Moet jullie toch maar effekes opbiechten dat ik een paar dagen geleden gestopt ben met die Odin Force shit. Ik was echt vastberaden om iig die 6 weken af te maken, maar ja... laatste paar trainingen had ik er flink de P in en ik kon het echt niet meer opbrengen om 12 oefeningen per training te doen en 838494738 sets en 2,5 uur in de gym te zijn elke dag. Het gaf geen plezier meer en dat is voor mij toch het belangrijkste, dus maar gestopt en weer me eigen ding gaan doen. De eerste 4 weken waren wel leuk en productief... denk dat ik gewoon goede gains heb gemaakt op dat programma, alleen ben er gewoon ff klaar mee
Ik ga de volgende split doen:
Chest + delts
Back
Rest
Arms + calves
Legs
Rest
2 days on 1 day off dus. Heb dat vroeger ook een tijdje gedaan en qua recovery enzo vond ik dat zeker fijn.
Vandaag benen gedaan. Om jullie een idee te geven van hoe ik zelf de training in elkaar heb geflatst:
1. Lying leg curl - 3 sets van +- 10 reps met hetzelfde gewicht, na de laatste set een dubbele dropset.
2. BB squats - sets van 6 totdat ik geen 6 meer kan doen. Begon met 120 als werkset en deed steeds stappen van 5kg tot ik bij 140 kwam. Daarmee deed ik maar 3 reps

Snap niet hoe sommigen van jullie 180 of 200 voor 8-10 doen. Respect. Lijkt niet echt voor mij te zijn weggelegd.
3. Cybex hack squat - sets van 8 totdat ik geen 8 meer kan doen. Hier deed ik stappen van steeds 10kg. Topset was 3pps. Die hack squat van Cybex is best wel zwaar maar wel heel fijn. Hier na de laatste set (waarin ik 6 reps haalde) een dubbele dropset.
4. BB walking lunges - 3 sets van 10 stappen per been.
5. DB SL DL - 3 sets van 10 reps. Niet te zwaar hier, echt proberen te focussen op een goede stretch en een harde squeeze.
Eigenlijk min of meer een Meadows workout... maar dan met oefeningen en rep ranges en intensifiers waar ik zelf zin in heb en die mij niet opgedragen worden door een schema