Fitness Seller

spoedvraag!

Jar"animal"

Cool Novice
Waardering
1
ok ik heb ff een domme vraag! Ik ben gister voor een matsje tegen 16 norma en 16 sust en 40 anapalon gelopen, maar de moeder van de jongen waar ik het van heb heeft ze ruim een jaar in de koelkast bewaart, mijn vraag doen ze het nog? De datum is nog wel goed, maar toen ik ze uitpakte(voor de koop) zag ik dat het helemaal stroperig was met een soort pitjes aan de want van de ampul, 10 min later verdwenen deze aan gezien ze op kamer temp kwamen. De prijs was zo ok dat ik ze echt niet kon laten liggen, maar nu, je behoort die shit toch tussen de 7 en 20 grd te stallen?
svp een beetje snelle reactie, want mijn kontje brand van verlangen... hihi

Vraag ik me eigenlijk ook af, ik heb nog sust en test liggen die ik pas over een paar maanden nodig heb. Ik heb ze gewoon in de kast staan, is vrij koel en donker.Maar zou ook willen weten of het gewoon zo of in de koelkast bewaard kan worden.

Hmm ik denk niet dat het veel kwaad kan als ze even in de koelkast liggen, maar een jaar is wel lang en de een zet zijn koelkast op 6 graden celsius en de ander op 2. Dit kan best een hoop verschil maken. Ik zou zeggen bel de apotheek en vraag het eens....

D.W.

Als alles in de ampullen er weer gewoon normaal uitziet zou ik het gewoon gebruiken..
Het is nog steeds steriel, en er zijn geen harde kristallen enzo, dus het ergste dat er zou kunnen gebeuren is dat de test gedegradeerd zou kunnen zijn wat mij sterk lijkt.
Maar goed dat ik dat risico zou nemen wil niet zeggen dat jij dat zou moeten doen.. misschien is er iemand anders die hier iets met meer zekerheid over kan zeggen??
De apotheek zal waarschijnlijk zeggen dat je voor de zekerheid beter nieuwe kan kopen.. :o

Stomper

Interessant topic.

De Griekse apotheker bewaard z'n voorraadje HCG ook altijd in de koelkast, staat ook aangegeven op de doosjes.
Wat is de datum die aangegeven staat?

• Topic Starter Topic Starter
tja ik ga het gewoon proberen volgende week, baat het niet dan schaad het wel! Thanx for the advise.. Er zitten inderdaad geen harde kristallen in of zo.

HCG (en HGH) horen idd in de koelkast bewaard te worden..de vloeistoffen horen op kamertemp. bewaard te worden...

D.W.

Terug
Naar boven