AndroidHealthClinic

Spiermassa

Anonymous92

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Wat is volgens jullie het beste en veiligste suplement om snelle spiermassa toe te laten nemen ?
Grtzz

Ja er bestaan spijtig genoeg geen legale super middelen.

mss weightgainer en creatine

Enigste supplement met een redelijke hoeveelheid betrouwbare research is creatine. Maar vergeet niet hoe belangrijk voeding is. Supplementen zijn aanvullingen op de voeden en kunnen fungeren als een stok achter de deur maar mag nooit de hoofdmood worden.

Laatst bewerkt:
creatine en weightgainer

Hard trainen en melk drinken lazy b*ch.

Snel je spiermassa laten toenemen is wat ik ook wel zou willen echter is hiervoor veel geduld en doorzettings vermogen voor nodig.
Er is naar mijn neming ook maar 1 ding dat jij kan doen om dit te bereiken en dat is veel en goed eten.

Je bent nog veel te jong om aan supplementen te denken, die heb jij nog helemaal niet nodig.

zoals gezegd ; géén ! alleen hard trainen , goed eten en geduld !

enkel misschien kreatine , al zou ik dan zelf voor krea-alkalyn gaan :cool:

En wat denken jullie als hij Mammouth of zo zou nemen?

En wat denken jullie als hij Mammouth of zo zou nemen?

leuk voor extra Kcal , als je ej behoefte niet haalt met eten ,... al met al niet direct voor spiermassa maar als toevoeging op je voedings-schema .

pak je het boven op je voedings-schema , dan zul je een overschot aan Kcal binnen krijgen ( +/- 500 Kcal per shake ) en zul je dus vet op gaan opslaan .

prohormonen als deze onder supss vallen. Kunt ze in usa enzo legaal bestellen... marja dan kun je weer beter aan het echte werk beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Niet meer nodig

Laatst bewerkt:
Het hoeft niet persé snel te gaan maar ik doe redelijk veel aan cardio(4maal in de week) en mijn vetpercentage moet laag blijven (aangezien ik in gewichtscatagorien vecht). Ik mag nu nog ongeveer een 4 kg aankomen en ik zou dit graag als spiermassa willen (ABSOLUUT GEEN VET) het probleem is dat ik nu al 5 weken aan het trainen ben en ik blijf op hetzelfde gewicht ??? Wat wil dit dan zeggen ? :s:s

lol , trek voor 5kg pure VVM maar een half jaartje tot een jaartje uit ,...mits je kei en kei hard traint . misschien heb je geluk dat je omdat he nu net begint iets sneller aanzet , maar reken op een 6mnd minimaal voor pure VVM dan he ;)

Snel spiermassa aanzetten? Helaas... je zal de komende jaren:

1) massa's koolhydraten, eiwitten en vetten in de juiste verhoudingen moeten
eten.
2) intensief moeten trainen en hopen om niet teveel blessures op te lopen.
3) Zorgen voor voldoende rust.

Bepaalde supplementen zijn een goede aanvulling maar zullen zonder bovenstaande enkel geldverspilling zijn. (zie : http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/welke-supplementen-nodig-46503/ )

• Topic Starter Topic Starter
Niet meer nodig

Laatst bewerkt:
Ik dacht ook te weten dat je moeilijk spieren kan kweken als je een laag vetpercentage hebt. Bijkomende handicap dus!

Creatine en whey shakes om mee te beginnen.

Voor de rest is het ook voor een groot deel genetisch bepaald hoeveel resultaar je boekt en hoe snel. Je bent namelijk bij je geboorte bepaald met een percentage fast twitch en slow twitch spiervezel. Heel snel en kortmondig uitgelegt is Fast twitch de spiermassa die snel op pompt en hard word (ideaal voor hypertrofie training) en slow twitch is erg goed doorbloed en weer meer ideaal voor duursporten. Hoe kun je bepalen wat jij het meest hebt? Naar het ziekenhuis gaan en laten meten, dit is t*ring duur. Andere optie, trainen en je resultaten telkens bijschrijven. Kijk na een maand eens naar je resultaten en blijf in de spiegel kijken wat je ontdekt.

Groeten

creatine, whey & vis olie

arginine schijnt ook goed te werken, ik ga het binnen kort bestellen en zal er een reviewtje van maken.

Terug
Naar boven