AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Is het normaal om 4-5-6 keer per dag enorme hoeveelheden te schijten tijdens een bulk? Ik word er onderhand een beetje moe van. Tijdens vorige bulks had ik ook wel eens dat ik een keer of 3, soms misschien 4 keer moest poepen op een dag. Maar 6x per dag, what the f**k. Ik loop eigenlijk dus heel de dag rond met het gevoel dat ik moet poepen :hahaha: vooral na het eten als alles gaat bewegen daar.

Thuis gaat het nog wel, maar als ik eens ergens ben en ik moet opeens hard schijten... f**k. Ik heb een hekel aan openbare wc’s enzo. Vandaag nog in een winkelcentrum :o Fucking nasty en vervelend dit.

Ja, maar nu ik meer vloeibaar eet is het een stuk minder bij me.

• #2.523
Moet jullie toch maar effekes opbiechten dat ik een paar dagen geleden gestopt ben met die Odin Force shit. Ik was echt vastberaden om iig die 6 weken af te maken, maar ja... laatste paar trainingen had ik er flink de P in en ik kon het echt niet meer opbrengen om 12 oefeningen per training te doen en 838494738 sets en 2,5 uur in de gym te zijn elke dag. Het gaf geen plezier meer en dat is voor mij toch het belangrijkste, dus maar gestopt en weer me eigen ding gaan doen. De eerste 4 weken waren wel leuk en productief... denk dat ik gewoon goede gains heb gemaakt op dat programma, alleen ben er gewoon ff klaar mee

Ik ga de volgende split doen:
Chest + delts
Back
Rest
Arms + calves
Legs
Rest

2 days on 1 day off dus. Heb dat vroeger ook een tijdje gedaan en qua recovery enzo vond ik dat zeker fijn.

Vandaag benen gedaan. Om jullie een idee te geven van hoe ik zelf de training in elkaar heb geflatst:

1. Lying leg curl - 3 sets van +- 10 reps met hetzelfde gewicht, na de laatste set een dubbele dropset.
2. BB squats - sets van 6 totdat ik geen 6 meer kan doen. Begon met 120 als werkset en deed steeds stappen van 5kg tot ik bij 140 kwam. Daarmee deed ik maar 3 reps :o Snap niet hoe sommigen van jullie 180 of 200 voor 8-10 doen. Respect. Lijkt niet echt voor mij te zijn weggelegd.
3. Cybex hack squat - sets van 8 totdat ik geen 8 meer kan doen. Hier deed ik stappen van steeds 10kg. Topset was 3pps. Die hack squat van Cybex is best wel zwaar maar wel heel fijn. Hier na de laatste set (waarin ik 6 reps haalde) een dubbele dropset.
4. BB walking lunges - 3 sets van 10 stappen per been.
5. DB SL DL - 3 sets van 10 reps. Niet te zwaar hier, echt proberen te focussen op een goede stretch en een harde squeeze.

Eigenlijk min of meer een Meadows workout... maar dan met oefeningen en rep ranges en intensifiers waar ik zelf zin in heb en die mij niet opgedragen worden door een schema :dunno:

Laatst bewerkt:
Een schema volgen waar je geen plezier aan beleeft is demotiverend.
En je moet vooral gemotiveerd blijven en plezier houden in het sporten!
Er zijn meerdere wegen die je kunnen leiden naar je doel.
En variëren in schema's( niet te snel natuurlijk) geeft ook goeie progressie.

• #2.525
Voedingsschema voor komende week... Nog maar weer eens verhoogd want ik blijf maar rond de 100kg wegen ondanks de verhoging van vorige week.

Carbs en fats verhogen zie ik nu ff niet zitten, dus maar ff +50gr protein per dag toegevoegd. Nog nooit zoveel protein gegeten, 60gr per meal :o Ben benieuwd.

Bijlagen

• F13C51D0-25D8-4267-8CBC-9DF43A3BFB1B.png
    F13C51D0-25D8-4267-8CBC-9DF43A3BFB1B.png
    300,2 KB · Weergaven: 77
Ik heb nog nooit een dadel op, zijn die lekker?

