- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Niet iedereen ambieert een leeftijd halen van 70+

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

True, dan vooral lekker kuren
Maar zou fijn zijn als je wel gewoon de 60 haalt toch? En toch ook wel prettig als je eenmaal 60 bent om de 70 te halen en tegen die tijd realiseer je dat je nog gewoon een jonge vent bent en wil je ook wel naar de 80 90 en mogelijk zelfs 100 pieken

True, dan vooral lekker kurenMaar zou fijn zijn als je wel gewoon de 60 haalt toch? En toch ook wel prettig als je eenmaal 60 bent om de 70 te halen en tegen die tijd realiseer je dat je nog gewoon een jonge vent bent en wil je ook wel naar de 80 90 en mogelijk zelfs 100 pieken
Maar spijt zal ik nooit krijgen 
Buiten dat, wat is dit voor hypothetisch gezwets van die gozer joh. Aannames, zonder harde data. Wetenschappelijk flinterdun zo'n opmerking. Noem zoiets tegenwoordig kifttieves, een vrij Hollandse aandoening.

En nu ben je gestopt met kuren? en wat heb je er allemaal aan over gehouden?Ik heb geen spijt van het kuren en zou het zo allemaal opnieuw doen
Het herstel na het kuren was wel wat zwaarder dan gedacht, en misschien zwaarder dan ik hier op het forum heb laten uitschijnen. Moest ik het dus opnieuw kunnen doen dan zou ik HCG van dag 1 laten meelopen om het herstel te versnellen![]()
En nu ben je gestopt met kuren? en wat heb je er allemaal aan over gehouden?

Gelukkig dat je volledig bent hersteld. Weet niet of iedereen van dat geluk kan spreken. Stel je was niet volledig hersteld geraakt, was het je dan ook waard om jaren als superman rond te lopen? en ik denk persoonlijk als je altijd naturel had getraind dat je ook beter en sterker was dan gemiddeld, denk je ook niet? En hoezo zou je geen fantastische jaren kunnen hebben zonder AAS?Fantastische jaren en herinneringen
Ik heb jaren als een superman versie van mezelf kunnen rondlopen. Ben uiteindelijk volledig hersteld.
Uiteraard ben ik spiermassa en power kwijt maar nog steeds beter dan gemiddeld.
Pffff word jij niet moe van jezelfGelukkig dat je volledig bent hersteld. Weet niet of iedereen van dat geluk kan spreken. Stel je was niet volledig hersteld geraakt, was het je dan ook waard om jaren als superman rond te lopen? en ik denk persoonlijk als je altijd naturel had getraind dat je ook beter en sterker was dan gemiddeld, denk je ook niet? En hoezo zou je geen fantastische jaren kunnen hebben zonder AAS?
Gelukkig dat je volledig bent hersteld. Weet niet of iedereen van dat geluk kan spreken. Stel je was niet volledig hersteld geraakt, was het je dan ook waard om jaren als superman rond te lopen? en ik denk persoonlijk als je altijd naturel had getraind dat je ook beter en sterker was dan gemiddeld, denk je ook niet? En hoezo zou je geen fantastische jaren kunnen hebben zonder AAS?
Wat is dit voor een soort "Probeer mij over te halen om AAS te gebruiken" topic.
Bedankt voor je eerlijke reactie. Wel knap van je dat je zo de knop om heb kunnen zetten om te stoppen. Ik zelf denk persoonlijk als ik ooit zou beginnen dat ik niet makkelijk zou stoppen. Die terugval van kracht/spiermassa lijkt mij lastig te accepteren.Het is simpel: Maak dat je basiskennis hebt over aas en gebruik je verstand.
Beperk kuurtjes op gebied van middelen, doseringen en duur.
Zorg altijd voor hcg en goede nakuur.
Als je toch gaat blasten cruisen, wees je dan bewust van mogelijkse problemen mbt vruchtbaarheid.
Als je met die zaken rekening houdt dan lijkt het me sterk dat je ooit spijt zou hebben...
Enkel de keuze om te blasten/cruisen op jonge leeftijd is gevaarlijk want een mens kan gemakkelijk snel van visie veranderen tussen 20 en 30.
Toen ik in de twintig was ik ook niet persé. Nu ik halverwege de 40 ben kijk ik er wel wat anders tegen aan. Zoveel tijd krijgen we nou eenmaal niet, het vliegt gewoon voorbij. En ja, net als roken, zuipen en drugs is AAS gebruik nou eenmaal een risico verhogende factor voor je gezondheid. Toch wil ik best graag ouder dan 70 worden ondanks een lekker biertje af en toe.
Dus iedereen die langer leeft is nu per definitie ongelukkig?Wil je een lang leven of wil je een gelukkig leven.