AndroidHealthClinic

Spieren

men bedoelt dat er bij die kerel nie zo veel massa aanzit. het is alleen goed zichtbaar.

Laag vet percentage en een heel klein beetje trainen moet hiervoor al genoeg zijn.

de mensen op dit forum gaan meer voor het grote werk

dat wil zeggen zwaarder worden ipv afvallen om je sixpack te zien

Man man man, waar is de tijd dat ik dat ook wou ? :)

Ben blij dat ik dat stadium voorbij ben en dat ik nu met het echte werk bezig ben! En dat allemaal dankzij dit forum! ;)

OT:
De kerel op de foto doet waarschijnlijk 20 sit upjes voor het slapen gaan en eet voor de rest heel erg weinig. Als dat is wat je wil, dan heb je hier je raad en kan je vertrekken.

Wil je er echt goed uitzien en niet door het eerste het beste windje worden weggeblazen, ga dan stickies lezen. Stel een trainingsschema en voedingsschema op, laat ze keuren hier op het forum (als jij je werk doet, zullen er genoeg mensen zijn hier die je met raad en daad willen bijstaan, jawel, BB-ers zijn lieve mensen ;) ) en ga trainen dat de stukken eraf vliegen.

Haha gewoon niet eten... Yeah right van niet eten krijg je niet zo'n borst(je).
Kei hard trainen, waarschijnlijk bf verliezen als je dit teveel hebt. Dus trainen dieten en rusten.

De meeste mensen hier op DBB zijn mensen met een grote ego. En papzakken met daaronder hun spieren. Ook geen bodybuilders. Maar mensen uitmaken kunnen ze wel altijd goed.

Kei hard trainen, waarschijnlijk bf verliezen als je dit teveel hebt. Dus trainen dieten en rusten.

De meeste mensen hier op DBB zijn mensen met een grote ego. En papzakken met daaronder hun spieren. Ook geen bodybuilders. Maar mensen uitmaken kunnen ze wel altijd goed.

Waar zie jij een borst(je)? ???

ik ken legio lui die nog nooit getraint of gesport hebben en al meer hebben als dit.
als je denkt hiervoor keihard te moeten trainen ben jezelf denk eerder een papz*k?

Laatst bewerkt:

Genomineerd voor post van het jaar.

maak je allemaal niet zo druk, help die jongen gewoon verder. Ooit ben jij ook zo begonnen:D voor sommige nog niet eens zo lang geleden...;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bas, ik zou je aanraden veel op deze site te lezen.

eerst lezen, dan vragen wordt het meest gerespecteerd. Dan weten wij ook dat je er zelf moeite voor hebt gedaan om het een en ander te weten te komen. 3 dingen zijn iig belangrijk:
- juiste voeding
- 'goede' oefeningen
- rust

Zoek hier een voor jou zo goed mogelijke balans tussen en stel een doel voor jezelf. De tijd en jouw doorzettingsvermogen zal leren of je je doel haalt of niet.

iedere avond sit-ups en pompen.
mss ook reverse crunches, vind ik een goede oefening.
http://www.youtube.com/watch?v=WlTvnfOr6_Q (mooie dame vind ik ook)
en als je te veel kan pompen, doe het met je rugzak vol cursussen op je rug.
zo'n lijf zal normaal niet lang duren als je je best doet.
succes want voor de zomer heb je niet erg veel tijd meer.

niet eten ouwe :D dat is de truuk om zo'n skelet te worden

WTF? Die kerel heeft geen borstspieren man, Kippeborstje, Neppe six pack door het niet eten. Kerel neem voorbeeld aan de echte mannen die je hier op het forum ziet. Die gozer op die foto is het toonbeeld voor niet te zijn.

haha hoe belachelijk van al die spierbundels hier om te lachen met dat gastje op die foto. Die jongen is mss 13 ofzo. Als je ziet hoe ****ing vet de jeugd tegenwoordig soms is, dan mag die jongen van de foto best wel tevreden zijn met hoe hij eruitziet (op die leeftijd). 'k vind dat echt geen slecht lichaam voor zo een jong gastje, 'k heb al magere ventjes gezien met veel minder aflijning en dergelijke.

haha hoe belachelijk van al die spierbundels hier om te lachen met dat gastje op die foto. Die jongen is mss 13 ofzo. Als je ziet hoe ****ing vet de jeugd tegenwoordig soms is, dan mag die jongen van de foto best wel tevreden zijn met hoe hij eruitziet (op die leeftijd). 'k vind dat echt geen slecht lichaam voor zo een jong gastje, 'k heb al magere ventjes gezien met veel minder aflijning en dergelijke.

uhu... maar om het nou als streeffysiek te hebben :rolleyes:

Terug
Naar boven