MuscleMeat

Spieren in 2 keer per week?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan het gewoon niet geloven! Na al die onbenullige reacties eindelijk 2 reacties waar ik naar op zoek was! Als je niet weet welke ik bedoel, moet je maar even kijken. Zij reageerden, in tegenstelling tot de meeste, op mijn vraag, inplaats van op wat onbenullige dingen die in mijn tekst stonden.

En daarbij even, ik ben géén genetisch monster. Ik maak snel armspieren aan, en de rest bleef achter. Ik ga het niet nog een keer allemaal uitleggen, dat heb ik nu wel genoeg gedaan.

Mijn schema zal vast wel zuigen. Maar wat denk je, is dat een gebrek aan kennis (dus een bewijs dat ik nooit gespierd ben geweest), of een schema om vanuit te beginnen? Ik weet wel wat jullie graag willen horen, maar jammer genoeg is het dat 2de.

Verder vind ik het leuk om op een forum over fitness te zitten, maar als ik alleen van dit soort reacties kan krijgen ga ik liever naar mijn Fitness begeleider toe. Ik dacht dat hier wel wat zeer ervaren mensen zouden zitten die er genoeg van af weten om mij te helpen.

Dit is de laatste call: Helpt iemand me mijn schema aan te passen? Mensen hierboven deden het al, maar zou graag nog meer tips krijgen om mijn schema goed in elkaar te zetten.

Pzz

Je wil geen advies, je wil een bevestiging dat je goed bezig bent, nou bij deze
wat heb jij een perfect schema voor gespierde armen.

:rolleyes:

Welke brutall arm routine gebruikte je dan?

Naar een bodybuilding forum komen, zeggen dat je je benen niet traint en dan klagen dat je negatieve reacties krijgt:rolleyes:

Okee.
Je wilt geen benen trainen, daarmee leg je jezelf een beperking op , maar het is je eigen keus dus je zal wel je redenen hebben.

Focus je dan niet teveel op isolatie, maar neem in ieder geval de volgende oefeningen op in je schema : bent over rows, shrugs, overhead press, bench press.

Ik zou toch ook overwegen om in ieder geval squats in je schema op te nemen, daarmee train je niet alleen je benen, squatten is goed voor spiergroei overall.

Terug
Naar boven