XXL Nutrition

Spartacus seizoen 3

noooooooo crixus:janken:

pagina geleden stond het er ook al hoor,dus ik was niet de eerste die spoilde.

en wie kijkt er nou in dit topic als laatste ep nog niet gezien hebt:P

Tnx flex, khad de laatste aflevering ook nog niet gezien :rolleyes:

on topic: serie begint echt wel zwak te worden, best hadden ze afgeweken van het historisch correcte verhaal en spartacus vorig seizoen laten sterven om verder te gaan met Crixus als slavenleider. Wat een hatelijk personage is die Spartacus geworden met zijn beta gehuil.
Een echte Spartacus hoort gewoon een buffe, medogenloze killer te zijn (incl verkrachtingen, infanticide, etc ...)

Matige aflevering. Matige gevechten en wat ik ook een beetje gaar vind is die wijven die kerels van 100kg door de lucht laten vliegen maargoed, dat is al een tijdje.

Dat laatste gevecht was echt zo t*ring slecht.

De romeinen zijn zo tactisch om precies in een geul te gaan staan op 20 meter afstand van Crixus en zijn leger. Crixus maakt hier goed gebruik van aan de hand van die brandende ballen, wat vervolgens alsnog geen fl**ker lijkt uit te halen. Er wordt geen enkele pijl geschoten of speer gegooid. Behalve dat ze in de geul zijn gaan staan lijkt het de romeinen ook nog eens een goed idee om niet in formatie te vechten, zodat ze heerlijk één voor één afgeslacht kunnen worden door de veel mobielere gladiatoren. Het eerste romeinse leger wordt volledig geslacht, en tot hier toe zie je letterlijk geen enkele gladiator neer gaan.

Maar nu komt het leger van Crassus eraan, die natuurlijk ook als een stel debielen aanvallen. De hoofdpersonen aan de romeinse kant vechten uiteraard mee aan de frontlinie. Het lijkt goed te gaan voor de gladiatoren, maar dat slaat natuurlijk opeens om. Uiteraard zijn het precies de romeinse hoofdpersonen die de hoofdpersonen aan de kant van de gladiatoren slachten. Op het moment dat Crixus neergestoken wordt is vanzelfsprekend het volledige gevecht meteen afgelopen.

Zeer realistisch allemaal.

Hahaha, eigenlijk is het ook gewoon een superslechte serie maar bij gebrek aan een betere serie met brute actie volgt iedereen het alsnog. Altijd dat domme geschreeuw en slowmotion, en de manier waarop die romeinen keer op keer dood gaan stelt ook echt helemaal niks voor. Dunne vrouwtjes die ook makkelijk 3 romeinen met uitrusting afmaken enz enz. Voor de rest alles wat Geddie hierboven ook zegt.

Uiteraard de laatste afleveringen wel kijken

gewoon een nieuwe prequel maken gannicus zijn tijd als vrije man en dat de serie eindigt waar hij weer verschijnt in seizoen 3. Of oenomaus in zijn jonge jaren als gladiator met een finale het gevecht met theokoles.

vond die gevechten namelijk het leukst aan de serie

Ondanks de slechte graphics van season 1 blijft dat toch het leukste seizoen. Had trouwens oenemeaus veel liever erbij gehad in season 3.

Blij dat crixus (dood) is hij verdiende het gewoon met zijn arrogante/domme gedrag wat hij vertoonde de afgelopen episodes. Maar de final blow is nog niet gegeven dus dat laten we nog maar even open haha.

****ing lame zeg. Dan heb je een character die vanaf begin meegaat, duizenden romeinen molt, en dan niet eens een vet eindgevecht, maar speer dr in en klaar. Goedkope k*tzooi, en die k*thoer van m leeft ook nog, dat vind il nog het ergste. Wat ia dat wijf irritant zeg. Ergste was toen ze crixus vertelde over wat dr dominus met dr deed snachts. De t*ring, ik zat me echt op te vreten. Je zou toch al die tanden uit dr smoel slaan als iemand zo praat..?

Ik veeg alle kritiek van tafel. Het is Spartacus, een serie met geweld, bloed en coïtus. Ik kijk deze serie echt met verstand op nul. Ik geef echt helemaal niks om alle plotholes en onrealistische taferelen. jongens. En deze shit was weer ****ing intens. Vind de afgelopen twee seizoenen matig vergeleken met Blood & Sand en Gods of the Arena, maar toch is het iedere keer weer puur genieten.

Er resteren als het goed is nog twee afleveringen?

• Like
Waarderingen: Roth
ksnap ook al die haat niet echt, ik vermaak me elke keer, maar ik zoek dan ook niet naar de 'twin peaks onder de series' in elke serie die ik bekijk, het gaat me gewoon om vermaak, en eerlijk gezegd ik heb bij veel spartacus afleveringen al op het tipje van m'n stoel gezeten op momenten, en das momenteel de enige serie die dat voor de doet, kweet ook niet echt waarom.

Ik heb gewoon zo iets van, als je het doet, doe het dan goed.

hihi

ik vind het ook jammer hoe crixus en agron aan hun einde kwamen beide gewoon in hun rug gestoken nog gvd door dat irritante k*t jong ook

had wel meer eer in mogen zitten

zou het echt cheap vinden als laeta zwanger is en het overleeft dat het dus hetzelfde eindigt als de film

dan gooi ik spartacus bij lost ookal zo'n k*t einde

Gatver.. lees ik dat toch ook...
ik hoop dat de makers toch een ander einde ingedachte hebben...

tja moet je ook niet clicken :D

Ik had na seizoen 1 al heel veel opgezocht over het verhaal van spartacus.....toen wist ik dus al hoe het zou gaan lopen mochten de makers de geschiedenis volgen. Die volgen ze tot nu toe aardig.

Hier de pagina die alleen over spartacus gaat (minder boeiend), en de rest

http://en.wikipedia.org/wiki/Spartacus
http://en.wikipedia.org/wiki/Crixus
http://en.wikipedia.org/wiki/Oenomaus_(rebel_slave)
http://en.wikipedia.org/wiki/Gannicus

http://en.wikipedia.org/wiki/Lentulus_Batiatus Geniale rol in die eerste 2 seizoenen, lag geregeld dubbel om die uitspraken van hem.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven