MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Dit kan wel per product verschillen maat, mijn vriendin heeft dit ook en die reageert op sommige gluten producten beter dan op andere terwijl je omgekeerd zou verwachten. Glutenvrije pasta is het proberen waard toch als je dit wel lekker vind?
Dit heb ik ook inderdaad. Gewone pasta trek ik ook niet, die vezelrijke variant van de Honig geloof ik gaat weer prima.

Maar als je er zoveel last van hebt zou ik 't niet eens proberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.142
Vanaf morgen nog maar +5% van total weekly calories erbij, komt neer op ~ 200kcal per dag. Dit keer add ik 25gr carbs en 25gr protein.
Zat bewust lange tijd wat lager in protein vanwege mijn vertering en gewoon overall health purposes, maar zo nu en dan een beetje verhogen wanneer je aan het blasten en aan het groeien bent is wel verstandig denk ik.

Mijn gewicht is langzaam aan het stijgen gegaan na de vorige increase. Eerst zat ik steeds op 95 nogwat en sinds mijn vorige increase ben ik heel de week niet meer onder de 96,0 geweest… Dussss, beetje bij beetje ben ik aan het gainen :rolleyes: Ik verwacht wel dat naarmate de calories stijgen de weight gain iets sneller zal gaan… Vanaf morgen 4200 kcals en dat is voor mij eigenlijk al heel wat. Echt een lange tijd geleden dat ik zo veel heb gegeten.

Vandaag tweede rustdag achterelkaar… Was wel even nodig. Gisteren was mijn vertering nog heel de dag kut van die pasta een paar dagen geleden, vandaag weer een stuk beter gelukkig. Vanaf morgen weer knallen.

• #4.143
Vandaag een lekkere training gehad.

01/04 Push (base)

Chest 12 sets / Shoulders 9 sets / Triceps 6 sets

WK3/4: Focus on dropsets and iso holds

1. Flat HS machine press (2 min)
*Do sets of 8 until you barely can get 8!
WU: 20х10 / 27,5х8 / 35х8
WS: 45х8 - 50х8 - 55х8 - 57,5х7

2. Incline BB press (3 min)
*Do sets of 6 until you barely can get 6! On the last set of 6, do a dropset to failure!
WU: 60x6
WS: 70x6 - 77,5x6 - 85x6 -> 60x6

3. Slight decline DB press (2 min)
*Do 3 sets of 10. On the last set of 10, do a dropset to failure!
WU: 25x5 (feel set)
WS: 30 x 10 / 10 / 9 -> 22,5x8 (6 full ROM reps and 2 partial reps…)

4. Flat DB flyes (1,5 min)
*Do 3 sets of 8. After each set of 8, stay in the stretched position for a 10 count and do an iso hold.
WS: 12,5 x 8 / 8 / 8

5. Standing BB military press (2 min)
*Do 3 heavy sets of 6! Keep perfect form, explode!
WU: 40x6 (feel set)
WS: 50 x 6 / 6 / 6

6. DB side laterals (1 min)
*Do 3 heavy sets of 10. On the last set, do a double dropset to failure!
WS: 12,5 x 10 / 10 / 10 -> 10x10 -> 7,5x10

7. DB rear delt raises on incline bench (1 min)
*Do 3 sets of 20 here. Just keep swinging to get 20 if needed.
WS: 8 x 20 / 20 / 20

8. Cybex smith close grip bench press (1 min)
*3 sets of 8.
WS: 70 x 8 / 8 / 8

9. Lying DB extensions (1 min)
*3 sets of 10 here.
WS: 10 x 10 / 10 / 10

Moet ook zeggen dat ik na 2 prikjes van 50mg masteron elk ECHT al noticeably voller / ronder ben. In de ochtend voor de spiegel ziet mijn UB eruit alsof ik een pomp heb… Lekker wakker worden zo. :P

Vandaag ook eerste dag met weer wat meer calories erbij… nice. Eetlust is super. Ben benieuwd wat komende week gaat brengen met net dat beetje meer calories en anabolics.

Nou nou jij bent wel een hyper hyper responder dan

• #4.146
Lang niet meer geupdate.

