MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Die laatste weekjes bulk wanneer calories op hun piek zijn, zijn wel aardig taai moet ik zeggen. Vooral nu met die pleurishitte. Het eten smaakt allemaal niet meer zo, zelfs al eet je een koekje of een cheat meal achtig iets. Een beetje het bekende verhaal natuurlijk.

Kan al niet wachten op het trek / honger hebben.

Hoe lang na een bulk zouden jullie de nieuw gewonnen massa onderhouden alvorens over te gaan op een cut? Zat zelf aan een week of 6 te denken.
 
Zou de laatste 2 weken van je blast een aggresieve mini cut doen om honger terug te krijgen voor cruise.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Die laatste weekjes bulk wanneer calories op hun piek zijn, zijn wel aardig taai moet ik zeggen. Vooral nu met die pleurishitte. Het eten smaakt allemaal niet meer zo, zelfs al eet je een koekje of een cheat meal achtig iets. Een beetje het bekende verhaal natuurlijk.

Kan al niet wachten op het trek / honger hebben.

Hoe lang na een bulk zouden jullie de nieuw gewonnen massa onderhouden alvorens over te gaan op een cut? Zat zelf aan een week of 6 te denken.
Minimaal 6-8 weken vasthouden, je kunt ook gelijk cutten maar dan loop je natuurlijk het risico nieuwe massa weer gelijk te verliezen.

Wat ik zou doen:
- 6 tot 8 weken cruise / bloedprikken:
- als dat goed is nieuwe push fase of recomp fase;
 
Kcals aanpassen naar wat de spiegel laat zien
 
Zou de laatste 2 weken van je blast een aggresieve mini cut doen om honger terug te krijgen voor cruise.
Dit is helemaal de hype nu idd maar toen ik dit vroeger wel eens deed verdween er toch ook echt wel wat van de vers gewonnen massa en zeker kracht...
 
Dit is helemaal de hype nu idd maar toen ik dit vroeger wel eens deed verdween er toch ook echt wel wat van de vers gewonnen massa en zeker kracht...

Mij lijkt het ook niet echt optimaal.
 
Dit is helemaal de hype nu idd maar toen ik dit vroeger wel eens deed verdween er toch ook echt wel wat van de vers gewonnen massa en zeker kracht...
Heb het zelf gedaan, niet omdat het een hype is maar omdat ik anders nog eens 10 weken met tegenzin moest eten. Heb nu gewoon weer honger en wat je verliest is alleen vocht het is geen cut van +6 weken.

Zou liever zelf tijdens m'n cruise vertering en honger optimaal willen hebben ipv tegen je eten aanhikken en meals gaan skippen tijdens cruise.
 
Heb het zelf gedaan, niet omdat het een hype is maar omdat ik anders nog eens 10 weken met tegenzin moest eten. Heb nu gewoon weer honger en wat je verliest is alleen vocht het is geen cut van +6 weken.

Zou liever zelf tijdens m'n cruise vertering en honger optimaal willen hebben ipv tegen je eten aanhikken en meals gaan skippen tijdens cruise.

Jij hebt ook best een crazy metabolism. Ik kan gewoon 4500 gaan eten nu en op gewicht blijven. Jij hebt er geloof ik 6000 nodig om te behouden, lol.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Jij hebt ook best een crazy metabolism. Ik kan gewoon 4500 gaan eten nu en op gewicht blijven. Jij hebt er geloof ik 6000 nodig om te behouden, lol.
Heb er bewust zelf voor gekozen om die weken een korte mini cut te doen pre cruise, wist niet eens dat het een hype was maar dit leek me beter ivm honger dan tijdens me cruise meals te gaan skippen en dan te kloten met me eten :')
 
Net eventjes bloed wezen prikken. Ben benieuwd hoe alles ervoor staat na een paar maanden flink gas gegeven te hebben. Als het goed is moet ik de results vandaag of morgen al hebben. Zal wel kut zijn allemaal, maar okay. Vervolgens over een weekje of 6-8 nog maar een keertje.
 
Net eventjes bloed wezen prikken. Ben benieuwd hoe alles ervoor staat na een paar maanden flink gas gegeven te hebben. Als het goed is moet ik de results vandaag of morgen al hebben. Zal wel kut zijn allemaal, maar okay. Vervolgens over een weekje of 6-8 nog maar een keertje.
Meten = weten
 
Vanaf vandaag besloten om -1000 kcal te gaan; van 5500 naar 4500 en zodoende mijn maintenance phase officieel te beginnen. Ik heb het zo lang mogelijk proberen uit te stellen, maar voor mijn gevoel ben ik echt done. Laatste paar dagen elke ochtend een soort rare diarree achtige shit, vervolgens heel de dag een onprettig gerommel in me maag en darmen, 0,00000 eetlust en daarnaast is het hier 35 graden elke dag, waar ik echt niet goed tegen kan. Ik voel me echt een fucking vadsige smerige zweterige homo momenteel. Fuck die shit gewoon.

