MuscleMeat

Spieren kweken

timvanvliet

Novice
Waardering
0
Hey, ik ben nu bijna 16 jaar, ik wil 4 á 5 keer in de week gaan trainen om te groeien. Op het moment train ik 3 x, dit doe ik sinds januari vorig jaar. Ik houd niet echt rekening met mijn voeding, maar dit is wat ik eet:

s'ochtends 7.00 : yoghurt met muesli
s'ochtends 10.00 : pakje sultana
s'middags 13.00 : 4 boterhammen met kipfilet
s'middags 16.00 : meestal 2 stukken fruit
s'avonds 17.30 : gewoon normaal avondeten met vlees etc
s'avonds 20.30 : nog een normale avondmaaltijd

verder drink ik nog een flesje water bij het trainen, en ik drink elke dag, ook als in niet train, 1 liter karnemelk.

Ik ben 1.92 meter en 66 kilo. Ik ben nogal licht. Hoeveel ik ook eet ik kom niet aan, ik zal niet dik worden.

Maar mijn vraag is: wat moet ik meer eten ( als dat moet )? hoeveel meer? ik wil graag dikkere spieren krijgen.

Laatst bewerkt:
dat schema gaat nergens over, lees je even wat beter in...

Ik raad je aan even uit te rekenen wat je onderhoud is en hoeveel je nu dagelijks binnenkrijgt.:thumb:

ff een vraagje tussendoor hoe kan je dat uitrekenen dan?

Hey, ik ben nu bijna 16 jaar, ik wil 4 á 5 keer in de week gaan trainen om te groeien. Op het moment train ik 3 x, dit doe ik sinds januari vorig jaar. Ik houd niet echt rekening met mijn voeding, maar dit is wat ik eet:

s'ochtends 7.00 : yoghurt met muesli
s'middags 13.00 : 4 boterhammen met kipfilet
s'middags 16.00 : meestal 2 stukken fruit

verder drink ik nog een flesje water bij het trainen, en ik drink elke dag, ook als in niet train, 1 liter karnemelk.

Ik ben 1.92 meter en 66 kilo. Ik ben nogal licht. Hoeveel ik ook eet ik kom niet aan, ik zal niet dik worden.

Maar mijn vraag is: wat moet ik meer eten ( als dat moet )? hoeveel meer? ik wil graag wat meer volume krijgen. En ik had eerst een schema die heb ik een jaar gebruikt maar ik wil een nieuwe. Weet iemand welke combinaties ik het beste kan gebruiken ? Bijvoorbeeld ma: borst triceps, di rug biceps etc.

Dat moet alleen al je ontbijt zijn

dubbel

Succes met eten.. dit doe je namelijk nu veelste weinig

1. je eet elke drie uur, dat is goed
2. je eet als 2de maaltijd 1 sultana, dat is niet goed--> vervang dit door ook 4 bh kipfilet/ander broodbeleg
3. hetzelfde als bij 2 over je 4de maaltijd
4. als het kan nog een bakje kwark voor het slapen gaan
5. lees de sticky's
6. welkom op het forum!

Nog even los van de berekening, als je volgende week zwaarder bent eet je genoeg. Ben je niet zwaarder, dan eet je te weinig. Probeer maar eens een poosje een pond per week zwaarder te worden.

1. je eet elke drie uur, dat is goed
2. je eet als 2de maaltijd 1 sultana, dat is niet goed--> vervang dit door ook 4 bh kipfilet/ander broodbeleg
3. hetzelfde als bij 2 over je 4de maaltijd
4. als het kan nog een bakje kwark voor het slapen gaan
5. lees de sticky's
6. welkom op het forum!

Inderdaad

TS, je moet veel meer eten hoor.... Meer brood met kipfilet, pindakaas of tonijn...

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt voor jullie reacties ik ga meer eten en ik laat nog wel horen of ik zwaarder ben geworden

Terug
Naar boven