EddyWally
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Ze hebben gewoon de geschiedenis gevolgd en daar gaat crassus ook niet dood door spartacus
wist ik niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben gewoon de geschiedenis gevolgd en daar gaat crassus ook niet dood door spartacus

pff einde voldoet voor mij niet. maak er nog maar een seizoen bij dat hij uit de grond opstaat ofzo
Is this a jokeheb laatste aflevering nog niet gekeken kijke waard?

Is this a joke
Een season finale is altijd de moeite waard als je daarvoor het hele seizoen hebt gekeken![]()
Hoeveel afleveringen zijn er van seizoen 3? Acht toch? Want op IMDB staat Liam Mcintyre erop voor 20 afleveringen?
zodat Caesar het commando zou overnemen en de romeinen naar de overwinning zou brengen. Dit kan dan als begin gezien worden naar zijn toekomstige keizerschap
Ik wist zelfs niet dat Caesar mee had gevochten in de oorlog met Spartacus, dus het moet maar een onbelangrijk deel van zijn carrière geweest zijn.
Lol, "begin van toekomstig keizerschap". Er zitten nog talloze verkiezingen, een triumviraat met Crassus en Pompeius en oorlogen in Spanje en Gallië tussen vooraleer hij tot dictator voor het leven werd benoemd. Jij hebt blijkbaar goed opgelet tijdens de geschiedenislessen.
ik hoop echt dat die spin off er komt van ceasar, ik verlang naar meer romeinse shit.
Was na 1 aflevering Rome gekapt. Alleen maar gepraat, wat een saaie serieDit idd. Misschien Rome nog maar eens ophalen, nooit helemaal afgekeken. Iemand nog suggesties voor een serie in dit genre? Vikings volg ik al.