- Waardering
- 0
Ondanks zijn ban wil ik hier wat uitspraken van Spiertje richting mij qouten gezien ik het vermoeden heb dat veel mensen een verkeerd beeld over hem en de radicale Islam hebben.
Het is een bodybuildforum niet religieus en politiek forum. Sommigen denken dat ik een aanslag op Nederland wil plegen ofzo...Ik heb helemaal niks tegen Nederland. Inderdaad ik wil hier later wel weg, maar ik wil wel iets achterlaten voor Nederland. Ik wil ook mijn steentje hebben bijgedragen aan een sterk Nederland
Ik heb het ook gezien. Met al die apen, en marokkanen. Die de kans niet aangrijpen die ze hebben gekregen. Idd, dat moet toch wel het allerergste zijn. Weet je wat er zou gebeuren als je als moslim zijnde je zo zuo gedragen als dat die apen en mocros hier doen? Ze zouden gezweept worden
Ik zou ook mijn islamitische cultuur willen beschermen als ik in mijn eigen land was. Maar als die mensen dan niet alleen de cultuur schaden, maar het land de mensen en de economie zelf. Dan wordt het mooi
Het zou dom zijn om elkaar aan te vallen, terwijl er een goede gezonde samenwerking kan zijn
Weet je wat de profeet een keer zei, of een van de metgezellen.''Blijf niet te lang in een niet islamitisch land''. Als moslim zijnde in een ander land moet je de regels en normen respecteren je bent namelijk een gast.
Het is heel simpel je bent een gast en je gedraagt je altijd beschaafd en netjes tegenover je gast en hem zijn respect te geven als buur.
En dan, ze handelde in slaven heeft nederland goed gedaan en het is geschiedenis. Echt grappig. Een moordenaar doodt iemand en dan vragen aan de familie of ze ervoor willen betalen voor wat hun familielid heeft gedaan. Wat heeft nederland van nu nou weer te maken met slavernarij van toen.
Over het zwart blok:Ga ik niet eens woorden aan vervuilen en dan bedoel ik van die antifa. HA. Weet je wat het aller aller grappigste is? Ze zijn toch o zo voor tolerantie MAAR ALTIJD zijn hun het die een geweldadige confrontatie aangaan met rechtse mensen altijd hun NOOIT OMGEKLEERD echt waar. Nog nooit gehoord van rechts die naar een linkse demonstratie ging om te knokken.
Ben best wel benieuwd wat bijvoorbeeld een Arnoldfan hierop te zeggen heeft.Waarom willen ze iets waarvoor gevochten is waarvoor mensen gestorven zijn, hard gewerkt hebben kapot maken. Als het aan die mensen ligt rennen we rond met speren die mensen hebben autoriteit nodig.
Laatst bewerkt:

en zijn koranteksten die hij komt posten