AndroidHealthClinic

Spanje door, Italië naar huis!

Ze hebben ze al met 4-1 gepwned in de poule wedstrijd. Dus nu verliezen zou echt schandalig zijn.

Ach elke wedstrijd is er 1 op zich. Arsjavin is nu wel van de partij waar hij de 1e wedstrijd ontbrak. Verder is het Rusland van gister toch heel anders dan het Rusland van de 1e wedstrijd.

Spanje wint van Rusland ja!

Eindelijk die klote-Italianen terug naar waar ze horen . Lelijke pausneukers en rechtse stemmers ...

Italie verdient het dit jaar gewoon niet.

leuk !

goed om te zien dat de ploegen met de grootste monden nu al allemaal naar huis moeten :p

Rusland gaat zeker weten van Spanje winnen!!!

IK vond Spanje gisteren best slecht, gelukkig hebben ze wel de Italianen uitgeschakeld.

Dag k*t Italianen. :wave:

Eindelijk verlost van dat stelletje anti voetballers.

Rusland gaat zeker weten van Spanje winnen!!!

IK vond Spanje gisteren best slecht, gelukkig hebben ze wel de Italianen uitgeschakeld.

Je bent fan van Huntelaar en je zegt dat Spanje gister slecht speelde? 2 dingen die helemaal fout zijn.

Je bent fan van Huntelaar en je zegt dat Spanje gister slecht speelde? 2 dingen die helemaal fout zijn.

+1

Spanje speelde juist precies zo als je tegen Italianen moet spelen.

Het mooist van de wedstrijd was nog dat uitgerekend die homo die weer binnen de lijnen rolde om het spel dood te leggen die laatste penalty voor Italie miste.

Dat gebeurde zaterdag avond al ja.
Lekker kansloos ook Nederland ligt er uit en dan lekker voor een andere ploeg zijn.
Als Italië wel had gewonnen waren jullie voor Italië wedden?

Wat een redenering :rolleyes:
Waarom zou je niet voor een andere ploeg mogen supporteren?:eek:
Als er 2 ploegen spelen zal ik meestal voor één van de 2 supporteren,behalve als het Duitsland tegen Italië is.Dat zijn 2 ploegen die show verkopen ipv voetballen!!!Vooral Italië(zoals bvb Toni)die moest acteur geworden zijn man!
Voor Italië zou ik nooit supporteren,zij brengen enkel als een stelletje komedianten anti-voetbal!

Terug
Naar boven