MuscleMeat

Stuitte toevallig op dit Marokkaanse commentaar

Dat moeten er nogal wat zijn zo verspreid over 25 landen in 3 continenten.

Geloof mij nu maar Melkisgoed, zelfs die slaafse Japanse importbruid die je op het oog hebt zal je vroeg of laat belazeren en dit heeft helemaal niets te maken met de natuurlijke aard van de vrouw maar temeer met jouw gebrekkige persoonlijkheid alhoewel je dit waarschijnlijk nooit onder ogen zult willen zien (waarmee we ook direct de kern van het probleem te pakken hebben).

Nou, ze hoeft niet per se Japans te zijn hoor :rolleyes:

Echte vrouwen die zich aanbieden via contactsites en krantenadvertenties. Je bent een fijnproever merk ik wel.

@Melkisgoed, 25 landen over 3 continenten :roflol: Je bent 21, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Overigens heb je zeer weinig geleerd van al je reizen, je wereldbeeld is nog al primitief.

@Melkisgoed, 25 landen over 3 continenten :roflol: Je bent 21, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Overigens heb je zeer weinig geleerd van al je reizen, je wereldbeeld is nog al primitief.

Heb projecten gelopen en klanten gezocht over verscheidene landen. Daarnaast heb ik in de tijd dat ik van externe factoren afhankelijk was goed besteed aan cultuurverrijking :)

Dus ik trek mij vrij weinig aan van politiek correcten die maar weinig hebben gezien maar toch alles denken te weten terwijl ze hun meeste tijd op een forum als deze doorbrengen (waar ik mij op dit moment ook schuldig aan maak :))

Mijn leeftijd zou niet uit moeten maken, wijsheid komt door ervaring en niet met de jaren.

Projecten en klanten en je bent 21, lul niet zo slap man. Als je zo'n druk leven hebt zou je toch minimaal een keer gepost hebben vanuit het buitenland.

Phantasialand.

Projecten en klanten en je bent 21, lul niet zo slap man. Als je zo'n druk leven hebt zou je toch minimaal een keer gepost hebben vanuit het buitenland.

Phantasialand.

Kun je zien dat hij nog nooit in het buitenland gepost heeft?

Kun je zien dat hij nog nooit in het buitenland gepost heeft?

Ja. Gaat wel erg off-topic nu maar hij claimde kort geleden dat hij in Japan aanwezig was terwijl hij postte vanuit Nederland. So much for the credibility of Melkisgoed.

Ja. Gaat wel erg off-topic nu maar hij claimde kort geleden dat hij in Japan aanwezig was terwijl hij postte vanuit Nederland. So much for the credibility of Melkisgoed.

:roflol: gaat toch via anonieme routers ivm tracebaarheid, zo werken die CIA agenten toch :roflol:

Ooit gehoord van inloggen op openstaande computers op afstand? Dan weet je dat elk ip adres die je vanaf die computer gebruikt ook van die pc komt.

Bovendien post ik vrijwel nooit uit het buitenland juist omdat ik het zo druk heb. Kijk naar mijn voorgaande post en je ziet dat ik bijna anderhalf jaar tussenuit ben geweest vanwege zakenreis.

Maar nu ben ik afhankelijk van extern factoren dus blijf ik de komende paar maanden op het forum :)

In Melkisgoed's wereldje staat een zakenreis gelijk aan het desperaat bezoeken van een onderdanige Aziatische die zich aanbiedt op het internet in de hoop een beter leven aan de haak te slaan.

Tragisch eigenlijk, voor alle betrokken partijen.

Ooit gehoord van inloggen op openstaande computers op afstand? Dan weet je dat elk ip adres die je vanaf die computer gebruikt ook van die pc komt.

Bovendien post ik vrijwel nooit uit het buitenland juist omdat ik het zo druk heb. Kijk naar mijn voorgaande post en je ziet dat ik bijna anderhalf jaar tussenuit ben geweest vanwege zakenreis.

Maar nu ben ik afhankelijk van extern factoren dus blijf ik de komende paar maanden op het forum :)

Klinkt erg geloofwaardig, Yousuf.

Heb 130 euro boete omdat ik gelfitst ben omdat ik door rood reed

Gatverdamme het was maar een paar tiende seconde verschil en nu 130 euro... k*tttttttt

Ik verdien maar 300 per maand maandelijks

Iemand ervaring mee en kan ik in beroep iets doen?

Uit een oude thread (begin 2008). Maar inmiddels is Melkisgoed een succesvolle internationale vertegenwoordiger die 1 1/2 jaar er uit is geweest, iets wat niet blijkt uit zijn postgeschiedenis.

Uit een oude thread (begin 2008). Maar inmiddels is Melkisgoed een succesvolle internationale vertegenwoordiger die 1 1/2 jaar er uit is geweest, iets wat niet blijkt uit zijn postgeschiedenis.

Ik kan niet wachten op het slappe lulverhaal dat hij hierop gaat verzinnen, wat een figuur :roflol:

Een leuk weetje nu we toch offtopic zijn. De achtergrondzangeres met de pet op was vroeger mn lerares op de basisschool.

Als we toch bezig zijn: die pet van die achtergrond zangeres had ik altijd op toen ik op de basisschool zat.

OT: ben benieuwd wat melkisgoed hierop te zeggen heeft.

Terug
Naar boven