BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een geweldige finale! er gaan trouwens geruchten dat er een spinoff komt van caesar.
wat een geweldige finale! er gaan trouwens geruchten dat er een spinoff komt van caesar.

pff einde voldoet voor mij niet. maak er nog maar een seizoen bij dat hij uit de grond opstaat ofzo
Meh ik vind het goed dat ze zich aan het verhaal hebben gehouden. 4 seizoenen vond ik zeker niet te kort. Hoewel, het einde ging wel snel, met die veldslagen etc.
walking dead is ook al n stopZo schitterend was het ook weer niet hoor. De laatste aflevering van Vikings vond ik bijvoorbeeld al vetter als Spartacus. God wat erger ik me vaak bij Spartacus, opzich wel blij dat het nu gewoon afgelopen is.
haha oh nee, ik mag spartacus niet afkraken? Kom op zeg, net of t zo geweldig is allemaal.
fixedZo schitterend was het ook weer niet hoor. De laatste aflevering van Vikings vond ik bijvoorbeeld al vetter dan Spartacus. God wat erger ik me vaak bij Spartacus, opzich wel blij dat het nu gewoon afgelopen is.
+1 oprotten als je loopt te haten
no shit sherlock
spuit 11 -_-
---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 18:45 ----------
fixed
als het je ergert waarom kijk je dan:S
iedereen wist hoe het zou eindigen voor de serie begon geen excuus je wist dat hij dood zou gaanOmdat ik wou weten hoe het zou eindigen aangezien ik alles hiervoor ook al heb gezien.

toch vind ik het jammer dat zo'n icoon als gannicus gekruisigd wordt sans plus. Hij viel niet op het zand, maar aan zo'n paal. Wat een gast ook! al was Crixus voor mij dé eindbaas.
Hnggg al die bitches in spartacus, zal wal afgedoet worden op die filmset na de uurtjes
Helemaal terecht, vond dat hij een waardige dood verdiende (eventueel verliezen tegen Caesar)
Had het einde liever wat anders gezien, dat spartacus dood zou gaan had iedereen wel verwacht dacht ik. Maar ik had liever die emperior ook dood zien gaan (door spartacus of caesar miss zelf), zodat Caesar het commando zou overnemen en de romeinen naar de overwinning zou brengen. Dit kan dan als begin gezien worden naar zijn toekomstige keizerschap