XXL Nutrition

Spieren

transformer

Novice
Waardering
0
hey,

Ik heb jaren gefiets en doe dat nu niet meer, maar al dat fietsen heeft mij wel veel te gespierde benen gegeven en dat wil ik er nu af. Ik weet het, het kan mischien wel raar klinken, maar ik vindt nergens degelijke info over hoe massa verliezen ik weet wel dat het niet plaatselijk kan maar bon, zou willen weten hoe ik concreet spieren kan afbreken of verbranden.
Ik eet gezond en heb een vrij laag vetpercentage, als iemand mij enige raad zou kunnen geven? zou leuk zijn :D

thx,

Eet zo weinig mogelijk eiwitten, ga gewoon onder je onderhoud eten en doe eventueel wat oefeningen voor de rest van je lichaam. :P succes!

je kan ook stilzitten en nix doen, dan gaat het vanzelf weg.

Zo min mogelijk eten, een paar weken niet uit bed komen. Mensen die iets gebroken ebben krijgen ook dunne benen. Succes met het krigen van monsterdunnen benen

OF je kan nu al de rest trainen zodat het minder opvalt

Doe toch niet zo idioot, gespierde benen zijn toch juist relaxed? Geloof dat de meerderheid van de vrouwen gespierde benen ook mooi vindt, ook indien ze naar verhouding van de rest van het lichaam wat aan de grote kant zijn (denk ook aan voetballers).

dit vraagt om een foto
of opmeten

Topic van het jaar!!!! :roflol:

laten ingipsen, maandje of 6 rondlopen met de gips, en presto -> tandenstokers als benen

OF

laat je in een rolstoel voortduwen ... let wel ! LATEN duwen hé, als je jezelf probeert voort te
bewegen heb je kans dat je spieren in je arm krijgt. En dat willen we toch ook niet hé

Laatst bewerkt:
benen amputeren en vervangen door krukken

hey,

Ik heb jaren gefiets en doe dat nu niet meer, maar al dat fietsen heeft mij wel veel te gespierde benen gegeven en dat wil ik er nu af. Ik weet het, het kan mischien wel raar klinken, maar ik vindt nergens degelijke info over hoe massa verliezen ik weet wel dat het niet plaatselijk kan maar bon, zou willen weten hoe ik concreet spieren kan afbreken of verbranden.
Ik eet gezond en heb een vrij laag vetpercentage, als iemand mij enige raad zou kunnen geven? zou leuk zijn :D

thx,

Deze post moet wel fake zijn.....

Zo niet..doe normaal a.u.b. :rolleyes:

hey,

thx,

Wil je mischien je pielemuis groter laten lijken door je benen te vermageren? Je leuter kaalscheren wil ook nog weleens helpen voor de illusie hoor:rolleyes:

Omg wat een Topic weer :roflol:

Haha Kevin ik wilde m net een penisvergroting voorstellen, lijken je benen ook dunner.... :P

Jongens, hij neemt ons gewoon in de zeik;)

nu kan ik het begrijpen...het is geen man

volgens mij zit je op het verkeerde forum, hier word alles aan gedaan om ons lichaam zo groot mogelijk te krijgen en ji wilt verkleinen , u on the wrong block n**ga

Jouw post klinkt inderdaad heel erg vrouwelijk, zoja dan zijn gespierde benen voor een vrouw wel okey. ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven