MuscleMeat

Stuitte toevallig op dit Marokkaanse commentaar

Wat is er mis met het woordje tuinbroekonzin? De hetze van samenzwerende tuinbroeken die een complot jegens mannen richten, vind je het vreemd dat ik mannenhaters haat?

Ik vertrouw niets dat 5 dagen bloedt en niet sterft.
:roflol::roflol::roflol:
In Melkisgoed's wereldje staat een zakenreis gelijk aan het desperaat bezoeken van een onderdanige Aziatische die zich aanbiedt op het internet in de hoop een beter leven aan de haak te slaan.

Tragisch eigenlijk, voor alle betrokken partijen.
Niks mis met onderdanige Aziatische dames tbh.:)

Als we toch bezig zijn: die pet van die achtergrond zangeres had ik altijd op toen ik op de basisschool zat.

OT: ben benieuwd wat melkisgoed hierop te zeggen heeft.

Ok 3 opties:
- Jij had die pet ook op toen je op de basisschool zat
- Jij bent ook benieuwd wat Melkisgoed te zeggen heeft over het feit dat vele mensen menen dat hij NIET in het buitenland werkt
- Jij bent ook benieuwd wat Melkisgoed te zeggen heeft over het feit dat wij beiden een hele hippe pet op hadden in onze basisschool tijd (kortom de meest logische van allemaal)

Ok 3 opties:
- Jij had die pet ook op toen je op de basisschool zat
- Jij bent ook benieuwd wat Melkisgoed te zeggen heeft over het feit dat vele mensen menen dat hij NIET in het buitenland werkt
- Jij bent ook benieuwd wat Melkisgoed te zeggen heeft over het feit dat wij beiden een hele hippe pet op hadden in onze basisschool tijd (kortom de meest logische van allemaal)

Mag ik een hulplijn gebruiken?

Ik ga voor antwoord C.. ja.. antwoord C is mn antwoord.

Ik ga voor antwoord C.. ja.. antwoord C is mn antwoord.

En dat antwoord is......fout. Helaas je verliest 2 daizond euro! Het goede antwoord had moeten zijn, antwoord D: Melkisgoed is een internationale pettenverkoper. Op naar de volgende kandidaat!

:haha: jullie twee maken mn dag :D

Ben net terug uit Japan. Altijd leuk om tussen het werk door op het forum te komen :)
Ze zijn minstens 50 jaar verder dan ons. Heb er heel 2006 gewoond, jammer dat mijn integratiecursus Japanse taal niet verder is gekomen dan een enkel woord, maar vloeiend engels kunnen ze nou eenmaal. Konichiwa!

Bullshit dat jij in Japan bent geweest :roflol:

denk wel dat er meer marokkaanse hoertjes en sletjes zijn,toch niks mis mee want die moeten er ook zijn,en het is niet omdat ze marokkaanse is ze moslima is he,er zijn h**ren en sletjes van alle nationaliteiten.
er is niemand hier die een land kan opnoemen waar er geen hoertjes of sletjes zitten :) AMEN

Hier in de h**ren buurten van Antwerpen zijn 70% van de bezoekers Marokkanen, meestal in groep dan nog, met zen vijfen om de beurt is natuurlijk goedkoper.
Soms hoor je ze wel eens onderhandelen :D (ter verduidelijking, is midden in de uitgangsbuurt waar ik vaak komt ;) )

how jongens heb haar films eens afgehaald en eh WOW anal, dp wat wil je meer enigste nadeel zijn haar tette twee ballonnen en een straat er tussen is niet echt mijn ding. Voor de rest mogen alle islamitische vrouwen zo zijn hoor.

Terug
Naar boven