- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Als @mat een man is en op mannen valt die enkel worden geselecteerd op de vulling van hun portemonnee, dan ja![]()
Denk dat mat ze selecteerd op de vulling van wat anders

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als @mat een man is en op mannen valt die enkel worden geselecteerd op de vulling van hun portemonnee, dan ja![]()

bedoel je mij ?
in dat geval vraag ik me inderdaad af hoe groot de piemols van dwergjes (alles onder de 1.73 ) zijn ,zijn ze echt zo klein dan kan ik dubbel zo hard lachen als ik er weer een zie lopen ,
leedvermaak maal 2 hihihi
(ik ben zelf 1.92 en mijn piemol is dan ook heel erg groot)
Maak je niet druk. Het leven is kut. Je komt alleen en je gaat alleen. En in mijn eentje ga ik dood.
Toen Johny op de wereld kwam, kwam zijn moeder ook.
Betwijfel of dbb überhaupt 20 buffe leden heeftDan moeten de enige 20 die buff zijn op Dbb wel tijd en zin hebben om te gaan.
Vind het nogal raar als je nergens erop mag reageren en vragen stellen en alleen maar andere topics kan lezen en dan wordt er bij gezegd “ga meer leren” of “je bent te jong”
oh jawel hoor. Alleen hoor ik geen advies of feedback alleen dingen zoals je bent gek of willen ze mij neerhalen. En niemand neemt iets blind tenminste ik niet en ik weet wat de gevaren zijn. Maargoed ik ga niet 24/7 aan de gevaren denken
ik met mijn sumo fysiek tel voor 2Dan moeten de enige 20 die buff zijn op Dbb wel tijd en zin hebben om te gaan.

zo te lezen kwam deze gast sws al uit een criminele omgeving of spoorde hij niet, hoe dan ook was het fout gegaan roids of niet.https://www.ad.nl/binnenland/lenny-uit-hoogerheide-stierf-door-254-keer-steken~a998748f/
Denk dat deze persoon achteraf gezien wel spijt heeft gehad van zijn keuze's..
30 jaar ON, cold turkey gestopt zonder af te bouwen met depressie, psychotisch én suïcidaal als gevolg![]()
Desondanks zijn de nabestaanden bang dat H. wraak wil nemen als hij vrijkomt, vertelde de officier. Dat komt onder meer doordat hij in 1997 ook al eens wraak nam. Hij schoot toen op een oude rivaal van hem en zijn doodgeschoten halfbroer.zo te lezen kwam deze gast sws al uit een criminele omgeving of spoorde hij niet, hoe dan ook was het fout gegaan roids of niet.