Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In mijn nakuur wou ik tevens creatine (swole V2) gebruiken, maar ik bedenk me nu ineens. Creatine is vochtophopend, en spironolactone is vochtafdrijvend. Gaan die twee wel samen?
je zegt het zelf al....denk dat 1 van beide stoffen geen effect zal hebben dan of althans minder. Ik neem sowieso geen creatine tijdens kuur....extra vochtretentie zit niemand op te wachten.
je zegt het zelf al....denk dat 1 van beide stoffen geen effect zal hebben dan of althans minder. Ik neem sowieso geen creatine tijdens kuur....extra vochtretentie zit niemand op te wachten.
Aha, dus daarom. Ik vroeg me af waarom de mensen toch de creatine na de kuur nemen en niet tijdens. Heb ik ook wel eens gevraagd, geen reacties. Ik snap dat creatine de lever belast (net als AS) en de nieren (net als VEEL eiwitten) maar vocht had ik nog niet bedacht.
Nogmaals: Creatine is toch niet anti-katabool? Creatine werkt toch vooral in combinatie met intensieve training? Waarom dan niet proberen meer te winnen tijdens je kuur ipv minder te verliezen erna?
Voor zover ik weet heeft crea geen anti-katabole werking. Het staat wel bekend dat het vocht in de spieren aantrekt, daarom ga je dr dus massiever uitzien.
En, afhankelijk van de middelen, wordt dat tijdens een kuur dus teveel vocht (?)
Maar bij Winstrol of Trenbolone is creatine waarschijnlijk een hele goede toevoeging, waar post-cycle gebruik veel minder effect heeft. Denk ik.
Je hebt helemaal gelijk. Het ziet er ook anders uit.
Misschien valt daarmee wel weer een reden weg om geen creatine te gebruiken tijdens een kuur? O ja, tijdens een cutting-cycle, dan is creatine misschien niet zo handig.