- Waardering
- 15.917
5mg? Denk dat je eerder 0.5 bedoelt mag ik hopenJa beter als je zonder AI weg komt. Moet zelf bij 150test en 2x750iu hcg (cruise dus) al 5mg aro eod pakken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5mg? Denk dat je eerder 0.5 bedoelt mag ik hopenJa beter als je zonder AI weg komt. Moet zelf bij 150test en 2x750iu hcg (cruise dus) al 5mg aro eod pakken

Nee je bent waarschijnlijk in de war met arimidex wat een stuk potenter is mg per mg.
Je hebt gelijk ik las ari haha excuse moiNee je bent waarschijnlijk in de war met arimidex wat een stuk potenter is mg per mg.
Ik zal het voortaan voluit schrijven: 5mg aromasin. Geen hele rare dosering overigens. Als ik het goed zeg zou 25mg aromasin ongeveer gelijk moeten zijn aan 1mg arimidex
Vanwaar de keuze? Klinkt nogal nutteloos om 100mg mast toe voegen, vraag me af of dat einde van de streep wat toevoegt. Low dose, en al helemaal als je primo er al naast hebt draaien. Inb4 ipv 100mg mast draai je nu 300mg mast en 0 primo.![]()
Ondanks dat het een zwakke compound wordt genoemd alleen maar positieve dingen gezien bij masteron gebruikers, behalve dan het haarverlies dat was soms echt schrijnend hoe snel dat ging.
Acne, haarverlies en libido out of boundaries. Not my shitOndanks dat het een zwakke compound wordt genoemd alleen maar positieve dingen gezien bij masteron gebruikers, behalve dan het haarverlies dat was soms echt schrijnend hoe snel dat ging.
Prostaat issues ook veel voorkomend en bij sommige mensen verpest het in no time de lipids.Ondanks dat het een zwakke compound wordt genoemd alleen maar positieve dingen gezien bij masteron gebruikers, behalve dan het haarverlies dat was soms echt schrijnend hoe snel dat ging.
De meeste mensen die op bijvoorbeeld 400mg masteron hebben gezeten zaten in werkelijkheid misschien maar op 100mg.Vanwaar de keuze? Klinkt nogal nutteloos om 100mg mast toe voegen, vraag me af of dat einde van de streep wat toevoegt. Low dose, en al helemaal als je primo er al naast hebt draaien. Inb4 ipv 100mg mast draai je nu 300mg mast en 0 primo.![]()
Iedereen die begint met kuren komt vroeg of laat tot de realisatie dat wat ze is aangeleerd meestal niet klopt. Iedereen komt erachter dat hun dosissen altijd te hoog waren, en dat ze op minder AAS minimaal evenveel gainen zodra ze hun voeding en training eindelijk eens een keertje onder de loep nemen. Iedereen komt erachter dat je ook prima of zelfs beter spiermassa aankomt zonder tren, en dat tren voornamelijk een anti katabool is.Ik heb een beetje het idee dat veel in bodybuilding komt in golven van hypes. Nu is iedereen opeens zwaar tegen Tren en Deca en is Primo de beste steroid die er bestaat, wat begonnen is met JP die zogenaamd beter gainde op 150 test en 700 primo dan op welke eerdere mix dan ook.
Wel belachelijk duur die primo als je het ook nog eens (relatief) hoog moet doseren om er wat van te merken.Prostaat issues ook veel voorkomend en bij sommige mensen verpest het in no time de lipids.
Ik heb een beetje het idee dat veel in bodybuilding komt in golven van hypes. Nu is iedereen opeens zwaar tegen Tren en Deca en is Primo de beste steroid die er bestaat, wat begonnen is met JP die zogenaamd beter gainde op 150 test en 700 primo dan op welke eerdere mix dan ook. Valt me ook op met sommige oefeningen. Nu doen ze allemaal weer de flat dumbell press bijvoorbeeld.
Vind 't wel grappig persoonlijk.
Overigens vind ik het langzaam uppen van je AAS wel logisch. Enige is dat als je naar bijv 1.2 a 1.5 gram wilt en daar ook nog een tijdje op wilt zitten dat 't zo'n ellendig lange kuur wordt.
.Ik heb een keer op 150mg per week gezeten (50mg op ma-wo-vr) en ik merkte de voordelen er wel van, m'n middel werd alsnog smaller (wss door vermindering visceraal vet) en kon meer kcals eten en werd sneller droger.heeft iemand hier überhaupt ervaring met een low dose tren ace , en dan heb ik het over 100mg p/w?
Nu we het toch over lage doseringen hebben
Mijn plan is dus gewoon om ace op 30mg eod te gaan proberen. Heb alleen ervaring met tren e op 300mg en een paar weken op 400 maar dat was gewoon To much en vooral die laatste weken waren niet leuk voor mezelf en mijn omgeving 😂.Ik heb een keer op 150mg per week gezeten (50mg op ma-wo-vr) en ik merkte de voordelen er wel van, m'n middel werd alsnog smaller (wss door vermindering visceraal vet) en kon meer kcals eten en werd sneller droger.
Ongeveer 300mg is mijn max. Daarboven ga ik hele gekke dingen doen met m'n leven.
Mijn plan is dus gewoon om ace op 30mg eod te gaan proberen. Heb alleen ervaring met tren e op 300mg en een paar weken op 400 maar dat was gewoon To much en vooral die laatste weken waren niet leuk voor mezelf en mijn omgeving 😂.
Merkte je op 150 al bepaalde sides ?
Ik gebruik het sws voor de cut en voor een anti-katabool effect moet 100mg al meer dan voldoende zijn. We gaan het vanzelf wel zien want ben ook ontzettend benieuwd of zo een dosis al merkbaar is.Als ik tren ga gebruiken ga ik het ook zo doen. Beginnen met 100 per week. Lijkt me een goed plan.
Ik gebruik het sws voor de cut en voor een anti-katabool effect moet 100mg al meer dan voldoende zijn. We gaan het vanzelf wel zien want ben ook ontzettend benieuwd of zo een dosis al merkbaar is.
wie weet begin volgend jaar dus…Ik heb 100mg tren e gebruikt de laatste 7weken van m’n cut voor de big-T zomer contest hier. Ik zag het al snel terug in m’n shape.heeft iemand hier überhaupt ervaring met een low dose tren ace , en dan heb ik het over 100mg p/w?
Nu we het toch over lage doseringen hebben
wat zag je dan?Ik heb 100mg tren e gebruikt de laatste 7weken van m’n cut voor de big-T zomer contest hier. Ik zag het al snel terug in m’n shape.
Alsof ik aan (een snuifje) tren zat
sides/reward ratio was goed te doen