AndroidHealthClinic

spiropent + CLA

Tania

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
24%
Ik slik sinds dinsdag spiropent, in hele kleine hoeveelheden 1 tablet. mag ik hierbij CLA gebruiken ?????

Joyce zei:
Ik slik sinds dinsdag spiropent, in hele kleine hoeveelheden 1 tablet. mag ik hierbij CLA gebruiken ?????

Kan op zich geen kwaad, maar waarom neem je spiropent ? Als het is om je vet% omlaag te halen dan zal een tabletje van 0.02 wel iets maar weinig effect hebben Joyce. Je zou dan met stackers meer effect hebben dan met 1 tabje spiropent. Spiropent alleen is sowieso niet zo heel erg geschikt hoor als vetverbrander tenzij het in hogere dosis genomen wordt en zelfs dan wordt het vrijwel altijd in combinatie met T3 of T4 gebruikt

Doe je wedstrijden Joyce? anders is het belachelijk dat je risico loopt terwijl je ook aardig wat kan bereiken natural

• Topic Starter Topic Starter
Doe niet aan wedstrijden, maar het is een klein beetje als ondersteuning.

Persoonlijk zou ik in jouw situatie voor stackers gaan. Clen is een stuk zwaarder en de dosering waarin het echt veel gaat verbranden is vrij hoog en je kan er fikse sides mee hebben dan. Zelf had ik trillen, paranoia achtig en fikse krampen.. stackers halen je eetlust ook nog eens weg wat clen niet doet.

Terug
Naar boven