• #2.529
Harde? Heb veel te vaak dat ik 10minuten moet vegen:o

Ik neem elke dag een psyllium husk shape voor mijn laatste meal. Dankzij die shit is me poepje altijd superglad en heel uniform en hoef ik amper af te vegen. Nooit diarree of van die dunne schijt ofzo :hahaha:

Ik neem elke dag een psyllium husk shape voor mijn laatste meal. Dankzij die shit is me poepje altijd superglad en heel uniform en hoef ik amper af te vegen. Nooit diarree of van die dunne schijt ofzo :hahaha:
Mss ook maar eens proberen, heb het best al lang.

wat moet ik mij voorstellen bij zo’n shake? Whey + husk of echt puur husk? En smaakt het naar vergif?:P

• #2.533
Mss ook maar eens proberen, heb het best al lang.

wat moet ik mij voorstellen bij zo’n shake? Whey + husk of echt puur husk? En smaakt het naar vergif?:P

Nee gewoon husk en af en toe doe ik er een beetje appelazijn doorheen. Best goed te drinken.

Als ik dat spul vergeet te bestellen ofzo en ik zit een paar dagen zonder, dan heb ik echt van die walgelijke shit die blijft plakken aan de fucking wc en zo :hahaha: Verschrikkelijk.
Die psyllium is echt een game changer wat dat betreft.

Nee gewoon husk en af en toe doe ik er een beetje appelazijn doorheen. Best goed te drinken.

Als ik dat spul vergeet te bestellen ofzo en ik zit een paar dagen zonder, dan heb ik echt van die walgelijke shit die blijft plakken aan de fucking wc en zo :hahaha: Verschrikkelijk.
Die psyllium is echt een game changer wat dat betreft.
Hoeveel gram neem je want zelfs bij 20gram doet het niks bij me.. vandaag yolo en 40gram genomen.

• #2.535
Hoeveel gram neem je want zelfs bij 20gram doet het niks bij me.. vandaag yolo en 40gram genomen.

Dan zou ik ‘s ochtends en ‘s avonds eens 20 of 25gr proberen. Als je zo veel eet als jij is het echt cruciaal om heel goed te poepen elke dag.

Ik had van de week sinds 4 maanden weer 1 normale drol wat een feest was dat voor de rest is het zoals jou :roflol:
Ik ben onlangs een week naar Hongarije geweest met m’n vriendin. Toen zo goed als de hele week zeer vettig en niet clean gegeten en ik had gewoon de perfecte, harde, stainless poep. Snap er niets van :o

• #2.538
Vandaag chest en delts gedaan.

1. Slight decline DB press - sets van 8 totdat ik geen 8 meer kon. Deed als work sets 40x8, 45x8 en 50x4. Het doel is om die 50kg dumbbells voor 8 te doen binnen afzienbare tijd.
2. Slight incline BB press - sets van 6 totdat ik geen 6 meer kon. 80x6, 90x6 en 100x4,99999999. Had geen spotter helaas, daarom moest ik ‘em op de safety bars gooien in het rack :o Mja boeien.
3. Hammer chest press (met een weight stack) -
Hier deed ik 1 all out set met een dubbele dropset. Reps waren 8-5-5.
4. Pronated DB flyes - Deze zijn een stuk lastiger dan regular DB flyes... 10kg was al zwaar genoeg om 3 sets van 10 mee te doen.
5. Rear delt DB swing - 3 sets van 25 met dezelfde 10kg dumbbells. Gewoon blijven swingen met baby reps totdat ik 25 heb. Heerlijke pomp.
6. Partial DB side laterals - hier ook 3 sets van 25 met hetzelfde principe als de vorige oefening. 20kg dumbbells gebruikt.
7. Full ROM DB side laterals - na die partial laterals is het echt heerlijk om nog ff 3 sets full ROM te doen. Crazy pomp. Ik deed 3x12.

Echt een hele chille training!

op hoeveel milligram kalium(potassium) zit je per dag?

• #2.540
op hoeveel milligram kalium(potassium) zit je per dag?

Geen idee. Waarschijnlijk met die dadels enzo een hoop. Maar ik eet ook tyfusveel zout per dag. Ik denk dat de natrium/kalium verhouding wel okay is. Heb iig nergens last van en de pomps zijn goed.

Terug
Naar boven