AndroidHealthClinic

Spartacus seizoen 3

vond het echt leuke serie omtekijken, zowel de arena als de veldslagen.

Game of thrones is ook goede serie maar dat is weer andere genre.
Meer in de richting van politieke strijd

toffe serie!!! ben er in dat voor-seizoen in gerolt, aan 't beeld geplakt! laatste paar aflevering spelen wel met de emoties :( knap gedaan voor een actie serie!

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 19:31 ----------

oh, iemand trouwens al meer nieuws gehoord over een mogelijke sequel/spinoffs over ceasar? zoiets als Rome maar dan in spartacus stijl!

edit sorry dubbel post

Prachtige serie, deze laatste aflevering was echt geweldig. Ga het echt missen :(

Vikings is ook awesome idd.

Huilie huilie, epic finale. Ga deze serie echt missen, volgde m vanaf aflevering 2 uit was.
Emoshit

Had het gisteren al weg geklikt net even terug gekeken, kippenvel momentje

Heel tof dat ze Andy en Liam nog in 1 shot lieten zien.

I AM SPARTACUS!!!

Vond andy een super acteur, erg zonde en sneu dat ie is overleden.
Liam in zn eerste seizoen constant vergeleken met andy, maar vooral de aflevering van gister vond ik m echt super acteren, hij speelde de emoties echt enorm goed.

wie weende er ook bijna bij crixus' begrafenis?

Laatst bewerkt:
Vond andy een super acteur, erg zonde en sneu dat ie is overleden.
Liam in zn eerste seizoen constant vergeleken met andy, maar vooral de aflevering van gister vond ik m echt super acteren, hij speelde de emoties echt enorm goed.
Meh, ik vond hem niet goed acteren. Maarja, heb me er wel bij neergelegd toen Andy uit de show ging, want wat kun je anders doen he.

Deze season finale was echt geweldig! De aflevering hiervoor vond ik ook al heel goed.
Ik zat tijdens de credits al te wachten op zoiets, en ja hoor, daar was Andy!

Will check out Da Vinci's Demons soon.

hoe ken je op bierdopje.com nou zoeken naar een nl ondertiteling? wil die van spartacus vinden maar kan hem nergens vinden op bierdopje.com

waar kan ik dan aflvering 8 bijvoorbeeld downloaden dan?

Grappig om te zien dat ik niet de enige was die de credits heeft afgewacht om Andy Whitfield nog even te zien.

Verder echt een fantastische seasonfinale, van een geweldige serie. Liam McIntyre trok echt alles uit de kast en deed eer aan Andy Whitfield. Heb echt 60 minuten lang met ingehouden adem gekeken.

Terug
Naar boven