- Waardering
- 20.663
Vanochtend arms en calves... Als ik een tijdje PPL ofzo doe dan mis ik altijd een beetje een aparte arm-dag, maar als ik dan me split omgooi en een aparte arm-dag heb, vind ik het na 2 of 3 keer al saai worden
Het geeft gewoon niet hetzelfde voldane gevoel als wanneer je back, chest of legs doet. Maar desalniettemin denk ik dat een arm dag voor mij wel beneficial kan zijn. Ik heb nogal lange armen en het zijn nou niet bepaald me beste body parts. Het doel is gewoon max pump. Supersets, dropsets, partials... dat soort shit.
Op het laatst nog 4 sets kuiten gedaan. Ging alles maar zo lekker als mijn lower body
Het geeft gewoon niet hetzelfde voldane gevoel als wanneer je back, chest of legs doet. Maar desalniettemin denk ik dat een arm dag voor mij wel beneficial kan zijn. Ik heb nogal lange armen en het zijn nou niet bepaald me beste body parts. Het doel is gewoon max pump. Supersets, dropsets, partials... dat soort shit.Op het laatst nog 4 sets kuiten gedaan. Ging alles maar zo lekker als mijn lower body