgeschoven toen hij de politiek betrad. hij was zowat de holmaat van pim dus ga niet zeggen dat hij niet dezelfde ideeen / standpunten naar voren brengt als fortuyn.

Achossie, meteen dingen roepen als "holmaat van Pim". Nee daar presenteer je je als een goede discussiepartner mee. :o

Laat maar, ik ga een filmpje kijken dan kunnen mannetjes zoals jij die naw geen enkele letter van hun programma hebben gelezen lekker verder ongenuanceerd blaten.

Dit is ook de reden waarom ik mij op deze site mij nauwelijks in politieke discussies meng. Het niveau is helaas te laag.

Fijne avond verder en Eric, feli met de SP. ;)

Achossie, meteen dingen roepen als "holmaat van Pim". Nee daar presenteer je je als een goede discussiepartner mee. :o

Laat maar, ik ga een filmpje kijken dan kunnen mannetjes zoals jij die naw geen enkele letter van hun programma hebben gelezen lekker verder ongenuanceerd blaten.

Dit is ook de reden waarom ik mij op deze site mij nauwelijks in politieke discussies meng. Het niveau is helaas te laag.

Tuurlijk lekker makkelijk jongen.
Jij hebt blijkbaar niks van die docu gezien

Woehoe go SP. Maar het word een puinhoop jongens, met het CDA en de PvdA. Er word al een "onbestuurbaar" land voorspelt.

Ik sluit me ergens wel bij MrJ aan. Dit soort stemgedrag zie je echter ook wel aan de andere kant. Ik ken verschillende mensen die VVD stemmen zonder erbij na te denken wat het voor hunzelf betekend, als je ernaar vraagt krijg je wat lullig gebrabbel over een sterke economie en uitkeringstrekkers.

ja op fok zijn het heldere lichten :rolleyes:

Het is hier 100x beter dan op Fok! maar denk dat Jeroen daar niet op doelt. Daar komt hij ook nooit in de POL-sectie.

Tuurlijk lekker makkelijk jongen.
Jij hebt blijkbaar niks van die docu gezien

Je kan wel lullen over een verleden, maar 't gaat om de standpunten die ze nu uitdragen.

Verder kan je wel roepen "lekker makkelijk", maar als jij bij de 1ste reply je al niet volwassen kan profileren houdt de discussie natuurlijk al snel op.

ja op fok zijn het heldere lichten :rolleyes:

Er zijn meer forums dan Fok! en DBB hoor kerel.

Het is hier 100x beter dan op Fok! maar denk dat Jeroen daar niet op doelt. Daar komt hij ook nooit in de POL-sectie.

Ik lees af en toe wat, maar dat is ook alleen maar flamen ipv op een normale manier je mening te verkondigen. :)

Je kan wel lullen over een verleden, maar 't gaat om de standpunten die ze nu uitdragen.

Verder kan je wel roepen "lekker makkelijk", maar als jij bij de 1ste reply je al niet volwassen kan profileren houdt de discussie natuurlijk al snel op.

Er zijn meer forums dan Fok! en DBB hoor kerel.

ja en toevallig zijn die standpunten en zijn ideeen helemaal niet zoveel anders als die van fortuyn.

jammer dat jij al een discussie stopt als er een ongenuanceerde opmerking geuit wordt.

Opkomst is ook goed. 78% opkomst en van de allochtonen is 69% komen stemmen. Dat is ook mooi!

Terug
Naar boven