Ik heb nu ca. 20 weken gebulkt en ben 15kg aangekomen. Ik denk dat er niet veel meer in zit. Wilde eigenlijk nog tot het einde van de week doorgaan met eten, maar die paar dagen meer of minder dat ik 5500 kcal knal gaan het verschil toch niet maken denk ik. Mijn anoes smeekt me om te stoppen

Tot slot nog een foto van mijn quad, omdat het kan.
 

Bijlagen

  • 555F894D-0A28-450A-97A0-CD42245C092D.jpeg
    555F894D-0A28-450A-97A0-CD42245C092D.jpeg
    147,3 KB · Weergaven: 182
Ja zo zie je maar. Kan opeens over zijn met je eetlust en dan heeft het echt geen zin meer om door te douwen.
 
Ja zo zie je maar. Kan opeens over zijn met je eetlust en dan heeft het echt geen zin meer om door te douwen.

Ja, het kan echt letterlijk van de een op de andere dag klaar zijn.

Bij mij is het niet zo zeer de eetlust die mij de das om doet, want als het alleen dat was zou ik best nog wel even een tijdje kunnen forcefeeden, zo hardkoor ben ik wel. Maar het zijn meer die verteringsissues die dan op komen spelen die mij gewoon opfucken. Hoe langer ik in een groot surplus blijf, hoe gevoeliger ik word voor allerlei shit en op een bepaald moment valt er gewoon niet meer omheen te werken. Ik kan wel elke week 3 andere voedingsmiddelen elimineren, maar dan blijft er letterlijk niks over om 5500 kcal uit te halen dagelijks. Dan is het gewoon klaar
 
Mijn eetlust verdwijnt per direct met het ' mooie' weer, nu zelfs in een defecit.
 
Resultaten van bloedtest binnen. Zal ze voor de geïnteresseerden morgen ofzo uittypen, maar ben wel positief verrast. In principe is het behalve HDL/LDL allemaal vrij prima. Hematocriet van 52, dat is ook gewoon superchill. Had een beetje angst dat het tegen de 60 ofzo zou zijn, lol.

Paar weken rustig aan nu en dan over 6-8 weken een cut.
 
1 dagje minder eten en gelijk 1,5kg gedropt. Woog er 106 net. Ben dan toch niet zo vet en disgusting als ik dacht :roflol: Gelukkig maar. Ben eigenlijk nog nooit in zo’n shape uit een bulk gekomen. Voorheen werd ik altijd moddervet, nu heb ik in principe nog steeds somewhat zichtbare abs en veins hier en daar en dat terwijl ik van 93 naar 106 ben gegaan.

Wat mij betreft is de magic trick steeds maar kleine stapjes van 200kcal omhoog te doen. Vroeger deed ik 500 per verhoging en dacht ik daar effkes huge mee te gaan worden, lol. Daarnaast ook elke dag 20-30 min cardio gedaan. Wat mij betreft was dit de meest geslaagde bulk tot nu toe
 
Het is vandaag bijna 2 weken geleden sinds mijn laatste injecties test/primo/deca. Ik kan het moeilijk onder woorden brengen, maar ik voel me gewoon mentaal zoveel beter, frisser, vrijer en rustiger naargelang die shit me lichaam verlaat. Echt, pff. Zet je natuurlijk wel een beetje aan het denken waar de fuck je mee bezig bent.

Wat cruise dosis betreft: ik was aanvankelijk van plan om echt een lage hoeveelheid test te nemen, 125 of 150 ofzo. Maar nu heb ik zoiets van fuck dat, ik doe gewoon 1ml / 250mg en gaan met die banaan. Bloedwaarden waren afgelopen jaar altijd goed op maandenlang 300mg, dus waarom dan lager gaan? Zo kan je tenminste nog een beetje fatsoenlijk blijven trainen en shit zonder gelijk in een soort diep dal te vallen.

Ga eigenlijk ook best wel lekker nu op heel dat progressive overload achtige gedoe. Train nu 4 keer per week, voel me lekker fris elke keer als ik in de gym ben.

Wil misschien vanaf volgende week een wat meer Dorian achtige split doen. Zit nu een beetje in een flow waarin die HIT goed lijkt te lukken dus waarom niet? Vroegah trainde ik ook als Dorian huhu, alleen werkte dat voor geen meter toen omdat ik natty was :roflol:
 
Hoe ziet je training er dan uit nu? Meende dat je nog steeds high volume meadows style trainde?
 
Back
Naar boven