XXL Nutrition

spiermassa vermindert na whey kuur?

Vergeet niet om na enkele maanden wheybol en eggdrol erbij te nemen voor totale progressie. Best wel direct gaan shoppen voor een maatje groter.

• Like
Waarderingen: JaSz
Hey, heeft ie ni nodig ;) deze beachboy gaat effe in twee maanden Arnold zn fysiek overtreffen en dan paraderen op het strand :rolleyes: Kommop met die wheybol :D

ja man je verliest echt veel na zo'n zware whey "kuur"

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
tuurlijk kan ik er mee lache maar niet na 20 posts ofzo???:)

Waarom niet?

Na nog 20 posts van jou blijf ik denk ook gewoon keihard lachen. Natuurlijk zijn er dan wel meer factoren die meespelen. Jezelf smokedope noemen inclusief een 2pac avatar en dat je uit Belgie komt en een geweldig topic openen als dit ben je natuurlijk wel mijn held.

Ja lach maar allemaal.. mijn hele leven is kapot door whey. Alles verloren verdomme. Spul heeft gewonnen van mij. Begin niet aan die troep man, als je eraan zit is er geen weg terug. In het begin lijkt alles geweldig tot je omgeving ziet dat je veranderd in een halve gare die de controle over zichzelf kwijt is.

Ja lach maar allemaal.. mijn hele leven is kapot door whey. Alles verloren verdomme. Spul heeft gewonnen van mij. Begin niet aan die troep man, als je eraan zit is er geen weg terug. In het begin lijkt alles geweldig tot je omgeving ziet dat je veranderd in een halve gare die de controle over zichzelf kwijt is.
:(
Ze zouden toch is moeten overwegen om dit spul illegaal te maken...

Waarom niet?

Na nog 20 posts van jou blijf ik denk ook gewoon keihard lachen. Natuurlijk zijn er dan wel meer factoren die meespelen. Jezelf smokedope noemen inclusief een 2pac avatar en dat je uit Belgie komt en een geweldig topic openen als dit ben je natuurlijk wel mijn held.

Gelukkig komt ie uit Belgie, anders zou het waarschijnlijk niet goed komen (jeugd van NL)

het is ook slecht voor je prostaat , en je tepels zwellen op na overmatig gebruik

Voor je het weet word je geraped door whey en krijg je aids.:(

ik ga straks stoppen met mijn Aquarius sport-drink kuur, ik zal je eens melden welke katabolische destructie dat te weeg brengt

Bij mij liepen de whey injecties laatst helemaal mis en pis nu al 2 weken bloed :(, stop er nu maar helemaal mee :mad:!

Terug
Naar boven