XXL Nutrition

spierverlies cardio: ja of nee

[zolang je kcal innamen hoog genoeg is (= je behoefte, of in de bulk, meer dan je behoefte)]

dus zeg je dat als je laag in kcals zit....

[en je zorgt dat je hoog in de eiwitten blijft zitten,]

dus zeg je als je laag in eiwit zit dan...

[en je gaat niet te gek cardio doen, zul je echt geen spiermassa verliezen, of tenminste nihil...]

je zegt eigelijk als je gek doet met cardio...

alles met elkaar zeg je dat het heel goed mogelijk is om spierverlies te creëren

ik zeg als je met je voeding aan bepaalde waardes houdt, je geen tot nihil spierverlies hebt.

als je te laag in kcal zit en te laag in eiwit en te gek doet (uren achter elkaar) met cardio, ja dan kun je spierverlies krijgen naar mijn mening.... (zoals jij het dus zegt)

Je moet er gewoon voor zorgen dat je spieren genoeg voedingstoffen voorhanden hebben, dan is er niks aan de hand, dat bedoel ik te zeggen....

Laatst bewerkt:
ik had deze een paar weken geleden gekeken bij scooby, ik volg 'm altijd wel een beetje.
de titel is ' Cardio burns Muscle? '

hij legt het hier wel duidelijk uit door te overdrijven.
in ieder geval, ik vind het ver overrated, als je naar je lichaam luisterd en alles goed bijhoud dan weet je zeker dat je goed zit ;)

http://www.youtube.com/watch?v=nTDQVARSDNc

Laatst bewerkt:
Vraagje: Is het verstandig om vóór de cardio een eiwitshake te nemen ? Ik doe op dit moment een uur aan KT en daarna op een niet zo hoog tempo zo'n 30-45 cardio. Of word deze shake dan alleen maar benut als KH ?

Ik wou wat vragen ik train nu ongeveer 6 maanden maar ik heb een test laten doen ik woog eerst 89kilo en ben 4 kilo afgevalle zonder dat ik cardio doet en heb 1kilo spierverlies ik snap helemaal niks ik eet gewoon heel veel kan iemand misschien nog mij uitlegge..

Terug
Naar boven