Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.481
Ik ben al een paar keer gevraagd naar mijn exacte meal plan, dus bij dezen voor de geïnteresseerden. Het is niet bepaald spannend.

Als voorbeeld de dag van vandaag @ 300 carbs:

Meal 1 (pre)
- 30gr whey
- 100gr rijstvlokken
- 30gr amandelpasta

Meal 2 (post)
- 30 gr whey

Meal 3 + 4
- 150gr kip
- 75gr rijst

Meal 5
- 200gr mager gehakt (varkensvlees aangezien ik allergisch ben voor beef)
- 75gr rijst

Meal 6
- 200gr cottage cheese 5%
- 50gr musli
- 20gr honing

Ik ben al een paar keer gevraagd naar mijn exacte meal plan, dus bij dezen voor de geïnteresseerden. Het is niet bepaald spannend.

Als voorbeeld de dag van vandaag @ 300 carbs:

Meal 1 (pre)
- 30gr whey
- 100gr rijstvlokken
- 30gr amandelpasta

Meal 2 (post)
- 30 gr whey

Meal 3 + 4
- 150gr kip
- 75gr rijst

Meal 5
- 200gr mager gehakt (varkensvlees aangezien ik allergisch ben voor beef)
- 75gr rijst

Meal 6
- 200gr cottage cheese 5%
- 50gr musli
- 20gr honing

Verder geen groente en fruit?

• #5.483
Verder geen groente en fruit?

Jawel, meals 3/4/5 hebben meestal wel iets van een klein beetje zuurkool, augurken of gekookte rode bieten on the side. Maar niet veel. Tel het ook nooit mee als macro’s oid. Gewoon een beetje voor digestion en shit. Geen fruit. Ik word fucking gassy en bloated van de meeste fruitsoorten.

• #5.484
Spambod heeft echt een probleem. Sinds een week of 3 fucking veel last van me knie. Bij het opstaan van de wc voel ik al een flinke pijnscheut door heel me kniegewricht, laat staan squats etc. Train nu al een paar weken 20-30 reps om toch maar iets te doen en me quads niet te laten shrinken.

Aanvankelijk wilde ik gewoon een conservatieve behandelingsmethode toepassen met diclofenac gel en allemaal dat soort shit, maar het helpt voor geen ene meter.

Daarom vanaf vandaag maar hulp van doctor Deca inschakelen. Ik “cruise” nu op 300 Sustanon maar ga vanaf nu 150 Sust / 150 Deca doen. Ik hoop echt dat dit helpt want dit is gewoon megakut. Kan zo ook geen deftige blast of wat dan ook beginnen.

Doe je je quadriceps wel is rekken? Dat heeft mij heel veel geholpen 4x per dag paar minuten rekken. Voor het trainen en voornamelijk na het trainen rekken.
Spambod heeft echt een probleem. Sinds een week of 3 fucking veel last van me knie. Bij het opstaan van de wc voel ik al een flinke pijnscheut door heel me kniegewricht, laat staan squats etc. Train nu al een paar weken 20-30 reps om toch maar iets te doen en me quads niet te laten shrinken.

Aanvankelijk wilde ik gewoon een conservatieve behandelingsmethode toepassen met diclofenac gel en allemaal dat soort shit, maar het helpt voor geen ene meter.

Daarom vanaf vandaag maar hulp van doctor Deca inschakelen. Ik “cruise” nu op 300 Sustanon maar ga vanaf nu 150 Sust / 150 Deca doen. Ik hoop echt dat dit helpt want dit is gewoon megakut. Kan zo ook geen deftige blast of wat dan ook beginnen.

Zie sommigen ‘leg extension holds (in locked position)’ wel aanprijzen voor knieproblemen. Zal er vast wel van afhangen welke soort knieproblemen je hebt.

Lees je eens in op BPC 157. Had een vervelende maar niet zeer ernstige onderrug blessure en ben ik nagenoeg van de klachten af na 3 maanden gebruik.

• #5.491
Maand lang dusdanige kniepijn dat ik niet kon trainen en last had in het dagelijks leven -> 2 prikjes deca a 75mg -> kniepijn voor 80-85% verdwenen in ca. 10 dagen :o

Doet Mike O hearn wel knap met natty te blijven… moet gezegd worden.

• #5.492
Heb dus een paar dagen geleden 1ml Test C geïnjecteerd in mijn pec en vanochtend merkte ik opeens een soort vetbult manboob achtig iets onder me tepel. Heel raar. Ik heb 0,0 itchy nips of whatever signs of gyno dus het kán haast geen gyno zijn, maar het ziet er nu wel een beetje zo uit. Zo’n enorme ophoping van (waarschijnlijk) vocht precies aan de onderkant van me pec, oa waar de tepel zit. Maar heb vreemd genoeg geen PIP of wat dan ook, alleen dus deze zwelling.

Ik hoop dat het wegtrekt want zou anders beetje kut zijn :hahaha:

Heb dus een paar dagen geleden 1ml Test C geïnjecteerd in mijn pec en vanochtend merkte ik opeens een soort vetbult manboob achtig iets onder me tepel. Heel raar. Ik heb 0,0 itchy nips of whatever signs of gyno dus het kán haast geen gyno zijn, maar het ziet er nu wel een beetje zo uit. Zo’n enorme ophoping van (waarschijnlijk) vocht precies aan de onderkant van me pec, oa waar de tepel zit. Maar heb vreemd genoeg geen PIP of wat dan ook, alleen dus deze zwelling.

Ik hoop dat het wegtrekt want zou anders beetje kut zijn :hahaha:
Klinkt als puffy nipples. Rip. Zolang je geen harde knobbel voelt is het geen ekte gyno. Wat is je huidige stack?

