chemicals
Cool Novice
- Waardering
- 0
Absoluut niet. Alles hangt af van vocht in lichaam, klamme handen/voeten enz... is onbetrouwbaarste methode imo. Huidplooimeter rules.
Dus manueel het beste?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut niet. Alles hangt af van vocht in lichaam, klamme handen/voeten enz... is onbetrouwbaarste methode imo. Huidplooimeter rules.
hebben jullie allemaal een vetmeter liggen? Zoja welke is dan aan te raden?en waar heb je hem gekocht?
daar zie ik het nut niet van in, je kan toch gewoon in de spiegel zien of je vetter wordt of niet.
Ik zou graag wat meer spiermassa willen aankomen. Mijn training is gewoon zwaar en meestal niet langer dan anderhalf uur. Dit eet ik ongeveer op een dag
's morgens 4 boterhammen met ham
's middags warm eten (verschillend, meestal vlees met groente en aardappelen)
's avonds warm eten (verschillend)
's avond voor het trainen een whey shake
's avonds na het trainen meestal 6 boterhammen met pindakaas en 500 gr.kwark
en voor het slapen gaan nog 500 gr. kwark
en ik doe er ook nog lichamelijk zwaar werk bij..
graag wat tips om wat meer aan te komen
met wat jaartjes trainen ben ik af en toe wel benieuwd hoeveel % vet er aanwezig is,hetzelfde doen we toch ook met ons gewicht?
kun je ook wel inschatten, ik hoef die shit echt niet tot op een decimaal achter de komma te berekenen.

Ik zou het gewoon op de sportschool meten. Zo'n digitale vetmeter is misschien niet zo nauwkeurig als andere vetmeters, maar het zal je wel een goede indicatie geven.