Lekker pompje vandaag… in de 97kg nu. Vanaf vandaag nog +200 kcal, 4400 in totaal per dag.

Bijlagen

• BCB9DDD2-A6E0-4710-B9BF-5A2E11F99CEB.png
    BCB9DDD2-A6E0-4710-B9BF-5A2E11F99CEB.png
    748,4 KB · Weergaven: 161
  • 70856B7F-B333-41F5-B054-DD1E3C23D2A8.jpeg
    70856B7F-B333-41F5-B054-DD1E3C23D2A8.jpeg
    257,4 KB · Weergaven: 158
Gaat lekker kerel.

Hoe voel je je?

• #4.148
Gaat lekker kerel.

Hoe voel je je?

Vooralsnog eigenlijk beter dan ooit in een bulk… eetlust is goed, vertering is goed, heb eigenlijk zero sides van de shizzle die ik neem en ik blijf goed lean. Heb niks te klagen…

Afgelopen paar dagen alleen beetje verkouden geweest… Of misschien was het wel de rona, dunno :P Maar iig met een hoop paracetamol en vitamine C de schade goed kunnen beperken en op een beetje keelpijn en een snotneus niet echt veel hinder ondervonden.

Vooralsnog eigenlijk beter dan ooit in een bulk… eetlust is goed, vertering is goed, heb eigenlijk zero sides van de shizzle die ik neem en ik blijf goed lean. Heb niks te klagen…

Afgelopen paar dagen alleen beetje verkouden geweest… Of misschien was het wel de rona, dunno :P Maar iig met een hoop paracetamol en vitamine C de schade goed kunnen beperken en op een beetje keelpijn en een snotneus niet echt veel hinder ondervonden.
Nice, ziet er ook uit alsof alles heel vlotjes loopt.

Wat heb je nu gedaan qua trainingsroutine? Benen op onderhoud?

• #4.151
Wat heb je nu gedaan qua trainingsroutine? Benen op onderhoud?

Ja, soort van.

Afgelopen week was mijn split zo:

Legs
Push pump
Pull base
Off
Chest + Shoulders base
Back pump
Arms
Off

En 3-4x per week kuiten. Is misschien niet echt te zien op deze foto’s, maar om de dag kuiten trainen werpt echt zijn vruchten af merk ik. Kreeg inmiddels al een paar keer in de gym van verschillende mensen opmerkingen over dat mijn kuiten goed gegroeid zijn :p

• #4.152
Wat hebben jullie eigenlijk liever? 5 grote(re) meals per dag en evt. nog wat “snacks” als in banaan of protein bar/shake in between of 6 minder grote meals?

Ik eet al jarenlang meestal 6 meals maar merk nu dat naarmate calorieën hoger worden ik het soms een beetje irritant vind om elke 2,5/3 uur te moeten eten. Heb dan liever nog een half uurtje/uurtje extra tijd tussen de meals. Maar in dat geval bevatten ze natuurlijk wel iets meer calories en is het volume ook iets groter.

Ik ga het misschien even een kans geven de komende periode… switchen van 6 naar 5.

Wat hebben jullie eigenlijk liever? 5 grote(re) meals per dag en evt. nog wat “snacks” als in banaan of protein bar/shake in between of 6 minder grote meals?

Ik eet al jarenlang meestal 6 meals maar merk nu dat naarmate calorieën hoger worden ik het soms een beetje irritant vind om elke 2,5/3 uur te moeten eten. Heb dan liever nog een half uurtje/uurtje extra tijd tussen de meals. Maar in dat geval bevatten ze natuurlijk wel iets meer calories en is het volume ook iets groter.

Ik ga het misschien even een kans geven de komende periode… switchen van 6 naar 5.
Verschilt wat ik die dag doe, als ik thuis ben boeit het me niet om 5-6 grote meals te eten. Maar als ik voor werk oid op pad ben beperk ik het soms tot 4 met wat snacks.

Ik geef de voorkeur aan meer (kleinere) maaltijden per dag zodat mijn energielevel redelijk constant blijft (voor mijn gevoel dan toch). Heb sowieso geen moeite met eten, had tijdens mijn bulk zelfs nog steeds veel honger. Kanttekening is wel dat ik nog maar 1x goed gebulkt heb waarbij ik maximaal 3500cal op een dag consumeerde😅

Snacks in een bulk dat men daar nog trek in heeft. 5/6 maaltijden pd en de tussen uren gebruiken om te poepen en het eten wat te laten zaken.

Cut doe ik juist 3/4 maaltijden pd en paar back up snacks (fruit / low kcal koekjes) voor al de honger eerder begint en je niet wanhopig naar de mac donalds rijd.

• #4.156
Snacks in een bulk dat men daar nog trek in heeft. 5/6 maaltijden pd en de tussen uren gebruiken om te poepen en het eten wat te laten zaken.

Cut doe ik juist 3/4 maaltijden pd en paar back up snacks (fruit / low kcal koekjes) voor al de honger eerder begint en je niet wanhopig naar de mac donalds rijd.

Een protein bar of een koekje bij de koffie tussen je maaltijden door is toch nice? Misschien eet je te veel als je heulemaal nergens zin in hebt. Heb die fout vroeger ook gemaakt.

• Like
Waarderingen: AK
Een protein bar of een koekje bij de koffie tussen je maaltijden door is toch nice? Misschien eet je te veel als je heulemaal nergens zin in hebt. Heb die fout vroeger ook gemaakt.
Laatste paar weken was het gevoelsmatig teveel, maar anders kwam ik gewoon niet aan. 5300 kcal pd was me laatste aantal kcal afgelopen bulk die ook nog eens 24 weken duurde. Op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee, niet gepraat over de enorme hoeveelheid tijd die het kost om het eten voor te bereiden/ nuttigen. Laatste paar weken genoot ik iig van geen enkel eten meer.

Al mijn maaltijden voor de training (18:00) bestaan uit eiwitten en vetten. Alleen koolhydraten uit groenten, fruit en een beetje kwark.

7:00 kwark whey fruit 400kcals
10:00 fruit 250kcal
12:00 kip groenten noten 550kcals
16:00 kip groenten noten 750kcals
(Intra wo: whey en carbpowder 100kcals)
(19:30 Direct postwo: witte boterhammen jam 550kcal)
20:00 rijst kip groenten 800kcals
22:00 kwark whey cruesli appel 400kcals

Komt uit op 3800 en dat vul ik aan tot 4000 (sausjes, koekjes, verhogen andere meals etc)

Voordeel is dat ik overdag relatief veel trek heb en in de avond in korte tijd redelijk wat carbs kan schranzen. In de avond eet ik weinig vet en daardoor verteert alles vlot. Eventuele verhogingen vanaf hier zullen voornamelijk postwo carbs zijn.

Macro’s ongeveer:
500 k
100 v
250 e

Niet gaan zitten/liggen na een maaltijd maar blijven bewegen scheelt enorm voor vertering en om je volgende meal naar binnen te duwen.

Voor de rest gedeelte vloeibaar wegdrinken

• #4.160
Voor de geïnteresseerden een voorbeeld van mijn 4400 kcal diet. Ben sinds een paar dagen afgestapt van mijn food combination diet omdat het gewoon psychisch niet meer vol te houden was, lol.

Vandaag at ik:

Meal 1 (pre)
- 2 melkbroodjes (130gr) met pindakaas (40gr) en jam (50gr)
- 40gr whey

Meal 2 post (post)
- 125gr cereal shit
- 250gr 2,5% fat yoghurt
- 30gr whey

Meal 3
- 100gr rijst
- 250gr kippenlever
- 20gr ketchup

Tussendoor
- Protein bar

Meal 4
- 100gr boekweit met klontje boter (15gr)
- 200gr 5% ground beef
- 20gr ketchup

Meal 5
- 4 eieren
- toast (95gr)
- 1 banaan (140gr)

Meal 6
- 200gr cottage cheese met almond butter (20gr) en honing (25gr)

Ongeveer 140 fat, 490 carbs en 290 proteinz.

Terug
Naar boven