Fitness Seller

Spiertjes mening omtrend bepaalde aangelegenheden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Ondanks zijn ban wil ik hier wat uitspraken van Spiertje richting mij qouten gezien ik het vermoeden heb dat veel mensen een verkeerd beeld over hem en de radicale Islam hebben.
Het is een bodybuildforum niet religieus en politiek forum. Sommigen denken dat ik een aanslag op Nederland wil plegen ofzo...Ik heb helemaal niks tegen Nederland. Inderdaad ik wil hier later wel weg, maar ik wil wel iets achterlaten voor Nederland. Ik wil ook mijn steentje hebben bijgedragen aan een sterk Nederland
Ik heb het ook gezien. Met al die apen, en marokkanen. Die de kans niet aangrijpen die ze hebben gekregen. Idd, dat moet toch wel het allerergste zijn. Weet je wat er zou gebeuren als je als moslim zijnde je zo zuo gedragen als dat die apen en mocros hier doen? Ze zouden gezweept worden
Ik zou ook mijn islamitische cultuur willen beschermen als ik in mijn eigen land was. Maar als die mensen dan niet alleen de cultuur schaden, maar het land de mensen en de economie zelf. Dan wordt het mooi
moslims willen gewoon met rust gelaten worden
Het zou dom zijn om elkaar aan te vallen, terwijl er een goede gezonde samenwerking kan zijn
Weet je wat de profeet een keer zei, of een van de metgezellen.''Blijf niet te lang in een niet islamitisch land''. Als moslim zijnde in een ander land moet je de regels en normen respecteren je bent namelijk een gast.

Het is heel simpel je bent een gast en je gedraagt je altijd beschaafd en netjes tegenover je gast en hem zijn respect te geven als buur.
En dan, ze handelde in slaven heeft nederland goed gedaan en het is geschiedenis. Echt grappig. Een moordenaar doodt iemand en dan vragen aan de familie of ze ervoor willen betalen voor wat hun familielid heeft gedaan. Wat heeft nederland van nu nou weer te maken met slavernarij van toen.
Ga ik niet eens woorden aan vervuilen en dan bedoel ik van die antifa. HA. Weet je wat het aller aller grappigste is? Ze zijn toch o zo voor tolerantie MAAR ALTIJD zijn hun het die een geweldadige confrontatie aangaan met rechtse mensen altijd hun NOOIT OMGEKLEERD echt waar. Nog nooit gehoord van rechts die naar een linkse demonstratie ging om te knokken.
Over het zwart blok:
Waarom willen ze iets waarvoor gevochten is waarvoor mensen gestorven zijn, hard gewerkt hebben kapot maken. Als het aan die mensen ligt rennen we rond met speren die mensen hebben autoriteit nodig.
Ben best wel benieuwd wat bijvoorbeeld een Arnoldfan hierop te zeggen heeft.

Laatst bewerkt:
-----------------------------------------------------------------
Weet je wat de profeet een keer zei, of een van de metgezellen.''Blijf niet te lang in een niet islamitisch land''. Als moslim zijnde in een ander land moet je de regels en normen respecteren je bent namelijk een gast.

Het is heel simpel je bent een gast en je gedraagt je altijd beschaafd en netjes tegenover je gast en hem zijn respect te geven als buur.
------------------------------------------------------------------
dan zijn er weinig moslims die naar de profeet luisteren.

Vraag ik me af waarom ie zich zo anders voordoet hier.

Heel simpel, voor de uitspraken verdient Spiertje mijn respect. Maar laten we ook eerlijk wezen, hij deed vaak uitspraken in topics waarin bovenstaande uitspraken niet eens voorkomen. Waarin hij zich wel voordoet al siemand die het eens is met de extremisten. Iedereen kent zijn uitspraak over de aanslag op de WTC wel.

Ben vaak met hem in discussie gegaan en uit die discussies heb ik nooit kunnen halen dat hij een oogje met ons neemt. Nam fatale uitspraken in zijn mond en gaf eens temeer te kennen dat de westerse beschaving hem niet zoveel boeide.

Dus ik plaats bovenstaande uitspraken dan ook in de categorie "wolf in schaapskleren". Zoals ik een imam ooit heb horen spreken: Ga mee met de menigte en als de tijd rijp is, laat dan je echte gezicht zien.

De aandacht niet waard. Wie het tot 7 punten laat komen heeft het er zelf naar gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
dan zijn er weinig moslims die naar de profeet luisteren.
Wow, voor de eerste keer volgens mij zijn jullie het ergens over eens.
Vraag ik me af waarom ie zich zo anders voordoet hier.
Misschien omdat men hem hier nooit de kans gaf zich op een dergelijke manier uit te drukken. Zodra hij begon te praten werk hij direct vernederd met zijn religie.
Heel simpel, voor de uitspraken verdient Spiertje mijn respect. Maar laten we ook eerlijk wezen, hij deed vaak uitspraken in topics waarin bovenstaande uitspraken niet eens voorkomen. Waarin hij zich wel voordoet al siemand die het eens is met de extremisten. Iedereen kent zijn uitspraak over de aanslag op de WTC wel.

Ben vaak met hem in discussie gegaan en uit die discussies heb ik nooit kunnen halen dat hij een oogje met ons neemt. Nam fatale uitspraken in zijn mond en gaf eens temeer te kennen dat de westerse beschaving hem niet zoveel boeide.

