MuscleMeat

Spartacus seizoen 3

toch vind ik het jammer dat zo'n icoon als gannicus gekruisigd wordt sans plus. Hij viel niet op het zand, maar aan zo'n paal. Wat een gast ook! al was Crixus voor mij dé eindbaas.

wat een geweldige finale! er gaan trouwens geruchten dat er een spinoff komt van caesar.

wat een geweldige finale! er gaan trouwens geruchten dat er een spinoff komt van caesar.

Is best mogelijk, ze gaven een knipoog naar het triumviraat van caesar/crassus/pompei. Waarbij als ik me niet vergis caesar uiteindelijk de twee verraadt en wint.

pff einde voldoet voor mij niet. maak er nog maar een seizoen bij dat hij uit de grond opstaat ofzo

pff einde voldoet voor mij niet. maak er nog maar een seizoen bij dat hij uit de grond opstaat ofzo
Meh ik vind het goed dat ze zich aan het verhaal hebben gehouden. 4 seizoenen vond ik zeker niet te kort. Hoewel, het einde ging wel snel, met die veldslagen etc.

Meh ik vind het goed dat ze zich aan het verhaal hebben gehouden. 4 seizoenen vond ik zeker niet te kort. Hoewel, het einde ging wel snel, met die veldslagen etc.

true, ben gwn frustrated dat t afgelopen is en hij niet crassus in de pan heeft gehakt :roflol:

weer n serie minder om te volgen :( walking dead is ook al n stop

ach er zijn nog zat goeie series:D

Fuuu zo te horen moet ik toch weer seizoen 3 oppakken. Was gestopt na episode 2, was zo slecht geworden. Maar hoor hier dat het sinds episode 9 weer zeer spannend wordt.

Moet ff kijken of ik het kan opbrengen om 8 slechte (tot zeer middelmatige) episodes te kijken om dan aan te komen bij het schitterend eindstuk. Misschien als ik me een keertje verveel weer oppakken.

Zo schitterend was het ook weer niet hoor. De laatste aflevering van Vikings vond ik bijvoorbeeld al vetter als Spartacus. God wat erger ik me vaak bij Spartacus, opzich wel blij dat het nu gewoon afgelopen is.

Zo schitterend was het ook weer niet hoor. De laatste aflevering van Vikings vond ik bijvoorbeeld al vetter als Spartacus. God wat erger ik me vaak bij Spartacus, opzich wel blij dat het nu gewoon afgelopen is.

Wie de **** ben jij nou weer

Haha oh nee, ik mag Spartacus niet afkraken? Kom op zeg, net of t zo geweldig is allemaal.

no shit sherlock

spuit 11 -_-

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 18:45 ----------

Zo schitterend was het ook weer niet hoor. De laatste aflevering van Vikings vond ik bijvoorbeeld al vetter dan Spartacus. God wat erger ik me vaak bij Spartacus, opzich wel blij dat het nu gewoon afgelopen is.
fixed

als het je ergert waarom kijk je dan:S

Hnggg al die bitches in spartacus, zal wal afgedoet worden op die filmset na de uurtjes :roflol:

toch vind ik het jammer dat zo'n icoon als gannicus gekruisigd wordt sans plus. Hij viel niet op het zand, maar aan zo'n paal. Wat een gast ook! al was Crixus voor mij dé eindbaas.

Helemaal terecht, vond dat hij een waardige dood verdiende (eventueel verliezen tegen Caesar)

Had het einde liever wat anders gezien, dat spartacus dood zou gaan had iedereen wel verwacht dacht ik. Maar ik had liever die emperior ook dood zien gaan (door spartacus of caesar miss zelf), zodat Caesar het commando zou overnemen en de romeinen naar de overwinning zou brengen. Dit kan dan als begin gezien worden naar zijn toekomstige keizerschap

Hnggg al die bitches in spartacus, zal wal afgedoet worden op die filmset na de uurtjes :roflol:

Helemaal terecht, vond dat hij een waardige dood verdiende (eventueel verliezen tegen Caesar)

Had het einde liever wat anders gezien, dat spartacus dood zou gaan had iedereen wel verwacht dacht ik. Maar ik had liever die emperior ook dood zien gaan (door spartacus of caesar miss zelf), zodat Caesar het commando zou overnemen en de romeinen naar de overwinning zou brengen. Dit kan dan als begin gezien worden naar zijn toekomstige keizerschap
Ze hebben gewoon de geschiedenis gevolgd en daar gaat crassus ook niet dood door spartacus

Gister de season final gekeken. Had niet veel anders verwacht, was niet op de hoogte van de feitelijke geschiedenis btw.

Blijf het nog altijd jammer vinden dat Andy Whitfield de pijp uit is gegaan. Vond hem een geschiktere Spartacus dan Lyam McIntyre..

Terug
Naar boven