MuscleMeat

Spiertje in elleboog slaat over

Springtouw

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ga weer beginnen met trainen (en nu serieus) alleen ik heb een irritant probleem. Ik ging net om te proberen wat oefeningen doen maar elke keer als ik bijvoorbeeld opdruk naar beneden voel ik een spiertje in me elleboog een tikje geven. Het doet niet zeer maar het is echt irritant. Heeft iemand dit ook of kan iemand me helpen?

Bedankt

Heb ik ook. Is een pees, denk ik. Erg vervelend. Geen idee hoe je dat kan laten stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle reactie. Als ik het soms had vind ik het niet zo erg maar ik voel het de hele tijd :p. Hopelijk heeft iemand een idee want het is echt irritant :p.

zoiets heb ik ook alleen niet met mijn elleboog. als ik chest press doe voel ik het bij mijn sleutelbeen heel erg kraken

zoiets heb ik ook alleen niet met mijn elleboog. als ik chest press doe voel ik het bij mijn sleutelbeen heel erg kraken

Heb ik ook. :D Ooit met basket eens een tik tegen gehad en nu kraakt mijn borstbeen vrij regelmatig. Vooral bij de eerste setjes MP heb ik er 'last' van.

Ik heb m ook in de elleboog en alleen rechts.
Gebeurd al jaren maar nooit echt last van gehad.

Ik heb het ook alleen rechts! Weet niemand wat ik hiertegen kan doen :p?

Oefeningen waarbij je het niet hebt?

Had het eerst altijd in mijn schouder bij close grip pulldown..
Heb er nu geen last meer van. Is gewoon vanzelf weggegaan.

Misschien moet je eerst een paar rekoefeningen doen vooraf?

Of gewoon doorgaan en niks van aantrekken

Larseh, kan ook maar ik wil gewoon dat het weg is.

Jix: Inderdaad, daar dacht ik ook al aan maar welke kan iemand me op weg helpen :$?

Fable: Kan ook, maar ik zeg het je na een tijd begint het super irritant te worden.

Dokter proberen?
Gewoon zeggen dat je veel traint en sins kort er echt last van hebt :D

Beetje aanstellen en je word veel sneller geholpen.

Denk dat de dokter dan met de raad komt om te stoppen met trainen.

Dat heb ik ook soms :p al wil ik ze elleboog strekken gaat het dan niet helemaal en dan moet ik ff paar keer heen en weer en dan hoor ik knak en dan gaat het weer :p bij me knieen hoor ik ook wel vaak knak :p boeit me niet echt vind het wel grappig

Idem hier. Zit er al maanden mee. Bij gewone presses doet het geen pijn, maar bij JM press of triceps extensions wel.

Mijn elleboog doet ook zeer bij triceps extension :p Maar 'overslaan' kan ik niet zo goed begrijpen dan zou ik het moeten voelen :p

Weet iemand misschien goede rek en strek oefeningen voor me elleboog? En hoe bedoel je Lars?

Bedankt iedereen!

Weet iemand misschien goede rek en strek oefeningen voor me elleboog? En hoe bedoel je Lars?

Bedankt iedereen!
Dat mijn elleboog pijn doet als ik triceps extension doe, zoals ik het zeg dus.
Denk dat er wel strekoefeningen te googlen zijn voor tennis elbows ofzo.

Ik heb net hetzelfde, het is wel degelijk een pees, maar vraag me niet dewelke :p.
Het blijft wel erg vervelend, heb er ook niet bij alle oefeningen last van, maar bij mij doet het zelfs soms wat zeer, en m'n elleboog wordt zelfs warm. Meestal probeer ik m'n set af te werken, maar als het erg zeer begint te doen, neem ik andere oefening.
Ik smeer er wat ontstekingsremmende zalf op of leg er soms wat ijs op, verlicht de pijn maar neemt natuulijk niet de oorzaak weg...

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Denk dat de dokter dan met de raad komt om te stoppen met trainen.

Idd

Terug
Naar boven