XXL Nutrition

Spijt van kuren, of juist niet?

Niet iedereen ambieert een leeftijd halen van 70+
True, dan vooral lekker kuren :) Maar zou fijn zijn als je wel gewoon de 60 haalt toch? En toch ook wel prettig als je eenmaal 60 bent om de 70 te halen en tegen die tijd realiseer je dat je nog gewoon een jonge vent bent en wil je ook wel naar de 80 90 en mogelijk zelfs 100 pieken

Ik heb geen spijt van het kuren en zou het zo allemaal opnieuw doen :P

Het herstel na het kuren was wel wat zwaarder dan gedacht, en misschien zwaarder dan ik hier op het forum heb laten uitschijnen. Moest ik het dus opnieuw kunnen doen dan zou ik HCG van dag 1 laten meelopen om het herstel te versnellen ;)

True, dan vooral lekker kuren :) Maar zou fijn zijn als je wel gewoon de 60 haalt toch? En toch ook wel prettig als je eenmaal 60 bent om de 70 te halen en tegen die tijd realiseer je dat je nog gewoon een jonge vent bent en wil je ook wel naar de 80 90 en mogelijk zelfs 100 pieken

True, je kunt altijd je mening bijstellen :) Maar spijt zal ik nooit krijgen ;)

Niet iedereen ambieert een leeftijd halen van 70+ :dunno:

Buiten dat, wat is dit voor hypothetisch gezwets van die gozer joh. Aannames, zonder harde data. Wetenschappelijk flinterdun zo'n opmerking. Noem zoiets tegenwoordig kifttieves, een vrij Hollandse aandoening.

Ik denk eigenlijk niet dat er veel mensen zijn die echt "spijt" hebben of ooit gaan hebben van (normaal) AAS gebruik. Spijt hebben van domme dingen zoals geen PCT, year round orals, veel te hoge doseringen etc., zou natuurlijk wel goed kunnen, maar dat valt dan weer niet onder "normaal" gebruik.

Ik denk dat bij het merendeel van alle serieuze users het gebruik van AAS een dusdanig weloverwogen en bewuste keuze is (vaak geleid door passie en liefde voor de sport, gestelde doelen en dromen/ambities), waarbij je eventuele gevolgen van te voren min of meer op de koop toeneemt. Of iig, zo zou het moeten zijn, denk ik.

Buiten dat, wat is dit voor hypothetisch gezwets van die gozer joh. Aannames, zonder harde data. Wetenschappelijk flinterdun zo'n opmerking. Noem zoiets tegenwoordig kifttieves, een vrij Hollandse aandoening.

Hij is arts, dus zo'n post valt te verwachten :)

Hij pretendeert heel veel dingen te zijn volgens mij, maar dacht dat hij arts is. Wellicht een uitgerangeerde gezien de tijd die hij hier op het forum kan spenderen :D

Ik heb geen spijt van het kuren en zou het zo allemaal opnieuw doen :P

Het herstel na het kuren was wel wat zwaarder dan gedacht, en misschien zwaarder dan ik hier op het forum heb laten uitschijnen. Moest ik het dus opnieuw kunnen doen dan zou ik HCG van dag 1 laten meelopen om het herstel te versnellen ;)
En nu ben je gestopt met kuren? en wat heb je er allemaal aan over gehouden?

En nu ben je gestopt met kuren? en wat heb je er allemaal aan over gehouden?

Fantastische jaren en herinneringen :)

Ik heb jaren als een superman versie van mezelf kunnen rondlopen. Ben uiteindelijk volledig hersteld.

Uiteraard ben ik spiermassa en power kwijt maar nog steeds beter dan gemiddeld.

Fantastische jaren en herinneringen :)

Ik heb jaren als een superman versie van mezelf kunnen rondlopen. Ben uiteindelijk volledig hersteld.

Uiteraard ben ik spiermassa en power kwijt maar nog steeds beter dan gemiddeld.
Gelukkig dat je volledig bent hersteld. Weet niet of iedereen van dat geluk kan spreken. Stel je was niet volledig hersteld geraakt, was het je dan ook waard om jaren als superman rond te lopen? en ik denk persoonlijk als je altijd naturel had getraind dat je ook beter en sterker was dan gemiddeld, denk je ook niet? En hoezo zou je geen fantastische jaren kunnen hebben zonder AAS?

Gelukkig dat je volledig bent hersteld. Weet niet of iedereen van dat geluk kan spreken. Stel je was niet volledig hersteld geraakt, was het je dan ook waard om jaren als superman rond te lopen? en ik denk persoonlijk als je altijd naturel had getraind dat je ook beter en sterker was dan gemiddeld, denk je ook niet? En hoezo zou je geen fantastische jaren kunnen hebben zonder AAS?
Pffff word jij niet moe van jezelf
Of ben je een soort van de nieuwe lieve heer

Verstandig kuren en dan herstel je in 90% van de gevallen. Bb'ers die niet meer herstellen hebben dat dus bijna altijd aan zichzelf te danken. Gezond verstand is het sleutelwoord.

Ik heb jaren als een super versie van mezelf kunnen rondlopen. Dat is iets wat ik als naturel nooit had kunnen ervaren en wat ik niet zou willen ruilen. Als naturel zou ik ook mijn huidig niveau kunnen behaald hebben, klopt. Maar ik heb dus nu sowieso dat niveau plus jaren een nog hoger niveau gehad.

Stel je traint 5 jaar naturel. Heel veel dedication en alles in teken van de sport. Sociale contacten lijden daar sowieso onder. Dan beslis je te stoppen... Was het dan waard om 5 jaar lang alles op te geven voor de sport en je shape/kracht achteruit te zien gaan?

Je hoeft niet te vissen achter spijtbetuigingen over aas gebruik. Bb'ers met blijvende gezondheidsproblemen hebben dat meestal aan zichzelf te danken. Net zoals je kanker kan krijgen als je 20 jaar lang elke dag een fles sterke drank drinkt en pakje sigaretten rookt.

Wat is dit voor een soort "Probeer mij over te halen om AAS te gebruiken" topic.

Het is simpel: Maak dat je basiskennis hebt over aas en gebruik je verstand.

Beperk kuurtjes op gebied van middelen, doseringen en duur.

Zorg altijd voor hcg en goede nakuur.

Als je toch gaat blasten cruisen, wees je dan bewust van mogelijkse problemen mbt vruchtbaarheid.

Als je met die zaken rekening houdt dan lijkt het me sterk dat je ooit spijt zou hebben...

Enkel de keuze om te blasten/cruisen op jonge leeftijd is gevaarlijk want een mens kan gemakkelijk snel van visie veranderen tussen 20 en 30.

Het is simpel: Maak dat je basiskennis hebt over aas en gebruik je verstand.

Beperk kuurtjes op gebied van middelen, doseringen en duur.

Zorg altijd voor hcg en goede nakuur.

Als je toch gaat blasten cruisen, wees je dan bewust van mogelijkse problemen mbt vruchtbaarheid.

Als je met die zaken rekening houdt dan lijkt het me sterk dat je ooit spijt zou hebben...

Enkel de keuze om te blasten/cruisen op jonge leeftijd is gevaarlijk want een mens kan gemakkelijk snel van visie veranderen tussen 20 en 30.
Bedankt voor je eerlijke reactie. Wel knap van je dat je zo de knop om heb kunnen zetten om te stoppen. Ik zelf denk persoonlijk als ik ooit zou beginnen dat ik niet makkelijk zou stoppen. Die terugval van kracht/spiermassa lijkt mij lastig te accepteren.

Niet iedereen ambieert een leeftijd halen van 70+ :dunno:
Toen ik in de twintig was ik ook niet persé. Nu ik halverwege de 40 ben kijk ik er wel wat anders tegen aan. Zoveel tijd krijgen we nou eenmaal niet, het vliegt gewoon voorbij. En ja, net als roken, zuipen en drugs is AAS gebruik nou eenmaal een risico verhogende factor voor je gezondheid. Toch wil ik best graag ouder dan 70 worden ondanks een lekker biertje af en toe.

Laatst bewerkt:
Tja, is een eindeloze discussie hé.
Wil je een lang leven of wil je een gelukkig leven.
Geloof best dat AAS een geweldige aanvulling voor velen is.
Ben wel benieuwd of er iemand is die spijt heeft dat ze niet éérder begonnen zijn met kuren.

• Like
Waarderingen: Vonk
Wil je een lang leven of wil je een gelukkig leven.
Dus iedereen die langer leeft is nu per definitie ongelukkig? :p

Ik snap wat je probeert te zeggen. Toch moet je jezelf afvragen of dat "geluk" het je waard is uiteindelijk en of we dingen eigenlijk niet gewoon romantiseren. Ik werd hartstikke "gelukkig" van mijn lekkere sigaretje op "bijzondere" momenten, maar dat is uiteindelijk gewoon onzin. Het dwangmatig in je mond stoppen van een papiertje met opgedroogte bladeren en het vervolgens in de fik steken om zo de giftige rook lekker in te kunnen ademen klinkt een stuk minder aantrekkelijk.

Terug
Naar boven