Var is ook goat voor tendons trouwens.

• #5.494
Klinkt als puffy nipples. Rip. Zolang je geen harde knobbel voelt is het geen ekte gyno. Wat is je huidige stack?

Var is ook goat voor tendons trouwens.

500 test / 400 primo.

Lijkt me dus idd sterk dat ik daar opeens gyno op krijg en heb ook absoluut geen verhardingen oid. Maar opeens zo’n puffy nipple is ook vrij overklaarbaar.

We zien wel. Ik hoop maar dat het gewoon een soort ontstekingsreactie is in de chest muscle en de tissue eromheen van de injectie.

500 test / 400 primo.

Lijkt me dus idd sterk dat ik daar opeens gyno op krijg en heb ook absoluut geen verhardingen oid. Maar opeens zo’n puffy nipple is ook vrij overklaarbaar.

We zien wel. Ik hoop maar dat het gewoon een soort ontstekingsreactie is in de chest muscle en de tissue eromheen van de injectie.
Naja, gezien het 't feit 't letterlijk plaatsvindt onder je nipple. Op basis van jouw beschrijving klinkt dat best wel plausibel imo. Ik neem aan dat je niet op je nipple hebt geïnjecteerd lol. Maar goed, geen man over boord als je dat hebt. Je kunt beter dat hebben dan gyno.

Heb je een pic?

• #5.496
Ga wel weer verder met loggen in dit topic. Wilde eigenlijk verder loggen in die contest log, maar dat schijnt allemaal lastig te zijn dus whatever.

Zit nu in week 16 van mijn blast waarvan ongeveer 10 weken in een mass phase. Het gaat eerlijk gezegd echt heerlijk en ik zie en merk gewoon aan alles dat ik goede gains aan het maken ben. Woog vanochtend 101kg en heb nog steeds zichtbare striations op de quads, dus vetpercentage zit nog wel goed. Houd wel fucking veel vocht vast rond me abs en in me gezicht, lol. Maar dat zal waarschijnlijk komen door de 700 carbs die ik eet.

Zal binnenkort nog wel wat check in pics droppen en wat vergelijkingen met enkele weken / maanden geleden.

Heb ook onlangs bloed geprikt en heb adhv die resultaten wat kleine aanpassingen moeten doen aan mijn supplement / gear stack, maar daarover zal ik wel wat meer vertellen in de volgende update.

Al met al was ik zeer tevreden met deze bloods terwijl ik aan het blasten ben. O.a. bloedlipiden waren nu zelfs beter dan tijdens voorgaande cruises en mijn hematocriet was ook prima.

Ga wel weer verder met loggen in dit topic. Wilde eigenlijk verder loggen in die contest log, maar dat schijnt allemaal lastig te zijn dus whatever.

Zit nu in week 16 van mijn blast waarvan ongeveer 10 weken in een mass phase. Het gaat eerlijk gezegd echt heerlijk en ik zie en merk gewoon aan alles dat ik goede gains aan het maken ben. Woog vanochtend 101kg en heb nog steeds zichtbare striations op de quads, dus vetpercentage zit nog wel goed. Houd wel fucking veel vocht vast rond me abs en in me gezicht, lol. Maar dat zal waarschijnlijk komen door de 700 carbs die ik eet.

Zal binnenkort nog wel wat check in pics droppen en wat vergelijkingen met enkele weken / maanden geleden.

Heb ook onlangs bloed geprikt en heb adhv die resultaten wat kleine aanpassingen moeten doen aan mijn supplement / gear stack, maar daarover zal ik wel wat meer vertellen in de volgende update.

Al met al was ik zeer tevreden met deze bloods terwijl ik aan het blasten ben. O.a. bloedlipiden waren nu zelfs beter dan tijdens voorgaande cruises en mijn hematocriet was ook prima.
In

• #5.498
IMG_5054.png
IMG_5055.png
IMG_5056.png

Paar check in pics van vandaag @ 100kg. Coach is tevreden met de progress van de afgelopen tijd… Heb mezelf nog tot eind december gegeven om te groeien en dan ga ik prep in, no matter what.

• #5.499
Zit er aan te denken om qua bulk en kcal even een stap terug te doen. Krijg de laatste 2-3 weken regelmatig signalen dat mijn digestion een beetje op zijn tandvlees loopt. Zonder ook maar iets te hebben veranderd ben ik soms opeens bloated, dan weer een slechte skitta of opeens last van me maag etc etc etc.

Merk ook dat vermoeidheid een stuk hoger is dan voorheen. Heb vorige week noodgedwongen een tweede opeenvolgende rustdag moeten nemen en deze week weer precies hetzelfde. En overall gewoon niet echt zin om te trainen eerlijk gezegd. Tsja… dat zijn imo toch allemaal signalen dat mijn lichaam langzaamaan een beetje moe wordt van deze groeifase na 14-15 weken.

Wat is nu wijsheid? Voor een week of 4 de kcal verlagen en daarna weer proberen omhoog te pushen tot het einde van het jaar?

Nu zit ik op 5000 kcal en 800 carbs. Moet ik carbs tijdens zo’n minicut van +- 4 weken drastisch verlagen? Dus van 800 naar 400 ofzo? Of zouden jullie het iets minder extreem doen, bijvoorbeeld 600 om te beginnen?

Het is wel jammer dat het zo loopt… Voor me gevoel maak ik nu echt goede gains, vooral in me rug (eindelijk). Ben ook redelijk lean nog steeds. Dus om dan weer te moeten stoppen en afwijken van het oorspronkelijke plan is gewoon zuur.

heb je ook deloads?
hoe is je honger gevoel?
wat is je kuur momenteel?
Eet je gevarieerd?

Terug
Naar boven