Dus ik plaats bovenstaande uitspraken dan ook in de categorie "wolf in schaapskleren". Zoals ik een imam ooit heb horen spreken: Ga mee met de menigte en als de tijd rijp is, laat dan je echte gezicht zien.
Spiertje heeft een afkeer tegen de VS is daar iets vreemds aan er zijn meer mensen die dit hebben het staat geheel buiten zijn denkwijze over West Europa.
De aandacht niet waard. Wie het tot 7 punten laat komen heeft het er zelf naar gemaakt.
Ik post dit ook niet om acties van hem goed te praten.

Moet ik uitgaan van jou manier van waarschuwingspunten geven dan ben ik me er wel ter dege van bewust dat hypocrietie bij jou hoog in het vaandel staat.

wtf?
hij is nu gebannen zoals jullie allemaal wilden en toch blijven jullie erover lullen

stelletje zielige losers

Spiertje heeft een afkeer tegen de VS is daar iets vreemds aan er zijn meer mensen die dit hebben het staat geheel buiten zijn denkwijze over West Europa.

Dus? Ik heb ook een hekel aan USA, maar wil dat dan zeggen dat ik automatisch de aanslagen in NY goedkeur? Dat was gewoon een ziekelijke aanslag en is in geen velden of wegen goed te keuren. Doe je dat wel, dan heb je ze niet op een rijtje en laat je aardig je eigen aard zien.

wtf?
hij is nu gebannen zoals jullie allemaal wilden en toch blijven jullie erover lullen

stelletje zielige losers
Even voor mij ik heb nooit een ban voor Spiertje gesteund in tegenstelling ben ik van mening dat het slecht is voor dit forum. Alhoewel Spiertje er zich ter degen ook van is bewust dat hij de ban aan zichzelf te danken heeft.

Dus? Ik heb ook een hekel aan USA, maar wil dat dan zeggen dat ik automatisch de aanslagen in NY goedkeur? Dat was gewoon een ziekelijke aanslag en is in geen velden of wegen goed te keuren. Doe je dat wel, dan heb je ze niet op een rijtje en laat je aardig je eigen aard zien.
Dan nog spreek je over zijn persoonlijke mening dus jou redenatie van daarnet raakt kant nog wal.

Waarom zou iemand zich hier serieus voordoen. Het zit hier vol gare rapen die niet eens een ironische opmerking in de juiste context kunnen plaatsen. Een inhoudelijke bijdrage zou bij voorbaat al verloren zijn. Beetje virtuele verontwaardiging van een door groepsdynamiek geïnspireerd karakter, wat hatemail droppen voor de nachtrust zonder zelf ooit een inhoudelijk punt gemaakt te hebben en verder reikt het ook niet, DBB op zn best.

Moet ik uitgaan van jou manier van waarschuwingspunten geven dan ben ik me er wel ter dege van bewust dat hypocrietie bij jou hoog in het vaandel staat.

En **** you too. Mooi dit soort threads waar de ene leipe extremist het opneemt voor de andere.

Een hekel hebben aan de vs en west europa moet keihard gestraft worden natuurlijk, En de aanslagen goedkeuren is schandalig.Toch kon ik soms om hem lachen,bijvoorbeeld de religion of peace :roflol: en zijn koranteksten die hij komt posten :roflol:

En **** you too. Mooi dit soort threads waar de ene leipe extremist het opneemt voor de andere.
Kon je niets beters ter verdediging brengen?
Een hekel hebben aan de vs en west europa moet keihard gestraft worden natuurlijk, En de aanslagen goedkeuren is schandalig.Toch kon ik soms om hem lachen,bijvoorbeeld de religion of peace :roflol: en zijn koranteksten die hij komt posten :roflol:
Toch was hij op zijn manier een waardevolle toevoeging aan de politieke en religieuze sectie van dit forum een debat met alleen gelijkgestemden is geen debat maar een meeting.

sollicitatie voor een ban-thread :cool:

Kon je niets beters ter verdediging brengen?

In dit soort nutteloze topics niet nee. Aftellen naar het slotje hooguit, verder draagt deze thread niks bij. Wat boeit het nog wat voor ideeen Spiertje had? Zo belangrijk is hij ook weer niet. Gewoon een querelantje waar de plaat bleef hangen.

In dit soort nutteloze topics niet nee. Aftellen naar het slotje hooguit, verder draagt deze thread niks bij. Wat boeit het nog wat voor ideeen Spiertje had? Zo belangrijk is hij ook weer niet. Gewoon een querelantje waar de plaat bleef hangen.

opeens wordt spiertje over heel het forum de hemel ingeprezen
haha

only on DBB

En bij jou is dat anders, verandering van het onderwerp als bliksemafleider is wel handig of niet. Volgens mij hadden wij twee het over jou manier van puntentelling.

We kunnen niet allemaal zo onschuldig zijn als jou he "arnoldfan". De stille, puisterige en vroeger gepeste dislect met een anorexialichaam die eens effe op een forum zijn gal komt spuwen tussen de "grote jongens". Het geeft een goed gevoel he om zo compleet schaamteloos jezelf te kunnen roeren, en bovendien ook nog eens onschadelijk voor je directe leefomgeving. :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven