Fitness Seller

Spijt van kuren, of juist niet?

  • Topic starter Iraj
  • Startdatum
  • Reacties 290
  • Weergaven 11K
  • Volgers 33

Bezoekers in dit topic

Dus iedereen die langer leeft is nu per definitie ongelukkig? :p

Ik snap wat je probeert te zeggen. Toch moet je jezelf afvragen of dat "geluk" het je waard is uiteindelijk en of we dingen eigenlijk niet gewoon romantiseren. Ik werd hartstikke "gelukkig" van mijn lekkere sigaretje op "bijzondere" momenten, maar dat is uiteindelijk gewoon onzin. Het dwangmatig in je mond stoppen van een papiertje met opgedroogte bladeren en het vervolgens in de fik steken om zo de giftige rook lekker in te kunnen ademen klinkt een stuk minder aantrekkelijk.

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten..

Zodoende 'Eindeloze discussie'
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten maar iedereen heeft een andere manier van leven.
Je hebt ook mensen die als hobby bergen beklimmen, skydiven, van gebouw naar gebouw springen met parkour/free runnen.
Dat geeft hun dan het geluk en de kick die ze zoeken in het leven. Veel dodelijker dan veilig in de sportschool met wat gewichtjes staan te sjouwen en vervolgens 1/2x per week een naaldje in je billetjes of elders te drukken.
Verder moet je je natuurlijk afvragen of AAS gebruik je waard is. Eenmaal begonnen moet je eigenlijk gewoon doorzetten en het niet bij een kuurtje houden. (Ook dit is weer een discussie opzich)

Ik ben zelf bij het uitoefenen van m'n vorige sport van een berg gevallen, 9 vingers, ellepijp, spaakbeen en m'n ribben gebroken.
Kan nu geen gitaar meer spelen, ben door het stoppen met bewegen toendertijd gigantisch dik geworden en toch heb ik er geen spijt van omdat ik intens heb genoten van de sport en de mensen er om heen.
(Al ben ik nu na 9 jaar eindelijk eens fatsoenlijk herste
 
Laatst bewerkt:
Ik ga nooit kuren, daarvoor train ik niet serieus genoeg. En ik ga niet zo'n zomer kuurder worden.
 
Zodoende 'Eindeloze discussie'
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten maar iedereen heeft een andere manier van leven.
Je hebt ook mensen die als hobby bergen beklimmen, skydiven, van gebouw naar gebouw springen met parkour/free runnen.
Dat geeft hun dan het geluk en de kick die ze zoeken in het leven. Veel dodelijker dan veilig in de sportschool met wat gewichtjes staan te sjouwen en vervolgens 1/2x per week een naaldje in je billetjes of elders te drukken.
Verder moet je je natuurlijk afvragen of AAS gebruik je waard is. Eenmaal begonnen moet je eigenlijk gewoon doorzetten en het niet bij een kuurtje houden. (Ook dit is weer een discussie opzich)

Ik ben zelf bij het uitoefenen van m'n vorige sport van een berg gevallen, 9 vingers, ellepijp, spaakbeen en m'n ribben gebroken.
Kan nu geen gitaar meer spelen, ben door het stoppen met bewegen toendertijd gigantisch dik geworden en toch heb ik er geen spijt van omdat ik intens heb genoten van de sport en de mensen er om heen.
(Al ben ik nu na 9 jaar eindelijk eens fatsoenlijk herste
Indien je met gezond verstand kuurt hoef je amper schade aan te richten. Dit is ook al bevestigd vanuit de HAARLEM-studie dat na aanzienlijk lange tijd on je vooralsnog prima kan herstellen zonder enig blijvende schade, uitzonderingen daargelaten.
 
Ik heb zoiets van wat je niet kent, kan je ook niet missen (AAS). Stel je zou echt alles behouden tijdens je kuurtjes zodra je off gaat (mits je nog niet aan je natuurlijke limiet zit) zou ik er ook heel anders tegen aan kijken. Maar om nou te zeggen laat ik me hele leven is gaan injecteren, lijkt mij het persoonlijk niet waard. Maar ook hier zijn de meningen over verdeeld.
 
Indien je met gezond verstand kuurt hoef je amper schade aan te richten. Dit is ook al bevestigd vanuit de HAARLEM-studie dat na aanzienlijk lange tijd on je vooralsnog prima kan herstellen zonder enig blijvende schade, uitzonderingen daargelaten.
Ik heb vaak het idee dat er alleen met prima herstellen de eigen test productie word bedoeld? Maar hoe zit dat met psychische problemen die je kan gaan ontwikkelen en noem alle andere ellende maar op?
 
Ik heb vaak het idee dat er alleen met prima herstellen de eigen test productie word bedoeld? Maar hoe zit dat met psychische problemen die je kan gaan ontwikkelen en noem alle andere ellende maar op?
Dat is iets heel persoonsgebonden en valt ook niet echt in een studie op te nemen, buitenom een vragenlijst. Maar ja, dat is wel een van de dingen die zwaar kunnen vallen als je dat onder herstel noemt. Ik had het meer over je hormonen en lichamelijke gesteldheid.
 
Dat is iets heel persoonsgebonden en valt ook niet echt in een studie op te nemen, buitenom een vragenlijst. Maar ja, dat is wel een van de dingen die zwaar kunnen vallen als je dat onder herstel noemt. Ik had het meer over je hormonen en lichamelijke gesteldheid.
Precies dat dacht ik al dat de meesten dat bedoelen met herstellen. Terwijl er eigenlijk nog heel veel vervelende klachten kunnen ontstaan door het vele gebruik van AAS.
 
Precies dat dacht ik al dat de meesten dat bedoelen met herstellen. Terwijl er eigenlijk nog heel veel vervelende klachten kunnen ontstaan door het vele gebruik van AAS.

Wat wil je nou precies met je opmerkingen.
De één heeft een goede ervaring de ander een slechte. Logisch dat je dan verschillende antwoorden krijgt op dezelfde vraag. Als je geen kinderen meer kunt krijgen of je lever is fucked, dan zal je waarschijnlijk spijt hebben. Heb je jaren als een Griekse God geleefd hebt en geen blijvende schade hebt opgelopen dan zal je er waarschijnlijk geen spijt van hebben. Die ‘wat als vragen’ daar heeft niemand wat aan, wat als je volgend jaar dood neervalt, was je dan niet liever jaren geleden begonnen met AAS, HGH, SLIN ?
 
Wat wil je nou precies met je opmerkingen.
De één heeft een goede ervaring de ander een slechte. Logisch dat je dan verschillende antwoorden krijgt op dezelfde vraag. Als je geen kinderen meer kunt krijgen of je lever is fucked, dan zal je waarschijnlijk spijt hebben. Heb je jaren als een Griekse God geleefd hebt en geen blijvende schade hebt opgelopen dan zal je er waarschijnlijk geen spijt van hebben. Die ‘wat als vragen’ daar heeft niemand wat aan, wat als je volgend jaar dood neervalt, was je dan niet liever jaren geleden begonnen met AAS, HGH, SLIN ?
Laat me raden, jij kuurt?
 
Ik heb vaak het idee dat er alleen met prima herstellen de eigen test productie word bedoeld? Maar hoe zit dat met psychische problemen die je kan gaan ontwikkelen en noem alle andere ellende maar op?
Ik ben psychisch ook niet goed geworden van me middelbare schooltijd, nog steeds niet hersteld.... wat probeer je te doen dit is de AAS sectie dude
 
Goedemorgen allemaal
Gelukkig dat je volledig bent hersteld. Weet niet of iedereen van dat geluk kan spreken. Stel je was niet volledig hersteld geraakt, was het je dan ook waard om jaren als superman rond te lopen? en ik denk persoonlijk als je altijd naturel had getraind dat je ook beter en sterker was dan gemiddeld, denk je ook niet? En hoezo zou je geen fantastische jaren kunnen hebben zonder AAS?

Weet je wel wat AAS doet? En sinds wanneer leef je korter met alle vormen van AAS gebruik? Iets teveel generaliserend ben jij bezig hier en iets te weinig onderlegd. Ik zou zeggen lees je in op alle mogelijke compounds en doe ook even onderzoek naar bijvoorbeeld TRT. Je zet jezelf dan minder voor schut.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eens in de zoveel tijd komen er topics als deze voorbij. In essentie moet iedereen natuurlijk gewoon doen wat hij of zij wil en een ander mag daar wat van vinden ook. Maar laten we vooral elkaars keuzes respecteren en niet denigrerend gaan doen naar wel of niet gebruikers van AAS. Zonder er een heel verhaal over kosten in de gezondheidszorg erbij te halen (want die discussie beperkt zich niet alleen maar tot gebruikers van AAS [in tegendeel], dus die hoort hier verder ook niet thuis). Wil ik toch even benadrukken, zoals ik dat wel vaker doe; dat er meer redenen kunnen zijn voor iemand om aan de AAS te zijn. Dus niet enkel om er "als superman bij te lopen al die jaren", of perse om de grootste van de gym te worden. Als men daar nu eens wat vaker bij stil zou staan, zou er heel wat meer begrip zijn. Feit blijft dat het nog steeds een behoorlijk taboe is, al liegen de gebruikscijfers er niet om. En in die zin is het jammer dat er daardoor nog steeds zo'n wij/zij kampen situatie bestaat.

Ik begrijp het zeker, we plaatsen allemaal tot op zekere hoogte mensen in hokjes, dat is mens eigen. Maar het is veelal veel genuanceerder dan enkel jouw, mijn of wie dan ook zijn of haar mening.
 
Toen ik in de twintig was ik ook niet persé. Nu ik halverwege de 40 ben kijk ik er wel wat anders tegen aan. Zoveel tijd krijgen we nou eenmaal niet, het vliegt gewoon voorbij. En ja, net als roken, zuipen en drugs is AAS gebruik nou eenmaal een risico verhogende factor voor je gezondheid. Toch wil ik best graag ouder dan 70 worden ondanks een lekker biertje af en toe.

Ik ben pas op latere leeftijd begonnen met AAS, nu ben ik 35 en kijk ik er nog steeds niet heel anders naar. Sterker nog door de kwaliteit van leven de laatste 5-7 jaar ben ik enkel nog wat verder gevoed in mijn gedachte dat ik liever een kwalitatief substantieel beter leven leef op dit moment dan daarvoor. AAS is meer dan alleen een "beter" fysiek, mentaal zijn er ook heel veel aspecten die erbij komen kijken. En ik kan eerlijk zeggen dat mijn leven tussen mijn 28e en mijn 35e meer levensgeluk en genot heeft gebracht dan de vele jaren ervoor bij elkaar. Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo hoeft te zijn, maar in mijn specifieke geval heeft het zo uitgepakt. Iets dat ik op voorhand uiteraard nooit had kunnen weten, enkel kon vermoeden.

Tja, is een eindeloze discussie hé.
Wil je een lang leven of wil je een gelukkig leven.
Geloof best dat AAS een geweldige aanvulling voor velen is.
Ben wel benieuwd of er iemand is die spijt heeft dat ze niet éérder begonnen zijn met kuren.

Ik heb er geen spijt van, je begint overigens vaak met bepaalde stappen te nemen in je leven als je daar klaar voor bent. Echter vind ik het wel jammer dat ik niet op vroegere leeftijd tot die conclusie gekomen ben. Maar spijt is een woord dat niet past bij de omschrijving van iets waar je weinig invloed op hebt. Het is niet zo alsof iemand op mijn 21e heeft gevraagd aan me, of ik niet eens zou willen gaan beginnen met het gebruiken van AAS.
 
Ik ben pas op latere leeftijd begonnen met AAS, nu ben ik 35 en kijk ik er nog steeds niet heel anders naar. Sterker nog door de kwaliteit van leven de laatste 5-7 jaar ben ik enkel nog wat verder gevoed in mijn gedachte dat ik liever een kwalitatief substantieel beter leven leef op dit moment dan daarvoor. AAS is meer dan alleen een "beter" fysiek, mentaal zijn er ook heel veel aspecten die erbij komen kijken. En ik kan eerlijk zeggen dat mijn leven tussen mijn 28e en mijn 35e meer levensgeluk en genot heeft gebracht dan de vele jaren ervoor bij elkaar. Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo hoeft te zijn, maar in mijn specifieke geval heeft het zo uitgepakt. Iets dat ik op voorhand uiteraard nooit had kunnen weten, enkel kon vermoeden.
35 is nog hartstikke jong! En volgens mij heb ik begrepen dat er in deze periode ook een bijzondere dame in je leven is gekomen, dat zal toch ook wel invloed hebben gehad....;)

Anyway, ik geloof dat jij ook best gewoon ouder dan 70 wil worden. En met verantwoord AAS gebruik kan dat ook prima.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tja, is een eindeloze discussie hé.
Wil je een lang leven of wil je een gelukkig leven.
Geloof best dat AAS een geweldige aanvulling voor velen is.
Ben wel benieuwd of er iemand is die spijt heeft dat ze niet éérder begonnen zijn met kuren.
Hmm ik zou ergens wel mijn 16 jarige ik aan het powerliften zetten en dan kijken wat ik zou halen met en zonder anabolen. Maar ik zal nu een Gore natty ecto blijven:angstig:
 
Vergeet niet dat er een groot verschil tussen mensen zit die wat kuren op minder dan 1500mg en mensen die zware kuren doen icm met slin en hgh. Ik denk dat die eerste groep weinig inleveren op gezondheid.
 
Niet iedereen ambieert een leeftijd halen van 70+ :dunno:
Dat is iets waar je binnen een tiental jaren helemaal anders over gaat denken. Ik kan er over meespreken want ik ben nu 60 en ik denk daar nu helemaal anders over omdat ik mij nu nog goed voel en er een stuk jonger uitzie.
 
Back
Naar boven