Fitness Seller

Spiertje kom er maar in: Varkensindustrie groeiende in Marroko

er zijn zoveel turkse/marokaanse mensen die varkensvlees eten ???.
vooral 2de en 3de generatie heeft er vrij weining moeite mee , tosit's schnitzels eten ze net zo goed als ons.

en moslim hebben in mindere goeie tijden in het verleden ook varkensvlees gegeten daarvoor kregen ze speciaal opdracht toe omdat er sprake was van honger.

ik eet op me tijd ook gewoon een lekker lapje , mijn huisdokter heeft mezelf een x uitgelegd dat niet varkensvlees eten niet eens zon slecht idee is , heeft te maken met de voedsel wat onze gefoktevarkentjes tegenwoordig krijgen.

hoezo smaakt varkensvlees walgelijk slecht en moet je er hopen zout bijkappen ?

Dan is het gewoon slecht klaargemaakt, varkens smaakt toch prima.

• Topic Starter Topic Starter
Karma voor T. Kan alleen nog niet geven.

Ze eten het ook op, sterker nog, ze eten alles... Imo is varkensvlees ook een big nono voor BB.

idd, varkens worden als onreine beesten besch dr moslims omdat ze gewoonweg alles vreten, t goorste afval, tot zelfs stront..
ik ben geen moslim, maar ben wel dezelfde mening toegedaan en vreet ook geen varkensvlees..

Ik heb er eerlijk gezegd schijt aan dat zo'n varken stront vreet, daar merk ik tock niks van als het op m'n bord ligt.

en moslim hebben in mindere goeie tijden in het verleden ook varkensvlees gegeten daarvoor kregen ze speciaal opdracht toe omdat er sprake was van honger.

Het is ook niet verboden om varkensvlees te eten als het niet anders kan.

en dan nog als kippen stront eten :P wil niet zeggen dat je het terugproeft in een ei :D

als ik een kip ze leven lang chocola geef legt ie toch ook geen choco eieren

Ja, nogmaals, is niet verboden (= niet haram = halal)

Varkensvlees :roflol:

Flubberig vet smakeloos vlees. Tweederangs vlees. Alleen voor de echte DBB paupers onder ons :thumbs:

Ik ben wat ik eet. Oink Oink!

Ze eten het ook op, sterker nog, ze eten alles... Imo is varkensvlees ook een big nono voor BB.

Koeien niet dan? De gekkekoeienziekte is niet ontstaan door het alleen eten van gras, maar door het eten van besmet slachtafval. Daarnaast kwam 'n paar jaar terug aan het licht dat chemische toiletafval was verwerkt in het voer voor koeien evenals zand om het mineralengehalte op peil te brengen.

Besmet veevoer
In het kielzog van de crisis rond de gekkekoeienziekte BSE raakt in 1996 ook het veevoer in opspraak. In voer zitten resten van met BSE besmette dieren verwerkt. De ziekte kan zich simpel verspreiden onder de Europese veestapel.

In 1999 blijkt het Frans veevoer rioolslib te bevatten. Voor toenmalig minister van Landbouw Brinkhorst staat ook Nederlands veevoer steeds meer te boek als afvalverwerker. Kadaverresten, toiletafval, afgekeurde cola, keukenafval en hergebruikte frituurvetten worden getraceerd.

Eet smakelijk..

Varkens zijn super intelligente beesten en lijken anatomisch, op de aap na, van alle dieren het meest op de mens. Maar Ik eet geen varkens vlees, omdat ik er niks aan heb. Eet liever kip/vis/biefstuk

Varkens hebben orgasme's van 30min, respect voor de varkens!

Elke keer ik varkensvlees eet sta ik vol etterende puisten, zelfs chocolade/melk doet dat niet in die mate. Dat zegt genoeg voor mij. Ik eet het niet meer.

Een varken is gewoon een smerig schepsel. Zowel het vlees, als de verschijning, als de vulgaire gewoontes van dat beest hebben weinig gracieus'.

Terug
Naar boven