Nee hoor, vrouwen zijn toch niet zo verschillend als je denkt
Dat weet ik na ruim 25 landen over 3 continenten te hebben bezocht. Het liefst zien ze alle mannen als hun bedienden werken, hoe meer macht ze krijgen hoe meer mannen worden onderdrukt!
De hetze zie je al op tv met programma's als Help, mijn man is klusser! en nog wat van die troep. Als er zulke programma's over vrouwen bestonden, werden ze meteen aangeklaagd, maar nu moeten mannen HUN BEK HOUDEN en maar slikken dat ze allemaal dom en achterlijk zijn!
Slaat een man zijn vriendin, dan heeft hij het gedaan. Slaat zijn vriendin hem, heeft hij het alsnog zelf uitgelokt, hoezo gelijkheid?
Verkracht een man een vrouw, dan is hij de schuldige. Gebeurt het andersom, dan moet hij niet gaan klagen omdat hij er toch van geniet! (al klopt dat natuurlijk bij de meeste mannen wel en is het ook mijn droom

)
Klaagt de ex van man X hem aan voor verkrachting of aanranding omdat hij geen auto voor haar wilt kopen, dan moet hij maar slikken dat hij schuldig is tot het tegendeel is bewezen en niet janken als hij van zijn bed wordt gelicht. Wordt hij na 3 maanden in het huis van bewaring toch onschldig verklaard, kan hij alsnog niet rekenen op een vergoeding en moet hij maar slikken dat hij 3 maanden van zijn leven heeft verloren en de trauma's van de inval in zijn ouderlijk huis (bij een vriend overkomen, tyfushoer haalde een aantal vriendinnen bij elkaar en pleegde complot tegen hem

)
Gaat een man vreemd, dan is hij een kl***zak. Gaat zijn vriendin vreemd, vrijgevochten vrouw, vriend geeft haar geen aandacht, man is zeker ook vreemdgegaan etc. etc. en weet ik veel wat voor 101 voorbeelden van tuinbroekonzin ik nog meer kan bedenken en wat iedereen weet maar niet durft te zeggen omdat hij als vrouwenhator wordt gezien.
De enige mannen van wie ze dan steun kunnen verwachten zijn nichten maar dat zijn eigenlijk ook halve vrouwen...
Vrouwen willen geen gelijke rechten, ze willen heersen over mannen. En iedereen die niet politiek correct is wordt verweten als vrouwenhater en vrouwenmishandelaar.