XXL Nutrition

Spartacus seizoen 3

spannende aflevering :) maar voel toch een soort leegte door het einde. tis allemaal te snel

heb laatste aflevering nog niet gekeken kijke waard?

Sowieso de laatste kijken natuurlijk.

Damn... had liever gewild dat het nog wat uitgemolken werd :(. Desalniettemin wat een gruwelijke laatste episode.. Eigenlijk de neiging alles weer opnieuw te zien!

ik hoop echt dat die spin off er komt van ceasar, ik verlang naar meer romeinse shit.

Hoeveel afleveringen zijn er van seizoen 3? Acht toch? Want op IMDB staat Liam Mcintyre erop voor 20 afleveringen?

zodat Caesar het commando zou overnemen en de romeinen naar de overwinning zou brengen. Dit kan dan als begin gezien worden naar zijn toekomstige keizerschap

Lol, "begin van toekomstig keizerschap". Er zitten nog talloze verkiezingen, een triumviraat met Crassus en Pompeius en oorlogen in Spanje en Gallië tussen vooraleer hij tot dictator voor het leven werd benoemd. Jij hebt blijkbaar goed opgelet tijdens de geschiedenislessen.

Dat zijn nog heel wat seizoenen dan :D

Haha, er is inderdaad nog heel wat stof om verschillende seizoenen over Caesar te vullen ;). Ik wist zelfs niet dat Caesar mee had gevochten in de oorlog met Spartacus, dus het moet maar een onbelangrijk deel van zijn carrière geweest zijn.

Laatst bewerkt:
Lol, "begin van toekomstig keizerschap". Er zitten nog talloze verkiezingen, een triumviraat met Crassus en Pompeius en oorlogen in Spanje en Gallië tussen vooraleer hij tot dictator voor het leven werd benoemd. Jij hebt blijkbaar goed opgelet tijdens de geschiedenislessen.

jep, want wij hebben dat vroeger ooit allemaal wel eens gezien

The Tudors misschien? Heb hem zelf nooit gezien maar scoort wel hoog.

wat ik niet snap is het einde, is ganicus nou dood of bevrijd door die zwarte n*ger amnious ofzo???

en komt er nog een vervolg season???

vond ep 10 toch wel ****ing vet hoor

Terug
Naar boven